Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 februari 2007, 23:12   #141
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Voor de zoveelste keer dezelfde vraag: hoe komt het dat andere allochtonen buiten moslims, hier meestal wel vlug de taal kunnen leren?
In de theoretische situatie dat ik mijn vrouw naar Belgie zou brengen (zoiets doms doe ik natuurlijk niet), dan zou ik misschien liever ook niet hebben dat ze de taal leert, want dan gaan ze die taal proberen te gebruiken om haar proberen te verwestersen en allerhande slechte manieren bij te brengen, die het huwelijk helemaal niet ten goede zouden komen.

Door de taal niet te leren, sluit ge natuurlijk automatisch een hele reeks verkeerde contacten uit. Natuurlijk is de kans dat zo'n indoctrineringscampagne effectief zou aanslaan, vrij klein, want mijn vrouw kent ondertussen ook al het gestandardiseerde evangelie tegen het westerse promiscuiteitsatheisme.

Tussen haakjes, de Koran is ook een zeer goed gestandardiseerd evangelie tegen het westerse promiscuiteitsatheisme.

Met andere woorden, misschien zou ze de taal wel moeten leren, want dan kan ze het gestandardiseerde evangelie wanneer nodig, ook in het Nederlands opzeggen, en de promiscuiteitsatheisten van antwoord dienen.

Het leren van de taal is dus negatief als men het gestandardiseerde evangelie nog niet van buiten heeft geleerd, en positief wanneer men dat van buiten kan opzeggen.

Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 7 februari 2007 om 23:14.
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2007, 23:34   #142
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Ik stel voor dat jij en je vrouw beter ineens Arabisch leren spreken. Om de koran beter te kunnen begrijpen zie je. Want door al die slechte vertalingen ervan kunnen de mensen van dat 'perfecte' 'klaar en duidelijke' 'onveranderde' 'prachtboek' 'voor iedereen' en voor 'alle tijden' nog een verkeerd gedacht krijgen. Jullie hijsen toch reeds de vlag van capitulatie. Jullie hebben er ook helemaal niks op tegen om in het beste geval als 2de rangsburgers (ondergeschikten) door jullie moslimbroeders te worden behandeld. Waarom het toch nog moeilijk maken en nog voor het Boedhisme of voor een ander geloof kiezen ? Er is daar toch geen enkel verschil tussen al die geloven ? Een Jezus christus was wel in leer en in daden het tegenovergestelde van mohammed maar enkel een kniesoor die daarop let.

Buig voor je toekomstige moslimmeesters.

Laatst gewijzigd door smiley : 7 februari 2007 om 23:54.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2007, 10:14   #143
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ik stel voor dat jij en je vrouw beter ineens Arabisch leren spreken. Om de koran beter te kunnen begrijpen zie je. Want door al die slechte vertalingen ervan kunnen de mensen van dat 'perfecte' 'klaar en duidelijke' 'onveranderde' 'prachtboek' 'voor iedereen' en voor 'alle tijden' nog een verkeerd gedacht krijgen.
Ok. Laat mij de essentie van de Koran in een zin samenvatten, want we kunnen hier toch moeilijk de ganse tekst afdrukken, he?

De Meest Genadige, Meest Vergevingsgezinde, Meest Rechtvaardige, Meest Elegante Schepper en Onderhouder van het Universum, de Almachtige Heer Allah, heeft aan mij, Mohammed Ibn Abdullah laten weten dat hij de enige God is, die waard is van aanbeden te worden en laat ons daarom enkel de Almachtige Heer Allah vereren.

De rest van de Koran "elaboreert" deze zin.

Geloof ik dat? Natuurlijk, want alle andere stellingen draaien uit op absurditeiten. Heeft Hij dat echt aan Mohammed Ibn Abdullah laten weten? Ja natuurlijk, want waarom zou Mohammed Ibn Abdullah dat anders zeggen?
Citaat:
Jullie hijsen toch reeds de vlag van capitulatie.
Capitulatie van wat? De boeddhisten hebben helemaal niks tegen de islam. Het tegenovergestelde is zelfs waar. Zonder onderliggende godsdienst, zoals bijvoorbeeld de islam, kunt ge niks doen met de boedhistische verduidelijking.

Moslim: Allah gaat U beoordelen.
Boeddhist: Allah heeft een volautomatisch beoordelingssysteem ingevoerd. Hij hoeft dus zelf niks meer te doen.

Moslim: Allah gaat U straffen voor Uw zonden.
Boeddhist: Allah heeft een volautomatisch bestraffingssysteem ingevoerd. Hij hoeft dus zelf niks meer te doen.

Moslim: Op de Dag van het Laatste Oordeel gaan wij worden beoordeeld.
Boeddhist: Op de Dag van het Laatste Oordeel, gaat het saldo van de Strafboekhouding (karma) volautomatisch toegepast worden door het volautomatische beoordelingssysteem. Allah gaat waarschijnlijk zelfs niet komen opdagen, want dat is zelfs niet nodig.
Citaat:
Jullie hebben er ook helemaal niks op tegen om in het beste geval als 2de rangsburgers (ondergeschikten) door jullie moslimbroeders te worden behandeld.
De moslimbroeders die iemand als 2e rangsburger behandelen, komen natuurlijk in het volgende leven als 2e rangsburger terug. Ha ha ha ha ha.

Soit. Het probleem stelt zich toch helemaal niet? Wat als de maan op onze kop valt, gaan dan alle mussen dood?
Citaat:
Waarom het toch nog moeilijk maken en nog voor het Boedhisme of voor een ander geloof kiezen ?
Het boeddhisme is een verduidelijking van de godsdienst. Het komt niet in de plaats van de godsdienst.
Citaat:
Er is daar toch geen enkel verschil tussen al die geloven ?
Aan de basis niet, natuurlijk.
Citaat:
Een Jezus christus was wel in leer en in daden het tegenovergestelde van mohammed maar enkel een kniesoor die daarop let.
Ofwel hebt ge Mohammed niet begrepen, ofwel hebt ge Jezus niet begrepen.
Citaat:
Buig voor je toekomstige moslimmeesters.
In de islam buigt ge alleen voor God (Allah), en voor niemand anders, ook niet voor de moslims.

Als een moslim U zou vragen van voor hem te buigen, dan zegt ge toch gewoon dat ge alleen voor Allah buigt? Die moslim is niet Allah. Dus hij kan de pot op.

Daarbij, vandaag wordt er in het Westen veronderstelt dat ge wel best wilt buigen voor de promiscuiteitsatheisten. Dat doe ik toch ook niet?
Oud 8 februari 2007, 10:45   #144
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Tommeke, niet te hard roepen , we zitten niet op het café bij joske en jan, maar op een deftige forum waar een deftige discussie kan gevoerd worden en niet met kak gesmeten worden !
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
...mmmmh, ik had je mijn verhaal nog niet vervolledigd ! Diene leeraar zijn moeder stierf met zesmaanden nadien, geloof het of niet ,daarna stierf hij kort daarop alsof een vloek op hem neergedaald is !
Ik had wel medelijden met hem, hij was niet alleen mijn leeraar maar ook mijn coach van de basket-bal ploeg !

Dus ,het is al gearrangeerd, opgeruimd staat netjes...
Misschien moet je je eigen raad eens opvolgen en zelf deftig beginnen discussieren want dit slaat echt op niks.

Het is natuurlijk altijd gemakkelijk om uw eigen onwil af te schuiven op het lerarenkorps.
Autochtone slechte studenten schuiven het altijd af op een leraar die een "piek" heeft op hem. Allochtone leerlingen schuiven consequent het racismeverhaal naar voor. Het is in elk geval beter dan de verantwoordelijkheid bij zichzelf te zoeken.

Straks komt het nog zover dat een leraar een allochtoon over laat gaan uit schrik om van racisme beschuldigd te worden.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2007, 11:37   #145
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert Bekijk bericht
Ok. Laat mij de essentie van de Koran in een zin samenvatten, want we kunnen hier toch moeilijk de ganse tekst afdrukken, he?

De Meest Genadige, Meest Vergevingsgezinde, Meest Rechtvaardige, Meest Elegante Schepper en Onderhouder van het Universum, de Almachtige Heer Allah, heeft aan mij, Mohammed Ibn Abdullah laten weten dat hij de enige God is, die waard is van aanbeden te worden en laat ons daarom enkel de Almachtige Heer Allah vereren.

De rest van de Koran "elaboreert" deze zin.

Geloof ik dat? Natuurlijk, want alle andere stellingen draaien uit op absurditeiten. Heeft Hij dat echt aan Mohammed Ibn Abdullah laten weten? Ja natuurlijk, want waarom zou Mohammed Ibn Abdullah dat anders zeggen?

Capitulatie van wat? De boeddhisten hebben helemaal niks tegen de islam. Het tegenovergestelde is zelfs waar. Zonder onderliggende godsdienst, zoals bijvoorbeeld de islam, kunt ge niks doen met de boedhistische verduidelijking.

Moslim: Allah gaat U beoordelen.
Boeddhist: Allah heeft een volautomatisch beoordelingssysteem ingevoerd. Hij hoeft dus zelf niks meer te doen.

Moslim: Allah gaat U straffen voor Uw zonden.
Boeddhist: Allah heeft een volautomatisch bestraffingssysteem ingevoerd. Hij hoeft dus zelf niks meer te doen.

Moslim: Op de Dag van het Laatste Oordeel gaan wij worden beoordeeld.
Boeddhist: Op de Dag van het Laatste Oordeel, gaat het saldo van de Strafboekhouding (karma) volautomatisch toegepast worden door het volautomatische beoordelingssysteem. Allah gaat waarschijnlijk zelfs niet komen opdagen, want dat is zelfs niet nodig.

De moslimbroeders die iemand als 2e rangsburger behandelen, komen natuurlijk in het volgende leven als 2e rangsburger terug. Ha ha ha ha ha.

Soit. Het probleem stelt zich toch helemaal niet? Wat als de maan op onze kop valt, gaan dan alle mussen dood?

Het boeddhisme is een verduidelijking van de godsdienst. Het komt niet in de plaats van de godsdienst.

Aan de basis niet, natuurlijk.

Ofwel hebt ge Mohammed niet begrepen, ofwel hebt ge Jezus niet begrepen.

In de islam buigt ge alleen voor God (Allah), en voor niemand anders, ook niet voor de moslims.

Als een moslim U zou vragen van voor hem te buigen, dan zegt ge toch gewoon dat ge alleen voor Allah buigt? Die moslim is niet Allah. Dus hij kan de pot op.

Daarbij, vandaag wordt er in het Westen veronderstelt dat ge wel best wilt buigen voor de promiscuiteitsatheisten. Dat doe ik toch ook niet?
Wat een nutteloze uitleg... Hang uw koran daar waar ik denk en ga liever in Bagdad gaan wonen. Daar is het nu stukken beter.
Nadat jij, zoals wij allemaal, je laatste adem zult uitgeblazen hebben ga je gewoon in de grond wegteren. Niks Allah, koran, maagden en noem maar op. Moet je daar eens een nachtje over slapen, en eventjes durven veronderstellen dat ik gelijk heb...

Laatst gewijzigd door andev : 8 februari 2007 om 11:41.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2007, 11:51   #146
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Wat een nutteloze uitleg... Hang uw koran daar waar ik denk en ga liever in Bagdad gaan wonen. Daar is het nu stukken beter.
Tja, als die Amerikanen nu eens zouden ophouden met daar ruzie te stoken, dan zou ik best wel eens in Bagdad gaan rondkijken.
Citaat:
Nadat jij, zoals wij allemaal, je laatste adem zult uitgeblazen hebben ga je gewoon in de grond wegteren.
Ge moogt U zo niet aan Uw lichaam vastklampen en U daarmee identificeren, want dan krijgt ge inderdaad schrik dat ge daar onder de grond gaat liggen. Volgens ons, ligt alleen maar het lichaam onder de grond, de rest gaat ergens anders naartoe. Als ge een hele goeie Strafboekhouding (karma) hebt, gaat ge naar het Paradijs (het Nirvana); als ge echter te weinig punten hebt, vliegt ge terug, en moet ge gewoonweg nog eens opnieuw beginnen.
Citaat:
Niks Allah, koran, maagden en noem maar op.
Het systeem zit zo in mekaar dat iedereen uiteindelijk wel krijgt wat hij wil. Gij dus ook, he. Gij wilt klaarblijkelijk "niks". Ik denk dat ge zoiets inderdaad zult krijgen.
Citaat:
Moet je daar eens een nachtje over slapen, en eventjes durven veronderstellen dat ik gelijk heb...
Uiteraard hebt ge gelijk.
Oud 8 februari 2007, 12:13   #147
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Een Jezus christus was wel in leer en in daden het tegenovergestelde van mohammed
Wat Jezus aan het doen was, "bemin Uw naaste", was extreem gevaarlijk en subversief in die Joodse theocratische provincies van het Romeinse Rijk. Dat ging ook leiden tot dikke ambras. Correctie: dat heeft geleid tot dikke ambras. En zowel de Joden als de Romeinen hebben dat verhaal uiteindelijk verloren.

Mohammed werd geboren tussen een voortdurend aan de gang zijnde stammenoorlog op het Arabisch schiereiland. Hij heeft ook iedereen gegeven waar hij om gevraagd heeft, want: "als ge een stammenoorlog wilt, dan gaat ge die krijgen, maar ik win die wel, natuurlijk." En inderdaad, niemand gaat hier beweren dat de stam van de Islam die stammenoorlog verloren heeft, he, tegen de Quraish, de Qainuqa, de Qurayza, de Nadir, enzovoort? De beste manier om die stammenoorlog te doen stoppen, was natuurlijk van die stammenoorlog te winnen. Dat ziet elk klein kind.

Volgens mij, heeft iedereen in dit verhaal exact gekregen waar hij om gevraagd heeft. Is dat niet prachtig?
Oud 8 februari 2007, 13:28   #148
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat Jezus aan het doen was, "bemin Uw naaste", was extreem gevaarlijk en subversief in die Joodse theocratische provincies van het Romeinse Rijk. Dat ging ook leiden tot dikke ambras. Correctie: dat heeft geleid tot dikke ambras. En zowel de Joden als de Romeinen hebben dat verhaal uiteindelijk verloren.

Mohammed werd geboren tussen een voortdurend aan de gang zijnde stammenoorlog op het Arabisch schiereiland. Hij heeft ook iedereen gegeven waar hij om gevraagd heeft, want: "als ge een stammenoorlog wilt, dan gaat ge die krijgen, maar ik win die wel, natuurlijk." En inderdaad, niemand gaat hier beweren dat de stam van de Islam die stammenoorlog verloren heeft, he, tegen de Quraish, de Qainuqa, de Qurayza, de Nadir, enzovoort? De beste manier om die stammenoorlog te doen stoppen, was natuurlijk van die stammenoorlog te winnen. Dat ziet elk klein kind.

Volgens mij, heeft iedereen in dit verhaal exact gekregen waar hij om gevraagd heeft. Is dat niet prachtig?
Tegen wie ben jij jou zaak eigenlijk nog aan het pleiten?
Niemand wil toch nog luisteren naar wat u te vertellen hebt.
Btw, er bestaan geen goden, elfjes, engeltjes, jezus'kes, mo'kes enz enz...
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2007, 14:47   #149
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Niemand wil toch nog luisteren naar wat u te vertellen hebt.
Het stoort toch maar, he? De Marokkanen gaan dat misschien allemaal ook tegen U beginnen zeggen. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Btw, er bestaan geen goden, elfjes, engeltjes, jezus'kes, mo'kes enz enz...
Gij gelooft natuurlijk wat ge zelf wilt, he.

PS. Waarom zit ge zo altijd in Uw avatar Uw dikke kont te exposeren? Er zit nog zo ene op dit forum, die een video toont met copulerende honden. Dat is toch ook maar weinig fraai, hoor!
Oud 8 februari 2007, 14:48   #150
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Prachtig inderdaad.
Sindsdien zijn er geen stammenoorlogen meer geweest bij de islam.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2007, 15:00   #151
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Sindsdien zijn er geen stammenoorlogen meer geweest bij de islam.
Waarschijnlijk wel, natuurlijk, maar toch niet op het Arabisch schiereiland.

Nieuwe stammenoorlogen hebben trouwens een andere dynamiek, want ge behoort tot een bepaalde stam al naargelang welke variante ge juist gelooft, en dat kunt ge heel gemakkelijk veranderen, natuurlijk. Ge kunt ook niet echt weten wie er juist wat gelooft. Met andere woorden, een oorlog tegen de stam van Ik-geloof-dit kunt ge nooit winnen, door simpelweg alle leden lastig te vallen. Ge moet ze "overtuigen". Maar ja, misschien geloven ze U gewoon niet. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha.
Oud 8 februari 2007, 17:25   #152
smiley

Standaard

Citaat:

Ik geloof dat in dat geval uw lompe hoofd op islamitische wijze van uw romp zou zijn worden gescheiden. En wat die door mensen uitgevonden wrede maangod allah betreft, ook die kan voor mij de pot op.

Citaat:
Niemand vraagt mij hier te buigen. Ik gehoorzaam alleen de wet die door middel van democratie (door het volk) is tot stand gekomen en die iedereen de grootst mogelijke vrijheid waarborgen. Vandaar ook dat vrijheidsberovende en onderdrukkende religies moeten gescheiden blijven van de staat.

