![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
om uitbuiting te kunnen hebben heb je niet enkel een uitbuiter nodig maar ook mensen die zich laten uitbuiten. Uitgebuit worden is zeker voor alleenstaanden ( waarbij de kinderen niet voor de' consequenties moeten opdraaien ) louter een keuze een keuze tussen je laten uitbuiten en je verzetten of dat tenminste te proberen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 februari 2007 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
|
![]() of maw
wie ertegen is dat de minimumlonen belast worden moet zelf çonsequent zo n werk aan het minimumloon weigeren of weigeren belasting betalen of iets anders ertegen proberen doen hier erover janken helpt niks
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 februari 2007 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben de positive arme,ik durf te geloven ....
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() er is niks positief aan niet geloven aan je eigen vermogen als klasse om bvb te kunnen afdwingen ( via staking bvb ) dat belasting op minimumloon wordt afgeschaft, dat basisinkomen wordt ingevoerd enz
dat is een uitgesproken negatief klassezelfbeeld door zo te denken vraag je onbewust zelf om uitbuiting
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DUS HOE EN ARME GOEDE IDEEÊN KAN HEBBEN Hé
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 25 februari 2007 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() jaja
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Europees Commissaris
|
![]() Wordt dan ineens concreet : hoeveel is momenteel het belastingsvrije minimuminkomen & hoe ver is het vooropgestelde bedrag eigenlijk van dit ideaal verwijderd ?
M.a.w. : de zgn "revolutionaire opvattingen" liggen niet zo heel ver van de realiteit. Alleen : zeer veel armoede komt gewoon door de gebrekkige ondeskundige begeleiding van de armen & het ambtelijk wegmoffelen van hun rechten. De recente "zaak" van het ACV dat een werkloze zijn vergoeding zou weigeren is hier feitelijk een goed voorbeeld van. Zelf heb ik ook iets in dat genre meegemaakt een 10tal jaar geleden.. Nog een positieve maatregel zou het invoeren van een positief schuldregister zijn. Het is soms ongelofelijk hoe diep mensen er in slagen zich in de schuld te werken - met alle miserie van dien.
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#149 |
|
![]() pf als daar je dag goed mee is dan is dat prettig geregeld en heb ik mijn werk voor vandaag ook weeral gedaan
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verwacht dan ook niet anders hoor....
![]() |
![]() |
#151 |
Minister
|
![]() Zal ik Jouw bericht hier plaatsen waarin je zelf vroeg of ik je acount wilde verwijderen? Nu moet je het slachtoffer niet spelen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Het vws rollend over de keien.
Zelfs met 5 maken ze nog ruzie. Grote toekomst verzekerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wel alles posten hé,of ik zal dit dan wel in Uw plaats doen hé ....
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() Vermeld gerust eens welke goede werken jij doet om de kansarmen in deze maatschappij te helpen..
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#158 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nu in een arme organisatie werkzaam in het Antwerpse di!e zich inzet voor de dakloze ....
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |