Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2006, 23:34   #141
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah Bekijk bericht
Kom ik op DS gematigder over? Misschien omdat op DS ze andere reacties geven, niet zo beledigend als hier en gewoon normaal discutiëren?
Je ziet ook , als jij normaal praat met mij, ik ook normaal met jou ga praten en je zeker niet ga "aanvallen"...
ho ja? ook daar zijn je zinnetjes nochtans beperkt en daar hoef je niet te reageren op anderen hun meningsuiting.

poes drinkt melk
melk is goed
dag poes
dag melk

hallo samrah?

heb je hond? hond is braaf!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 23:34   #142
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ofwel ben je vrome moslim ofwel ben je slechte performer.

niet-moslims zijn niet per definitie ongelovig: er zijn ook nog mensen van het boek volgens jouw profeet. en die mogen wel blijven leven.

sorry... is de tekst te lang?
Neen hoor, je tekst is ok. Wie niet geloof in Allah swt, in zijn Laatste Profeet Mohamed vzmh en in de Engelen en Heilig boek, is ongelovig.
Samrah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 23:35   #143
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hermanvek, wil je niet reageren op mijn posts dan moet je ook zwijgen over mij.
En bronnen hoef ik jou niet te geven, je kan lezen dus zoek zelf op. Liever lui als moe? Wel dan, blijf dan zitten met je vooroordelen!
samrah is braaf
samrah zoekt niks op
samrah leest ook niks
samrah is gediscrimineerd
samrah is baas

is dat niet goed?

samrah is ook rein
daarom moet ze zich verstoppen
ze zou vuil kunnen worden

voordat ze akker is
een akker moet rein zijn
anders krijgt ze onkruid
tussen haar.... jeweetwel

dat is niet goed
voor haar man, de boer van de akker

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 27 december 2006 om 23:54.
Oud 27 december 2006, 23:36   #144
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen hoor, je tekst is ok. Wie niet geloof in Allah swt, in zijn Laatste Profeet Mohamed vzmh en in de Engelen en Heilig boek, is ongelovig.
samrah moet naar koranschool
samrah heeft les niet geleerd
samrah weet niet wat profeet zegt
samrah heeft niks gehoord over christenen en joden

oeps, samrah verstaat laatste zin vast niet

Laatst gewijzigd door circe : 27 december 2006 om 23:41.
Oud 27 december 2006, 23:44   #145
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
neen! Ik heb geen zin om zo lange teksten te lezen! Korter aub want anders lees ik ze niet!
samrah leert op de koranschool
samrah leest geen lange tekst
samrah leest woordjes
zo leert samrah lezen

volgend jaar mag samrah trouwen
dan hoeft ze niets meer te lezen
dan moet ze kindjes baren

bravo samrah! beentje spreiden
laden en lossen
zo gaat dat
flinke meid

Oud 27 december 2006, 23:47   #146
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat ik verdien, zijn jouw zaken niet. Als jij dat ook willen verdienen, had je maar harder moeten studeren.
oe oe wat ben ik moe
ik moet studeren nog an toe
samrah boert achteruit

tien jaar geleden had ik zelfs meer
dan wat ze nu uit haar mondeke spuit

Oud 27 december 2006, 23:48   #147
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh ja, Hezbollah en ons Moslims in België.. Heel goed vergeleken jong! Komaan dom kind, je vergelijkt appelen met peren!
samrah leert tellen
appels met appels
en peren met peren

ze weet dat appels en peren
niet mogen worden opgeteld

hoe slim is samrah

ze is vast goede boomgaard
akker, ze moet goede akker zijn
zegt haar profeet
kan ze vele kindjes baren van haar man

haar man zaait
op haar akker
het zijn zijn kindjes
en zij baart
daarom geeft haar man haar eten
en af en toe een laken
anders is ze hoer

hoe flink is samrah!
brave meid, koest koest.

Laatst gewijzigd door circe : 27 december 2006 om 23:57.
Oud 28 december 2006, 00:04   #148
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

@circe : vet!
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 02:43   #149
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Teneerste: een BEDREIGING bedoel je!
En tentweede: je hebt gewoon schrik van de Islaam, het is helemaal geen bedreiging maar omdat je ziet dat er meer en meer mensen Moslims worden en meer en meer Moslims sterker geloven, heb je angst..
yep... in de hitte van de strijd een schrijffout.... verdomme op de brandstapel met diene gast....
Taalfoutjes verbeteren is zielig, maar allez...

Waar je echter 100% gelijk in hebt, is dat ik inderdaad angst heb. En nog geen klein beetje.

Ik blijf dus van mening dat de islam een bedreiging vormt (bedankt voor de verbetering - ik beloof op mijn communiezieltje [aai nu dat weer ], dat ik in het vervolg altijd goed zal opletten), dus ik blijf van mening en die wordt nog versterkt als ik posts lees op dit forum -niet van moslimgekken maar van mensen, die de koran en andere Mein Moslim Kampf kwoteren-, ik blijf dus van mening dat de islam een ERNSTIGE bedreiging vormt voor ons Westers ideeengoed en onze Westerse beschaving en vrijheid en ik pleit er dan ook voor om deze ideen en vrijheid te verdedigen zonder geweld als het kan en met geweld als het moet.
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 03:29   #150
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

Arab children taught about jihad at a very young age

http://www.liveleak.com/view?i=164e203801&c=1

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 03:30   #151
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Varken, ik ben in mijn land, dit land, België! Marokko is een land waar ik mijn geld beleg en investeer en op reis ga. Hier blijf ik wonen en werken! En zal ik mijn familie overbrengen!
raar dat je ouders niet in hun eigen land bleven.

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 07:43   #152
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
Dat is dan wel heel spijtig...
Dan toch eentje van het provocerende type dan.
Ik persoonlijk verkies er niet op in te gaan. Heb haar dat dan ook verteld en kreeg -zoals gewoonlijk- een heel ontwijkend, nietszeggend antwoord.

Anderen daarentegen laten zich dan ook gaan (ieder diertje zijn pleziertje nietwaar)

Typisch voor een provocateur: altijd hopen dat de tegenreactie zo hard wordt dat je met de vinger kan wijzen. Een analogie:
'Durf me eens op mijn bek slaan'
PAF (op je bek gekregen)
'Mamamamama hij heeft mij geslagen'

Grosso modo kan je haar antwoorden op voorhand inschatten:
Haal je moslim bronnen aan, krijg je een scheldtirade - vandaar dat ik nog steeds van mening ben, dat zij niet is wie ze is, gewoon omdat ze alleen maar scheldt. Het is ook niet zo moeilijk om twee personaliteiten of zelfs meer op het forum te hebben, om dan te bevestigen dat zij is wie ze is.
Wij zijn niet dezelfde Herman VK, ze heeft dit forum wel door mij leren kennen omdat ik haar ervan op de hoogte bracht dat zij hier geciteerd werd... waar ik intussen veel spijt van heb maar ja, 't is gebeurd. Ik heb 'Samrah' hier op een heel andere manier leren kennen. ik ga voor niemand partij trekken maar ze heeft zich enkel op een heel harde manier proberen verdedigen, de shit die ze hier over zich heen kreeg gooide ze gewoon dubbel en dik terug maar ik ben het helemaal niet met haar uitspraken eens.
Ach ja, vroeger was ik mss ook zo en ik hoop dat 'Samrah' met ouder worden op dat gebied een beetje verstandiger zal worden. Sommige mensen negeer je hier best en op dit moment denk ik net zo over Samrah.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 07:45   #153
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Alle niet moslims zijn ongelovig..
Leg me dan es uit hoe ik verloofd kan zijn met een moslim Samrah?
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 10:35   #154
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raar, heb je het nu over die "fascisten, nazi's en racisten" die zich dieper informeren over wat islam voorstaat en waar het exact over gaat, zodat ze anderen van hun kennis op de hoogte kunnen brengen? Toch niet hoop ik? Dat zijn "islamofoben" weetjewel!
Nee ik heb het hier niet over fascisten, nazi's en racisten. Maar kijk circe, onderwerpen als dit zorgen altijd voor een duidelijke tweedeling van het publiek op dit forum.

Aan de ene kant heb je de mensen die zich interesseren in de inhoud van de zaak en die door het uitwisselen van ideeën en theorieën tot een verdieping rond de oorzaken, en zelfs mogelijke oplossingen willen komen.

