![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Minister
|
Citaat:
De draft houdt in dat men in washington 2 maal nadenkt voor men zijn zonen en dochters uitstuurt op een oorlog. Moest de draft er zijn geweest zou Bush niet zo snel steun gevonden hebben voor zijn oorlog. Iets dat ik nooit heb gesnapt aan die oorlog is dat de VS blijkbaar geen contact heeft met bvb europa. Hoe komt het dat de VS nog maar recent doorheeft dat er geen WMD's waren terwijl wij dit al wisten voor de invasie. Wanneer in washington ook de levens van familie op het spel staan zal men alvast grondig onderzoeken of die offers gerechtvaardigt zijn.
|
|
|
|
#142 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men mag zich er dan ook met alle middelen tegen verzetten. En ik vraag al pagina's lang gegevens over de sociale achtergrond van soldaten in Irak. Want dat jij zegt dat het allemaal arme dutskes zijn, daar komen we wetenschappelijk gezien niet ver mee.
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Minister
|
Citaat:
Zoekt zelf, slavendrijver!
|
|
|
|
#144 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Make me.
|
|
|
|
#147 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of gemakkelijkheidshalve stemmen met mijn voeten.
|
|
|
|
|
#149 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#150 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
of alleszins te vechten voor vrijheid en democratie. In de jaren dertig had je ook al dienstweigeraars. Waar waren zijn toen op 10 mei '40 de Duitse tanks ons land binnenrolden?
|
|
|
|
|
#151 | |
|
|
Citaat:
Ik heb mijn twijfels over de kwaliteit van het leven onder de misschien wel beoogde USA-wereldoverheersing.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 20 januari 2007 om 16:13. |
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Juist..ze kwamen tot de ontdekking dat ze voor de verkeerde oorlog geoefend en uitgerust waren..... Eerst maar eens nauwkeurig omschrijven wat men met een "massa-leger" van plan is. Belgie(en Nederland,en Frankrijk,...)hebben die oefening in het vorige decennium gedaan,en zijn tot de conclusie gekomen dat een massa-leger als gevolg heeft: -Het opslokken van het budget van defensie in nutteloze infrastruktuur,snel verouderend materiaal (dat niet kan vervangen worden op dergelijke schaal,.....) -Het groeien van een politiek-militair-industrieel complex dat dat massaleger beleverd met goederen van twijfelachtige kwaliteit en een ondoorzichtige prijsstruktuur.. En dat massa-leger levert af: -"pseudo-soldaten" van twijfelachtige kwaliteit en dito motivatie daarom,nog eens,wat zouden we juist willen met een massa-leger? |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Banneling
|
De usa wereldoverhersing is een fabeltje maar zou toch beter zijn dan een muslimoverheersing.
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
|
Accoord, maar "het minste van 2 kwaden" belooft toch nog weinig goeds.
|