![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als het is toegestaan volgens de plaatselijke wetten en er bestaan verhalen over, dan zijn dit "verhaaltjes"?
Als het niet is toegestaan en er zijn aanklachten over dan komt dat omdat het niet is toegestaan? Begrijp ik het goed?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij ervan wil blijven uitgaan dat zo'n hete bok zijn groen blaadje met rust gaat laten, dan kan ik er enkel uit besluiten dat hij van jouw parochie is Raf.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() @Raf
Na zo'n post vind ik wel dat ik het recht heb om om te draaien : bewijs jij mij eens dat moslims zich NIET gedragen zoals hun profeet. Feit is dat de koran eist van moslims dat ze jou zouden executeren voor die banner onderaan je posts. Zoals hierboven geillustreerd. Bewijs jij eens dat ze dat niet gaan doen, als ze serieus de kans krijgen ? Want in Iran doen ze dat alvast wel. Voor je begint over "onschuldig tot tegendeel bewezen" wil ik nog dit zeggen : een moslim is schuldig als hij jou NIET vermoord voor (tekenen van) homosexualiteit. Dus een onschuldige moslim, volgens sharia wet, is er een die ofwel jou publiekelijk aanvalt, ofwel (op zijn minst) achter de schermen mensen steunt die dat wel doen. Dus hier is een duidelijk conflict tussen onze wet en de wet die moslims zeggen te volgen. De wet die ook varkensvlees verbied. vermoord elke homo (sharia) vs elke mens mag leven (bvb. mensenrechten) Wel ? Bewijs eens dat moslims de Belgische wet als belangrijker zien dan hun godsdienst ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Dit is het allergematigdste dat ik ooit een moslim heb gezien t.o.v. het slaan van vrouwen :
http://www.youtube.com/v/Wp3Eam5FX58 |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet dat ik de doodstraf goedkeur, maar je moet de feiten wel juist plaatsen. Verder wil ik opmerken dat foto's een nogal faciele en luie manier zijn om discussie te voeren. Ik vind het vooral respectloos naar de afgebeelde slachtoffers toe, omdat hun leed wordt gebruikt omdat tomcpp per se zijn gelijkje moet halen. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 22 januari 2007 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik daarmee gezegd dat huwelijken tussen volwassen moslimmannen en kindbruidjes niet meer plaatsvinden? Neen! Heb ik daarmee gezegd dat huwelijken tussen volwassen moslimmannen en kindbruidjes niet meer geconsummeerd worden? Neen! Heb ik dat fenomeen goedgekeurd? Neen! Nee, de koran eist dat niet! Dat is louter de uitspraak van één fundamentalistische imam in Nederland.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door tomcpp : 23 januari 2007 om 08:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dikke zever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() @Raf
Uiteraard niet, natuurlijk volgen ze "Raf", want die is expert. Vind je nu zelf niet dat je verschrikkelijk arrogant bent ? Jij weet het NIET beter dan iemand die 66 jaar niets anders deed dan de islam bestuderen. Dat jij het tegendeel beweerd illustreerd hoe vreselijk zwak jouw punt is. Je kan geen enkel argument opbrengen tegen die interpretatie, en NOG declareer je ze absurd. Geloof het of niet, maar de koran en de hadith zijn relevanter voor wat de islam is dan enkele ideetjes die vaststeken in jouw hoofd. Dat jij het tegendeel beweerd is bijna ongeloofwaardig arrogant. Moslims zouden jouw afmaken voor homosexualiteit als ze de kans krijgen. Neem daarvoor niet mijn woord. Ga even naar Saudi Arabie en TEST het. Want je bent toch absoluut zeker dat ze dat niet doen ? ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door tomcpp : 23 januari 2007 om 09:13. Reden: picture doesn't work |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Matthew Shepard, een homoseksuele student aan de universiteit van Wyoming, werd in de nacht van 6 op 7 oktober 1998 door Aaron McKinney en Russell Henderson vastgebonden aan een hek, net buiten het stadje Laramie, werd omwille van zijn seksuele geaardheid gefolterd en voor dood achtergelaten. Achttien uur later werd hij bewusteloos en hevig bloedend gevonden door een toevallige voorbijganger. Beschadiging aan de hersenstam zorgde ervoor dat zijn hersenen niet langer in staat waren om vitale functies, zoals hartslag en lichaamstemperatuur, te regelen. Matthew stierf op 12 oktober 1998 in een ziekenhuis in Fort Collins, Colorado... ![]() De twee moordenaars, Aaron McKinney en Russell Henderson, werden al snel door de politie gearresteerd. Ze kregen beiden de doodstraf, maar die werd later omgezet in levenslange gevangenisstraf zonder mogelijkheid tot vervroegde vrijlating. Sinds hun proces beweren de twee koelbloedige moordenaars dat de bijbel zelf de moord op Matthew Shepard rechtvaardigt. [tomcpp-logicamodus]Alle christenen zijn dus per definitie slechte, verwerpelijke mensen, want het zijn allemaal volgelingen van de bijbel en de bijbel schrijft christenen voor dat ze homo's moeten vermoorden.[/tomcpp-logicamodus]
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 23 januari 2007 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Ok, en nu de naam van de Bisschop die dat verhaal van die 2 kereltjes bevestigd. En het filmpje van de duizenden christenen die die 2 apen gelijk geeft. Dat bestaat niet. Integendeel. Een zeer christelijke staat heeft hun gearresteerd en een duidelijk voorbeeld gesteld dat het niet waar was.
Maar belangrijke religieuze figuren in de islam die terreur preken zijn er genoeg. Hele staten. Hele universiteiten. Hier was de reactie van moslimstaten op de massamoord op 3000 amerikanen van 11/9/2001 : http://youtube.com/watch?v=xXNRfcyuTCA Iedereen weet perfect hoe "wreed" het Christendom is. Lees het nieuwe testament. Lees de leer van Jezus en je zal het ook weten. Jezus heeft nooit een zwaard aangeraakt. Hij is verschillende keren een regiment romeinen te lijf gegaan zonder ook maar 1 man 1 schram toe te brengen. Alle voorstellen die van zijn volgelingen kwamen om geweld te plegen, en er waren er genoeg, zijn allemaal op dezelfde manier ontvangen, zoals je heel goed weet. Laatst gewijzigd door tomcpp : 23 januari 2007 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Partijlid
|
![]() wat is dat voor zever zeg? Serieus.
Begin in het vervolg een serieuzere topic |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Uiteraard. Want dat gebeurd met niemand, zo verkracht met de hulp van de familie in naam van de islam :
http://www.atheistfoundation.org.au/islamrights.htm ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Matthew Shepard: kwam binnen in de Hel op 12 oktober 1998, vanwege zijn verzet tegen Gods waarschuwing: Je mag niet het bed delen met een man zoals met een vrouw, dat is gruwelijk. (Leviticus 18:22)" Fraai volkje, die christenen van jou... ![]() Het oude testament daarentegen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Die mensen zullen terecht gewezen worden door andere christenen. Dit kan niet. Die tekst is volledig inconsistent met het christendom (dat weet je ook).
Laatst gewijzigd door tomcpp : 24 januari 2007 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Gouverneur
|
![]() Hij komt nochthans uit de Bijbel. Leviticus. Dat is de Bijbel, hoor.
Laatst gewijzigd door Ozymandias : 24 januari 2007 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Zoals gezegd. Hoe kan je zo'n gedrag rechtvaardigen ? Ten eerste mag je geen kwaad spreken over de doden, of over de levenden trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Ow cool nu ga je mij gewoon rechtstreeks aanvallen ? Go for it.
|
![]() |
![]() |