![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De poll dan waarin een grote meerderheid het cordon sanitaire afwijst?
En vergeet niet: democratie= de dictatuur van de meerderheid, hé?
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zich bewijzen op landschaal? Een testje doen? Neen neen laat het maar conventioneel verlopen ik moet er alle sinds niet van hebben...(en we zijn nog met veel zoals u zei 2/3) ps:wie zal het zeggen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch niet omdat het VB/Vlott met een halve % extra 'stagneerde' en dus verloor?
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#147 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Met de werkloosheidscijfers te interpreteren heb ik een dubbel gevoel; hoeveel zijn er niet van den dop gesmeten of worden om een duistere reden niet meer opgenomen in de statistieken? Als een doorbraak van VB er komt, heb ik het tevens liever op gemeentelijk vlak. ps: bent u gevaccineerd?
![]() |
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() Zeker van? Ik dacht dat vlamingen zich eerder plat lieten lopen door allerhande invasiemachten en er niet vies van warenmet die invasiemachten mee te heulen.
Vlamingen zijn meer vertrouwd met nederlagen dan overwinningen.
![]() |
#149 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet nodig, maak je geen zorgen.
Mij hoeft er namelijk niemand voor te kauwen waarom dit koningdom doodsbang is voor directe democratie. Die poll waarin het cordon sanitaire met grote meerderheid werd afgewezen was duidelijk genoeg.
![]() |
#151 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#152 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vlamingen zijn een fier en dapper volk. Vergeet niet dat dankzij hun dapperheid in de IJzervlakte ons land bleef bestaan, ondanks de Franstalige overheersing.
![]() |
#153 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#154 | |
Minister
|
![]() Citaat:
hebt ge al ne keer gezien hoeveel geld we over de brug hebben gesmeten gewoon om kerst en nieuwjaar te vieren en gij komt af met te hoger belastingsdruk en fout gevoel bij werklosheidscijfers? ![]() Voor zo arm te zijn doen we dan wel zwaar ons best om het niet te laten opvallen
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op degenen die zich zo gemakkelijk laten verbelzieken als jij zou ik idd ook niet te hard rekenen.
![]() |
![]() |
#156 | ||||
Parlementslid
|
![]() Knuppel, door m'n replies uit hun context te trekken, geraken we er ook niet, hoor.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik was met je collega VB-aanhanger Rroottt gezellig aan het discussiëren over de verschilpunten tussen Dedecker en het VB-gedachtegoed. Daarbij trok ik de economisch rechtse visie die Rroott het VB toedicht, zwaar in twijfel. Eén van de argumenten daartoe is het feit dat het VB zichzelf een arbeiderspartij noemt. Een partij die zichzelf zo noemt, lieve Knuppel, onderschrijft de indeling van de maatschappij in klassen en bijgevolg ook de klassenstrijd. Dat gaat regelrecht in tegen de liberale visie -je weet wel, datgene wat Dedecker pretendeert te verkondigen- een visie die vertrekt vanuit het individu en de klassenindeling verwerpt. Begint het al zo'n beetje te dagen waarom ik grote verschillen zie, economisch dan, tussen Dedecker en 't VB? Ten tweede: ik heb geen idee waarom je refereert naar de VLD. Geen haar op mijn hoofd denkt eraan VLD te stemmen bij de aankomende federale verkiezingen. Ik vind partijen die de 'kapitalistische klasse' verdedigen, want dat is wat je hier beweert van de VLD, trouwens evenzeer verwerpelijk. (Of de VLD dat daadwerkelijk doet, is een andere discussie.) Citaat:
Leg het ook eens uit aan Rroott, wil je? Hij volgt immers nog niet. Vooralsnog althans. Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 6 januari 2007 om 22:17. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister
|
![]() Ahja wasda niet die periode dat vlamingen dienden als slachtvee? Dapper! Tja in die tijd was dat dapper waarschijnlijk. Nu heden te dage noemt men dat idioot!
![]() |
#158 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Misschien is het in uw topstad beter maar hier te velde loopt het zeker niet over. ![]()
![]() |
![]() |
#159 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik laat de vader van mijn grootvader niet graag een idioot noemen. Hij en vele andere Vlamingen hebben gevochten voor onze vrijheid: de vrijheid van Vlamingen én Walen. Wees gewoon blij dat je nu leeft, en niet 100 jaar geleden.
pAx Et BoNuM Laatst gewijzigd door Judokus : 6 januari 2007 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zegt het begrip 'perceptie' je iets? |
|
![]() |
![]() |