Aan de andere kant heb je de mensen die zich als plukkers van giftige paddestoelen bezig houden met het willekeurig verzamelen van allerlei gegevens (feiten, ideeën, theorieën, ...) die ze één voor één op een stokje rijgen om er één grote "anti-islam brochette" van te maken. En die laten ze dan hier op het forum gaar worden op een vuurtje van hatelijke schrijfsels en onversneden toogklap.

Het grappige is dat de tweede groep de eerste steeds verwijt van oogkleppen te dragen. Dit terwijl het in feite de tweede groep is die oogkleppen draagt en nog geen kleintjes. Door het systematisch attribueren van allerlei problemen in de maatschappij aan "De Grote Boze Islam" hoeven ze niet langer na te denken over de eigenlijke oorzaken van die problemen, en ook niet over oplossingen, want die zijn er wel maar die worden dan natuurlijk door "de politiekers" genegeerd.

Het probleem dat aangekaart wordt in het boek (heeft nu eigenlijk iemand dat boek al gelezen?) betreft jongeren van allochtone origine die zich laten indoctrineren door een radicale en intolerante stroming binnen de Islam.
Welke jongeren betreft het? Welke wijken? Welke zijn de leiders vna die intolerante Islam en waar bevinden zij zich? Hoeveel jongeren zijn er juist bij betrokken, en is er werkelijk een belangrijke stijging de laatste jaren? En zo ja hoeveel bedraagt die stijging? Wat zijn de kanalen van indoctrinatie? Hoe staan de ouders en vrienden tegenover dit fenomeen? Zijn er auto-regulerende factoren binnen de allochtone gemeenschap die we kunnen gebruiken om dit verschijnsel te bestrijden? Hoe kunnen we best repressief optreden? Is het wenselijk van meer politie in te schakelen, en hoeveel, waar, hoe? Hoe kunnen we de indoctrinatie stoppen? Waarom laten die jongeren zich indoctrineren? Hebben zij problemen waardoor ze voor dit soort ideeën vatbaarder zijn? Welke rol speelt het internet hierin? En de school? enz, enz.

Ik beweer niet het antwoord op al deze vragen te kennen, maar de mensen van groep twee willen zich zelfs de vragen niet stellen, want zij hebben hun eigen waarheid al klaar : "Het is allemaal de schuld van de Grote Boze Islam". Dit doet een beetje denken aan de tijden van het eerste echt wetenschappelijk onderzoek, waar een oude garde van christelijke fundamentalisten de onderzoeksresultaten verketterden en hun eigen dogmatische waarheden er keer op keer weer met de hamer probeerden intimmeren.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 11:02   #155
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Dit artikel uit Trouw (LEES HET VOORAL HELEMAAL) sluit volledig aan bij je post van hierboven. Alleen volgt de schrijfster Nahed Selim, helemaal niet jouw gedachtengang:

Citaat:
Maar wat te denken van het feit dat in het Westen precies dezelfde doctrine over afvalligheid wordt onderwezen en verspreid in moskeeën en islamitische scholen? Waarom laat het Westen dit oogluikend toe?

Eigenlijk is de boodschap van het Westen: wij onderschrijven de heiligheid van jullie teksten. Niemand mag die bekritiseren of in diskrediet brengen. En jullie mogen de teksten die oproepen tot het doden van afvalligen leren aan jullie kinderen. Jullie mogen ze alleen niet in praktijk brengen. Dat is strafbaar.

Het gevolg van deze dubbelzinnige houding is dat de politiek-correcte gemeente in Nederland iedereen die het totalitaire en gewelddadige karakter van sommige koranverzen en van teksten uit de overlevering durft te bekritiseren, betitelt als ’verlichtingsfundamentalist’. Zij worden letterlijk afgekeurd en in de hoek gezet. Moslims die hun geloof kritiekloos belijden en beleven, worden daarentegen geprezen.

De intellectuele elite kiest voor de orthodoxie. Hoe verwarrend moet dit zijn voor (jonge) moslims die een weg moeten vinden in Nederland?

De vraag is bijvoorbeeld hoe vruchtbaar het is om islamitische scholen te subsidiëren die het gedachtengoed van Al-Karadawi en anderen verspreiden, inclusief de executie van afvalligen, terwijl we van dezelfde moslims verwachten dat ze de vrijheid van godsdienst, van meningsuiting en het recht op uittreding uit de islam respecteren.

De vraag is ook hoe efficiënt het is om geld te steken in projecten als het islamitisch centrum Marhaba in Amsterdam, een goedbedoelde poging om een liberale islam te stimuleren, terwijl intussen de zwaar gesubsidieerde islam in Nederland deze liberale islam ondergraaft en teniet doet.

Zo bezien lijken de integratieproblemen niet alleen te wijten aan de moslims zelf, maar zeker ook aan de inefficiëntie en incompetentie van onze politici en bestuurders.

Hoe kan de intellectuele elite in Nederland zo onverschillig blijven? Islamitisch onderwijs dat kinderen leert dat je afvalligen mag doden, zou géén subsidie moeten krijgen. Sterker nog: zulke scholen zouden aangeklaagd moeten worden wegens opruiing en het zaaien van haat. Een overheid die dit onderwijs mogelijk maakt, is in feite medeplichtig aan alle doodsbedreigingen die afvalligen en liberale moslims het leven zuur maken.

Nahed Selim is tolk en publiciste. Eind november ontving ze voor haar verdiensten de Harriët Freezerring 2006 van het maandblad Opzij. In april verschijnt haar nieuwe essaybundel ’Allah houdt niet van vrouwen’.
Oud 28 december 2006, 11:05   #156
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier mijn reactie, heb eens snel naar dat mooi filmke gekeken;

Teneerste: gaan filmen op de markt, ik zou ook niet willen dat zij mij filmen dus dat de mensen kwaad worden, is hun recht. Als ze zeggen niet gefilmd te willen worden, dan is dat zo, punt uit.

Moet die ene man daarvoor agressief optreden: neen. En inderdaad DIE ENE MAN op heel die markt wordt agressief, toch niet de hele bevolking?

Tentweede: ze zegt: "they say it is a lost generation.." Wie heeft dat gezegd??? Ik hoorde die mensen dat niet zeggen... Maar zij zegt dat die mensen dat zeggen?? Jaja zo kan ik ook beginnen hé, .. Zolang ik dat niet hoor van die mensen, geloof ik daar niets van.

En wat die schrijfster betreft: zij gaat mij niet komen zeggen waar ik de hoofddoek mag dragen hoor. Ik draag het overal, en daar heeft zij geen zaken mee.

Nog vragen?
Je hebt gelijk!!!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 11:49   #157
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Het grappige is dat de tweede groep de eerste steeds verwijt van oogkleppen te dragen. Dit terwijl het in feite de tweede groep is die oogkleppen draagt en nog geen kleintjes. Door het systematisch attribueren van allerlei problemen in de maatschappij aan "De Grote Boze Islam" hoeven ze niet langer na te denken over de eigenlijke oorzaken van die problemen, en ook niet over oplossingen, want die zijn er wel maar die worden dan natuurlijk door "de politiekers" genegeerd.
Beseft ge niet dat ge anderen de fout verwijt die ge zelf maakt ?
Het is helemaal niet de fout van die sukkelaars, het is allemaal de schuld van “het boze westen” en de politiekers.
Aangezien gij wel al over de oorzaken en mogelijke oplossingen nagedacht hebt moet je toch een idee hebben hoe de politiekers de problemen veroorzaken. Vertel ons eens welke oplossingen er zijn die door de politiekers genegeerd worden.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 12:30   #158
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar wat te denken van het feit dat in het Westen precies dezelfde doctrine over afvalligheid wordt onderwezen en verspreid in moskeeën en islamitische scholen? Waarom laat het Westen dit oogluikend toe?

Eigenlijk is de boodschap van het Westen: wij onderschrijven de heiligheid van jullie teksten. Niemand mag die bekritiseren of in diskrediet brengen. En jullie mogen de teksten die oproepen tot het doden van afvalligen leren aan jullie kinderen. Jullie mogen ze alleen niet in praktijk brengen. Dat is strafbaar.

Het gevolg van deze dubbelzinnige houding is dat de politiek-correcte gemeente in Nederland iedereen die het totalitaire en gewelddadige karakter van sommige koranverzen en van teksten uit de overlevering durft te bekritiseren, betitelt als ’verlichtingsfundamentalist’. Zij worden letterlijk afgekeurd en in de hoek gezet. Moslims die hun geloof kritiekloos belijden en beleven, worden daarentegen geprezen.

E-Bay vervalt ook al in dhimmitude.
Persvrijheid en vrijheid van meningsuiting worden uitgehold onder druk van het gewelddadige karakter van moslims die hun geloof kritiekloos belijden en beleven.

Belgische 'Mohammed-cartoon' van eBay verwijderd
woensdag 27 december 2006 18:47

Veilingwebsite eBay weigert een spotprent over de 'Mohammed-cartoons' uit het Belgische opinietijdschrift Knack te verkopen, omdat deze 'aanstootgevend' zou zijn.

Knack wil de spotprent veilen en de opbrengst aan het landmijnenprogramma van het Rode Kruis geven, maar zondag blijkt de tekening van vaste illustrator GAL van de site te zijn gehaald.
Profeet
'Verkopers mogen geen objecten die haat, geweld, onverdraagzaamheid op grond van etnische afkomst propageren of objecten die organisaties met een dergelijke filosofie bevorderen op eBay aanbieden', luidde de verklaring van de veilingsite.
Ook zegt eBay het recht te hebben objecten te weigeren die 'aanstootgevend' zijn en geen 'aantoonbare sociale, artistieke of politieke waarde' hebben.
Protest
Op de prent is een ouderwetse kroontjespen - veel gebruikt door cartoonisten - te zien, waarvan een pootje is afgebroken en vervangen door een houten kruk.
De tekening is een reactie op de cartoonrellen van begin 2006. Wereldwijd protesteerden moslims op gewelddadige wijze tegen de publicatie van spotprenten over de profeet Mohammed door de Deense krant Jyllands-Posten.
De redactie van Knack protesteert 'met klem' tegen de verwijdering. Maar via de website van het weekblad kan er nog tot donderdag 18.00 uur op de cartoon worden geboden - het hoogste bod is tot nu toe 1.250 euro.
Door Robbert de Witt
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 12:30   #159
Abiogenesis
Lokaal Raadslid

Abiogenesis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Leg me dan es uit hoe ik verloofd kan zijn met een moslim Samrah?

Een moslim (de man...) mag trouwen met een "niet gelovige" vrouw.
Een moslima mag NIET trouwen met een "ongelovige" man.

Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 28 december 2006 om 12:31.
Abiogenesis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 13:04   #160
Banneling

Standaard

Citaat:
samrah leert op de koranschool
samrah leest geen lange tekst
samrah leest woordjes
zo leert samrah lezen

volgend jaar mag samrah trouwen
dan hoeft ze niets meer te lezen
dan moet ze kindjes baren

bravo samrah! beentje spreiden
laden en lossen
zo gaat dat
flinke meid
Circe, wat dacht je van deze scheurkalender voor 'wetenschappelijk gebruik'. Zou dat bevorderlijk zijn voor Samrah's weg naar de Verlichting?

Een kritische islamitische scheurkalender op het toilet

Nahed Selim heeft een moslimscheurkalender gemaakt. Ze bekritiseert daarin de orthodoxie. Moslims weten niet of dat wel mag, heilige teksten in het toilet. „Een provocatie.” Vandaag, 2 november. Bovenaan het blaadje van de scheurkalender prijkt een korantekst, gevolgd door een ’toepassing’ – net een bijbelse dagkalender. ’Als laatste islamitische land schafte Saoedi-Arabië de slavernij af, in 1963. Door toedoen van het Westen. Dat tast de claim van heiligheid van de leer van de Koran aan, want die noemt slavernij minstens vijftig maal.’
Het is een tekst uit de kalender die die binnenkort verschijnt. Schrijfster Selim belicht de leer en de praktijk van de islam. Democratie, djihad, vrouwenonderdrukking, ze bespreekt het allemaal. Ze verwacht dat vooral autochtone Nederlanders het boek aanschaffen. Moslims zouden wel eens moeite kunnen hebben met een islamscheurkalender op de het toilet, denkt ze.
Dat is zacht uitgedrukt, zegt A. Jarmohamed van de Islamitische stichting ter bevordering van integratie. „Met heilige teksten smijt je niet. Kalenderblaadjes belanden in de vuilnisbak. Dit gaat protest opleveren. Dit is een provocatie.” Volgens psycholoog en islamoloog dr. A. Ljamai, docent in Tilburg en Amsterdam, is dat de reactie van klassieke moslimgeleerden. „Maar er zijn nu ook pragmatischer denkers. Die vinden zo’n scheurkalender voor wetenschappelijk gebruik acceptabel.”
Online is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be