![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Fernand kennende ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zoek eens op NAZI + GUN CONTROL |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
- Blowen kun je ook gematigd doen, vuurwerk afsteken niet. - In Nederland illegaal vuurwerk is zeer gevaarlijk, waardoor ongelukken zeer veel voorkomen. Het verbod geldt als preventie. - Vuurwerk kan ook voor omstanders gevaarlijk zijn, zeker het illegale vuurwerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vuurwerk kan je ook verstandig gebruiken (het k�*n hé) Je kan je ook de godganse dag suf blowen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De foto met meisje (kind was joods ![]() Dus, wie heeft er hier gelijk ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
|
![]() Citaat:
Als je denkt dat ik er plezier in schep als er ruzie gemaakt wordt dan ken je me niet. Ik zag wel dat ze NAAST mekaar uitgaan. Dus geen integratie. Waarom die 'kom nou'? Ik vermeld gewoon de feiten die ik vastgesteld heb, en ikzelf ben enkele keren wel met zwarten uitgeweest en vond het een aangename en interessante ervaring. Je hebt dus opgemerkt dat zwarten een bepaalde stemkwaliteit hebben. Ik heb dat ook al vastgesteld. Moest je evenveel als ik (graag) met zwarten samengewerkt hebben zou je mogelijk ook opgemerkt hebben dat er nog andere verschillen zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Uw lidmaatschap van spirit al aangevraagd? ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat doet dan sterk denken aan het gedrag van de islamieten hier bij ons kort na de aanslagen van 11 september. De enige reden dat de moslims hier ons niet meteen uitmoorden is omdat dat voor hen voorlopig nog net iets te lastig is. De kans is op dit moment voor hen immers nog enigszins reëel dat ze na een moord of aanslag opgepakt en opgesloten kunnen worden en een of andere vorm van sanctie daarvoor oplopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Staatssecretaris
|
![]() Weet iemand meer van dit geval?
http://www.expatica.com/source/site_...&story_id=3585
![]() |
#155 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() vanmiddag zelfs op VRT nieuws. Een lerares van die school begon bijna te wenen omdat die gastjes er zo met aan het lachen waren.
zo'n gedrag is toch gewoon niet meer aanvaardbaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie de reacties van de grote integratievoorbeelden Nahima Lanjri en Chokri Mahassine in de hoofddoeken-affaire. Meteen gaan ze op hun achterste poten staan als er kritiek komt op anti-westerse islamitische gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2) De grote meerderheid is (waarschijnlijk) tegen, maar echt onlogisch is dat niet. Beeld je anders in dat men elke vorm van christelijke symboliek zou verbieden, inclusief hangertjes in de vorm van een kruisje zouden verbieden. Heel de (vaag-) christelijke gemeenschap zou op z'n achterste poten staan. Uit de hoofddoekendiscussie afleiden dat de moslims al de ongelovigen over de kling willen jagen lijkt me trouwens een klein beetje vergezocht. @Seba: Ik zal eens kijken of het tijdens één van de volgende journaals nog uitgezonden word. Het is me trouwens niet helemaal duidelijk wat je ermee wil aantonen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Parlementslid
|
![]() @ Seba: ik heb net een reportage over de school gezien in het 7 uur jounaal en er was niets te zien van wat jij beweerde. Wat er wel te zien was, waren de leerlingen die bloemen kwamen leggen, die beweerden dat de neergeschoten leerkracht één van de besten was geweest & die zeiden dat het buitengewoon stil was in de school.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Europees Commissaris
|
![]() OVERGENOMEN UIT HET NEDERLANDSE WEEKBLAD ELSEVIER 14.01.2004
De dood van de 49-jarige leraar en conrector Hans van Wieren, werkzaam aan het Haagse Terra-college, is een treurige waarschuwing. Van Wieren, ook gemeenteraadslid voor D66 in Zoetermeer, werd van dichtbij doodgeschoten door de 17-jarige Murat D., in een volle kantine en zonder enige vorm van waarschuwing vooraf. Op deze zwarte vmbo-school werd bijzonder veel gedaan aan veiligheid. Vijf veiligheidsmensen in dienst, extra conciërges. Wat kan een school nog meer doen? Tegen dit soort acties is niet veel te beginnen. Maar hoe heeft het zover kunnen komen? Al jaren komt een niet aflatende stroom onderontwikkelde allochtonen uit achtergebleven gebieden in Marokko en Turkije in het kader van de gezinsvorming naar Nederland om te trouwen met hier wonende Turken en Marokkanen. Hun kinderen, die opgroeien in gezinnen waar amper Nederlands wordt gesproken, komen vrijwel allemaal terecht op het laagste niveau van grote, anonieme vmbo-scholen in de grote steden — de vestiging waar Van Wieren werkte, telt ruim achthonderd leerlingen. Scholen waarvan Karin Adelmund, toen ze nog staatssecretaris van Onderwijs voor de PvdA was, betoogde dat ze zoveel mogelijkheden boden. Dat is dus niet zo. De combinatie van sociaal-economische achterstand, etnische identiteit en grote vmbo-scholen is een gevaarlijk mengsel gebleken. De politiek moet nu eindelijk grenzen stellen aan de gezinsvorming. En de grote vmbo-scholen in de Randstad moeten worden opgedeeld in kleine scholen met hooguit een paar honderd leerlingen. Alleen op kleine scholen zijn veiligheidsregels te handhaven. |
![]() |
![]() |