![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Staatssecretaris
|
![]() je beseft duidelijk niet hoe puberaal en infantiel je wel bent of overkomt.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bijna zak ik zo diep als jouw niveau! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Hit 'n' Run is blijkbaar de strategie hier.
Maw, wat zever uitkramen, maar geen deftig weerwoord kunnen geven! ![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#145 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
#146 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#147 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Inderdaad! ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#148 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
#149 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
U was me hier reeds in voor! ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#150 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
1. Ik pas meedraai in dit topic vanaf pag 8. Jouw openingspost is al een veralgemening en/of bevooroordeeld, en bevindt zich helemaal vooraan in deze draad. 2. Mij eerste post was een kunstkritiek. Ik vind deze teksten rijmelarij van het laagste niveau. Als u dit kunst vindt, mag ik deze kritisch evalueren. Dat heeft niks met vooroordelen te maken.
||
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat jij naar Rap luisterde Peace?? Ik moet wel zeggen dat ik RNB persoonlijk wel goed kan appreciëren , vooral dat liedje van Fatman Scoop (Funkmaster Flex) feat. the Crooklyn Clan --BE Faithful vind ik wel een absolute max. Rnb-clips zitten ook vooral gevuld met mooie, ongelofelijke mooie vrouwen....Alicia Keys, Beyoncé Knowles, en vooral de wondermooie Ashanti ![]() |
|
![]() |
![]() |
#152 |
Staatssecretaris
|
![]() Tja, als mensen zich niet de moeite getroosten om de tekst van de oudere generatie rappers er op na te slaan en enkel afgaan op de 'bitches and mony'-rap van tegenwoordig (een mooi deuntje en toffe liedjes maar een o zo zwakke tekst) zullen de vooroordelen ten opzichte van rap altijd blijven bestaan...
Raar dat niemand hier Tupac Shakur heeft aangehaald. Voor mij dé rapper, een man met inhoud, die heel veel mensen beroerd heeft en ook nog 7 jaar na zijn dood fans wint en indruk maakt met indringende en waarheidsgetrouwe teksten. Zelfs oude vijanden als NAS zien hem als het voorbeeld en hebben een grenzeloos respect voor Tupac. Ook 50 Cent heeft al meermaals zijn respect betuigd voor Tupac, ondanks dat hij van de Dr. Dre-clan afkomstig is. Tupac krijgt een grenzeloos respect bij zwart-Amerika, tot zeven jaar na zijn dood. R.I.P. Tupac Amaru Shakur - 1971-1996 - |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() 1. mijn openingspost is een quote van de site van Vlaams Blok! ![]() ![]() ![]() 2. Wat weet gij van kunst? Geef mij dan jouw geweldige favoriete muziekstijl eens? ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#154 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook al ben ik meer voor oldskool dan voor de gangsterrappers, toch is Tupac zeker een legende! ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#155 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
1. Jouw openingspost bevat wel meer dan een quote van de site van Vlaams Blok. Je geeft er zelfs nog een soort van "commentaar" op, die duidelijk niet van vooroordelen en veralgemeningen gespeend is. 2. Het feit dat ik stelde dat mijn antwoord viel onder het genre van de "kunstkritiek", was bedoeld om je stelling te ontkrachten dat ik vooroordelen zou hebben, en heeft niks te maken met "wat is kunst?". Trouwens je reply "Wat weet gij van knst ?", heeft al een licht bevooroordeelde ondertoon ( had je waarschijnlijk niet door ). Kunstkritiek is misschien wel een zwaar woord, maar iedereen mag zijn appreciatie over iets geven, nee ? Trouwens: Citaat:
|||
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() 1. Lees eerst eens uw eigen eerste postje en kom dan zagen over ruimdenkendheid!
![]() 2. !!!!!!!!!!! Wat heeft onze beste stuurman al bewezen? Ga ergens anders lullen! ![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() En toen werd het ook hier stil!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het geeft weer aan hoeveel ze kennen van "rap-muziek". ze horen eminem, hij rapt dus rapmuziek is slecht.
rap en hiphop is meer dan zeggen "fuck you momma" en dat soort stuff. in tegenstelling tot house en techno was rap en hiphop niet oorspronkelijk bedoeld om op fuiven te draaien e.(zoals nu met 50 cent,eminem,big brovaz...). Rap en hiphop was oorspronkelijk bedoeld om racisme,haat....aan te vechten. Vandaar dat hiphoppers en rappers een veel hechtere band hebben dan pakweg rockers. dat is 1 community. daar gaatet om de muziek. niet om platen te kopen, gewoon voor de vibe. dus het is niet omdat 1 iemand wereldbekend is omdat hij fuck you momma, of i suck your dick zegt. dat rap en hiphop als een bedreiging of provocatie moet worden aanzien.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#160 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2. Als de appreciatie van kunst iets subjectief is, ben ook ik geoorloofd om mijn appreciatie te geven: rijmelarij van de laagste soort was datgene dat je hier ten toonde spreidde. tekst zonder enige literaire waarde. Ik mag dat zeggen, jij mag daar tegen zijn. PS, persoonlijk ben ik al 10 jaar het stadium gepasseerd om mijn eigen muziekstijl(en) alleenzaligmakend te vinden en iedereen die dat niet vindt, dom te noemen.
|
![]() |