![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A propos: kritiek kan je spuien, niet spuiten. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 6 januari 2007 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, het was juist: wil samenwerken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als een partij tenminste één derde van de stemmen behaalt, mag ze niet verder van regeringsdeelname worden uitgesloten. Trouwens, als u de lijn doortrekt van wat u poogt te beweren, mag geen enkele partij in de regering zetelen want niemand heeft de 50%- barrière doorbroken. Het VB heeft op democratische wijze deelgenomen aan de verkiezingen en moet als dusdanig de kans krijgen mee in de regering te stappen. Kortom, ik ben tegen het cordon omwille van zijn ondemocratisch bestaan. En het is kritiek spuien, stenig mij niet omwille van een overhaast typfout. ![]()
![]() |
![]() |
#146 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat verbindt CD&V met NV-A, behalve postjes verdelen? Dat hebben ze de laatste tijd erg duidelijk gemaakt.
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 januari 2007 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CD&V en N-VA vormen een kartel, geen coalitie. Het programma van hun kartel en de punten waarin zij met elkaar overeenstemmen ken ik niet en het interesseert me ook niet. Daar ging het hier trouwens ook niet over.
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gek.. ik dacht dat uitgerekend het VB steeds stelt dat de wil van de meerderheid onverminderd moet doorgevoerd worden onachtzaam de minderheid dit zowel in 'wil' als in 'recht' maar ik kan me vergissen, natuurlijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
.... maar aan dat ene punt til jij wel erg zwaar en dat in naam van de stemmers die het er blijkbaar voor over hadden Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Nee hoor, de poco-vervolgingen en pesterijen van VB-leden en sympathisanten zijn in uw 'democratie' helaas de waanzinnige realiteit, maar soit.
Om dit dagelijkse on-democratisch gegeven moreel en sociaal goed te keuren, is een paarse poco-schizofrenie als de uwe best wel een kanjer van een hebbeding om zich comfortabel achter te verschuilen. Het ga je goed, Raf. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja dat is correct zover ik me nog kan herinneren....
hij gelooft dat er van die roze olifantjes rondheen pluto zouden orbiteren die de juiste tijd afwachten om ons te komen onderwerpen ... érg gevaarlijke vorm zelfs ... als men 'm dan wijst op 't feit dat hij misschien kan lijden aan één of andere vorm van angstpsychose en misschien eens beter bij een goede psychiater op bezoek zou gaan.... begint hij spontaan een mantra af te ratelen :"Stockholmsyndroooom ...Stockholmsyndroooom" |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Out of arguments, dear Praha ?
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 7 januari 2007 om 00:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat moet ik onthouden ![]() Laatst gewijzigd door praha : 7 januari 2007 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() Sure thing, Praha, schizofrenie is idd handig, vind je ook niet ?
|
![]() |
![]() |