Wafa Sultan omschrijft de huidige situatie als een botsing tussen de Middeleeuwse mentaliteit van de islam en de moderne tijd.

http://www.youtube.com/watch?v=RN4AL...search=muslims

http://www.dutch.faithfreedom.org/index.html
Oud 8 februari 2007, 17:31   #153
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik geloof dat in dat geval uw lompe hoofd op islamitische wijze van uw romp zou zijn worden gescheiden.
Ik versta de gecompliceerde vervoeging van bovenstaande zin niet. Ik zal U zeggen wat ik verstaan heb, door Uw zin te parafraseren:

Ik scheid het islamitische geloof op lompe wijze van Uw hoofd via de romp, want ik ben gevallen.
Citaat:
Vandaar ook dat vrijheidsberovende en onderdrukkende religies moeten gescheiden blijven van de staat.
En gaat de vrijheidsberovende en onderdrukkende staat zich ook afdoend scheiden van de religies? Want in dat geval, zijn we eigenlijk akkoord.
Oud 8 februari 2007, 17:32   #154
smiley

Standaard

Citaat:

Je verteld blaaskes, als je niet te lui was om te lezen dan zou je weten dat mohammed een bedrieger en een misdadiger van de hoogste plank was

Zo wordt men profeet
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

een slecht mens dus en Jeszus christus een goed mens.

Laatst gewijzigd door smiley : 8 februari 2007 om 17:32.
Oud 8 februari 2007, 17:38   #155
smiley

Standaard

Citaat:
Ik versta de gecompliceerde vervoeging van bovenstaande zin niet. Ik zal U zeggen wat ik verstaan heb, door Uw zin te parafraseren:

Ik scheid het islamitische geloof op lompe wijze van Uw hoofd via de romp, want ik ben gevallen.
Ik geloof dat in dat geval uw lompe hoofd op islamitische wijze van uw romp zou zijn/worden gescheiden.

Misschien verstaat ge het zo beter.

Zou zijn gescheiden slaat op het verleden
Zou worden gescheiden slaat op de toekomst (mogelijks die van u, die van mij zal het in elk geval NIET zijn.)

Laatst gewijzigd door smiley : 8 februari 2007 om 17:43.
Oud 8 februari 2007, 17:44   #156
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Misschien verstaat ge het zo beter.
Toch niet.
Citaat:
Zou zijn gescheiden slaat op het verleden... Zou worden gescheiden slaat op de toekomst
Verschiet er dan niet van dat het verleden en de toekomst terugslaan.

Grapje. Ik ga akkoord. Nu content?
Oud 8 februari 2007, 17:56   #157
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
als je niet te lui was om te lezen
Tja. Ik heb mijn eigen niet gemaakt.
Citaat:
... een slecht mens dus en Jeszus christus een goed mens.
Mohammed:M
Jezus: J
goed: g
slecht: niet g

Gij zegt: M is niet g en J is g.

Om dat te invalideren, moet ik een van de volgende combinaties demonstreren en vervolgens overtuigend doen geloven:

(1) M is g en J is g
(2) M is niet g en J is niet g
(3) M is g en J is niet g

Misschien is het interessant van eerst in alle richtingen tegelijk te argumenteren?

Vervolgens gaan we door middel van de alomgekende methode van eliminatie de onvruchtbare richtingen verlaten. En dan gaan we de meestbelovende richting als eerste indraaien. En dan keren we op onze stappen terug en kiezen we willekeurig de richting die het dichtst bij de deur is. Voila. Op de geschetste manier ga ik het fatale tegenargument ontwikkelingen die Uw stelling volledig gaat ontzenuwen!

Maar niet vandaag, want ik moet hier documentatie schrijven voor de software die we hier ineen hebben gestampt, en ik heb nu efkens geen tijd meer.

Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 8 februari 2007 om 17:57.
Oud 8 februari 2007, 18:16   #158
smiley

Standaard

Citaat:
Tja. Ik heb mijn eigen niet gemaakt.
Ik denk niet dat het resultaat dan beter zou geweest zijn.

Laatst gewijzigd door smiley : 8 februari 2007 om 18:16.
Oud 9 februari 2007, 07:57   #159
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Even "monddood" geweest door een ongelukkige wijziging van m'n email adres, en wat blijkt bij terugkomst op het forum? Gaat het toch wel weer over de Islam en Mohammed zeker?!

Even herinneren : Het onderwerp was dat allochtone jongeren veelal slechte schoolresultaten behalen.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 10:33   #160
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Even "monddood" geweest door een ongelukkige wijziging van m'n email adres, en wat blijkt bij terugkomst op het forum? Gaat het toch wel weer over de Islam en Mohammed zeker?!

Even herinneren : Het onderwerp was dat allochtone jongeren veelal slechte schoolresultaten behalen.
En de conclusie is dat dit uiteraard de schuld is van de Vlaamse onderdrukker doordat ze via allerlei pesterijen en racistische handelingen de allochtone medemens verplichten om laaggeschoolde jobs uit te oefenen. Uiteraard duwen we ze zo in de criminaliteit en komt het er eigenlijk op neer dat elke criminele activiteit van een allochtoon af te schuiven valt op de racistische Vlaamse leraar wiskunde uit 1e moderne...
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be