![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
We moeten allemaal eindelijk eens stoppen met dat PC-denken en iedereen bewust laten worden van zijn gebreken i.p.v. van voor iederren een mooie luchtballon op te blazen.
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stop dus met dat PC-denken en volg onze Nonkel "Frits" Prostaat in zijn "Gouden Raad" : beter een brievenbus in de lucht dan tijdige post bedeeld door een dikke facteur ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hoeft daarom geen heksenjacht te worden om onschuldige plagerijen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als de vakbonden en alle andere sociaaldenkende partijen en niet in slagen de simpele werknemers te behoeden van uitgeperst te worden dan is het de reinste onzin dat deze zelfde organisaties op hun achterste poten gaan staan als iemand er uitgerangeerd wordt op een manier die minder sneu is.
![]() |
![]() |
#146 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Voor mij is het duidelijk: diene gast was the wrong person on the wrong place.
![]() |
![]() |
#147 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En zeker eens bij de psychiater langs gaan! Ik vind dat zijn ouders wanneer ze op de hoogte waren van hun zoon zijn problemen, zij moesten ingrijpen. En met hun zoon bij een psy. moesten gaan. Ik kan mij niet inbeelden dat die gepeste jongen, alleen maar is gepest op zijn werk. Denkelijk zal deze mens reeds problemen hebben ondervonden in zijn jeugd, en daar ook zijn gepest. Zelfdoding gebeurt veel bij jongeren, is dit steeds omdat ze gepest worden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet dat ik ze terug wil invoeren. Wel een soort verplichte gemeenschapsdienst voor jongens én meisjes ZONDER UITZONDERING. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk vind ik dat zij veel te snel veroordeeld zijn geweest. Het leek me eerder een soort Nüremburgproces waarbij weeral eens de simpele autochtone ziel een geweten van hier tot ginder krijgt opgezadeld. Tja, als me zo iedere zelfdoding gaat uitspitten dan gaat algauw iedereen misschien veroordeeld worden. Een beetje doordacht handelen is de boodschap.
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Nürembergers waren natuurlijk compleet onschuldig. Meer nog : de tweede WO heeft eigenlijk nooit plaatsgevonden !!! Is die jongen uit Leefdaal feitelijk wel dood ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wie kon effectief bewijzen dat die gepest werd? Waren er bewijzen gevonden? Nee dus.
![]() |
![]() |
#153 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Een afscheidsbrief van een zelfdoder, maar het gebeurd wel meer dat zo iemand nog een peer wil stoven. De moeder die dingen beweerde die zij uiteindelijk niet zelf heeft meegemaakt. Ik bedoel maar: dit proces is eerder een propagandastunt van de PC-kaste.
![]() |
![]() |
#155 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gerecht is dus geen loterij. De beste boekhouder wint. En er is geen gerechtsdeurwaarder om een rechtvaardige lijn te trekken tussen de invloed van uw advokaat en deze van de tegenpartij. Die gerechtsdeurwaarder is immers overbelast met schuldvorderingen voor de fiscus en heeft geen tijd voor uw verklaring. Ik zou hier niet willen voorstellen om een pestcampagne tegen Herr Fritz te starten (die sukkel zou warempel nog zijn eigen dood op zijn geweten krijgen ! ![]() PS : Fritz, uzelf het eigen leven ontnemen om iemand 'een peer te stoven' grenst wel aan het absurde. Maar ik begin begrip te hebben voor uw psychotische toestand. Laat u verzorgen, Fritz ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk wordt hier juridische incompetentie, zoals iedere incompetentie, weer bangelijk verdedigt door de linkiewinkies. Ziezo, nu ga ik sporten.
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Legerdienst.... (echt dan wel , geen veeg en dweildienst zoals de meeste miliciens het kennen) , dat geeft de mensen karakter...dan leren ze zichzelf te verdedigen... Zowel fysiek als psychisch... Zodat zelfMOORD niet zo snel in hun gedachten zit... EN de werkloosheid vermindert , EN het leger krijgt terug volk over de vloer, EN de kazernes hoeven niet meer gebruikt te worden voor nutteloze zaken... U geeft me ideeen................................... ![]()
![]() |