Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 februari 2007, 13:39   #141
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Ik weet dat u hartstochtig terug verlangt naar de tijden van het communisme, maar geloof me: nu is het er beter. Veel beter.
De levensverwachting in de voormalige Sovjet Unie ligt 5 tot 7 jaar lager dan voor de instorting. Putin en de regerin hebben deze week net bekend gemaakt dat er een noodplan moet komen om de dalende levensverwachting een halt toe te roepen.
Ik wil hier niet de Sovjet Unie in haar totaliteit verdedigen want ik had er met mijn grote bek waarschijnlijk zelf in de Goelag gezeten, maar stellen dat het er beter is, is een leugen. De stelling dat het voor sommigen beter is, is wel waar. Voor oliegarchen, kapitalisten, religieuze gekken. De doorsnee Rus is niet beter af.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2007, 13:53   #142
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
De levensverwachting in de voormalige Sovjet Unie ligt 5 tot 7 jaar lager dan voor de instorting. Putin en de regerin hebben deze week net bekend gemaakt dat er een noodplan moet komen om de dalende levensverwachting een halt toe te roepen.
Ik wil hier niet de Sovjet Unie in haar totaliteit verdedigen want ik had er met mijn grote bek waarschijnlijk zelf in de Goelag gezeten, maar stellen dat het er beter is, is een leugen. De stelling dat het voor sommigen beter is, is wel waar. Voor oliegarchen, kapitalisten, religieuze gekken. De doorsnee Rus is niet beter af.
Ik ben blij dat u er net Rusland uitkiest. Dit is namelijk het land dat nog het dichtst in de buurt komt van de voormalige Sovjetunie: verzet tegen volksnaties (bv. Tsjetjenië) en stalinistische trekjes (Poetin, poging tot nationalisering van de olieindustrie e.d.)
Ik wacht met ongeduld op uw voorbeelden die moeten aantonen dat het er in de huidige volksnaties Tsjechië, Slovakije, Slovenië, Kroatië, Estland, Letland, enz. slechter aan toegaat dan pakweg 20 jaar geleden.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2007, 14:14   #143
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

In 2005 vlogen de helikopters in irak 240000 vlieguren;in 2006 334000 en dit jaar zullen het waarschijnlijk 400000 vlieguren zijn.De helikopters vliegen verder;hun rol is belangrijk.
Een paar van die recent neergeschoten helikopters vielen waarschijnlijk in een hinderlaag;beter dus niet altijd dezelfde route vliegen.Twee van de daders zijn aangehouden en worden ondervraagd.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be