![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En maar blijven proberen, illwill.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zit je hier dan eigenlijk weer over te mekkeren?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mekker niet en al zeker niet tegen jou. JIj zit hier weer te mekkeren omdat ik het ben. Zoals ik al eerder zei was de vraag niet naar jou gericht zoals je zelf ook wist en ook de reden zelf al poste. Maar je gaf ook al aan dat je percé wilde reageren en dat niemand iets aan kan doen...kom nu dus ook niet klagen dat je het niets snapt. Maar zoals iedereen al lang weet heeft het niets te maken noch met het onderwerp, noch met de inhoud maar enkel met mij.
Als je je bek zou dichthouden over deze vraag die niets met jou heeft te maken en niet naar jou was gericht dan zul je zien hoe weinig last je hebt van gemekker. Maar goed, als je wil blijven mekkeren zul je ook gemekker terug krijgen. En DIE KEUS is VOLLEDIG VOOR JOU!!!! Niemand die hier ook maar iets aan kan veranderen behalve JIJ! ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 29 januari 2007 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blah blah blah...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Affijn, ik vind het al prettig dat iedereen ziet hoeveel inhoudelijks je te vertellen hebt... Niets dus.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |