![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien vermeldde je al meermaals de school waar je werkt, dus als je echte namen gebruikte ... zijn deze meisjes compleet herkenbaar, tof, weet me te zeggen hoe de andere dames reageerde op die ene die je tot favorietje uitriep ... En daar nog bovenop dien je te weten dat je bijzonder voorzichtig moet omspringen met gevoelens van jonge vrouwen (ttz ik neem aan dat t om bakvissen ![]() ik heb u dan ook niet gek verklaard, alleen een beetje onkies in uw (werk)ethiek. mvg, Anna ik mag hopen dat de leerkrachten van mijn kinderen zich verantwoordelijker gedragen. patat alweer gene vriend bijgemaakt waarschijnlijk ... maar eerlijk is eerlijk. ps uiteraard maakt het voor mij geen bal uit of het nu om moslima's gaat of niet, zij verdienen hetzelfde respect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit misschien een of andere vorm van projectie ?? De "tetten-draad", of "kontjes-draad", d�*�*r kan je van 'complete lustobjecten' gewagen, en dat gebeurt dan ook regelmatig. Laatst gewijzigd door djimi : 8 maart 2007 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ok dan laten we dat even over aan de andere forumgebruikers ... ik vind dat heel je tekst een sexistische 'lustobject'sfeer ademt zijn er nog forummers die die tekst zo lazen ? of juist niet, dan graag uw reactie de reacties van Jurgen79 en Pelgrim doen mij toch vermoeden dat zij toch ook in die richting denken ... ps wat ga je doen als er nog in die zin reageren ? in therapie gaan ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat djimi toch ergens ook iets belangrijks zei hoor : dat echt "mooie meisjes" veel gewoner kunnen zijn, en dat je daarvoor echt niet naar god weet waar moet. Alleen zou ik dat niet durven zeggen over minderjarigen.
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik neem het u niet kwalijk dat u mij op de vingers komt tikken, u bedoelt het ongetwijfeld goed. Ik kan u verzekeren dat mijn leerlinges ècht wel tegen een stootje kunnen. Het zijn geen kasplantjes hé, ze groeien op in de 'jungle' van 'Bruxelles', en daar hoef ik wellicht geen tekeningetje bij te maken, of wel? Overigens hebben de meesten ook wel gevoel voor humor, en zullen ze mij mijn naïeve lofrede niet kwalijk nemen, daar ben ik zeker van. Als alsnog zou blijken dat ik me vergiste, kom ik me bij u persoonlijk aanmelden, en dan mag u mij een paar fikse muilperen verkopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allez ja, ge weet wel wat ik bedoel eh ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zoals je goed begreep, komt het er op t forum allemaal net iets cassanter uit dan het irl zou gebeuren (we spelen tenslotte allemaal voor t publiek hé ![]() ![]() ps die muilperen zullen ze u zelf moeten verkopen, ik ben tegen geweld. groet, Anna (nog steeds, tenzij gij liever mijnheer wilt zeggen ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 8 maart 2007 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() in ieder geval, ik ga het zeker niet rap vergeten nu ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) En waarom niet? Waarom mag men enerzijds van een 15-jarig meisje niet zeggen dat ze 'mooi', 'intelligent', 'scherpzinnig', 'goedlachs', 'grootmoedig', ... is - zonder daar ook maar enige seksueel geladen betekenis aan te geven - , en anderzijds een 18-jarige probleemloos een 'geile teef' of een 'hete doos' noemen ? 3) Ja ?? Ik zou er mijn hand niet voor in het vuur durven steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En daarover zijn we het eens he!
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Klopt inderdaad dat ik op dezelfde golflengte zit aangaande die bewuste posting. Maar de gedachten zijn vrij uiteraard... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg dat is hier al drie bladzijden lang gezever.
DRIE VOLLE BLADZIJDEN EH ![]()
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezever, is dat niet typisch iets voor koetjes & kalfjes ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Europees Commissaris
|
![]() Zij mag me elke morgen wakker zingen; Bestaat er dan toch een God?
![]() Norah Jones dus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister
|
![]() Een prachtige man
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben niet veeleisend ofzo, maar deze dames mogen mij af en toe eens wakker komen maken...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |