Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 januari 2004, 22:07   #141
herr fritz
Provinciaal Statenlid

herr fritz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herr fritz
Mij lijkt het toch logisch dat men bij de aanwerving van postbodes toch een zekere lichaamsgewicht-quota hanteert. Ik kan men moeilijk voorstellen dat men met zwaarlijvigheid tot een goed rendement komt.
Nee hoor, Herr Fritz is op geen enkel vlak discriminerend !

Hij is uiteraard athletisch gebouwd, met blond bekkend haar, spreekt zuiver arisch Duits en rijdt met een BMW X3 4x4-asfalt.

Spijtig van die 2 gram vlaamse mayonnaise op zijn Beierse schnitsel De weegschaal is immers onverbiddelijk ...

Di-eten mijnheer Frits, di-eten ! Denk aan al degenen die het u in Auschwitz voordeden ! Zij déden het !
Gelukkig is die kerel niet terecht gekomen in de stellingbouw. Daar had hij met zijn overgewicht echt geen moeite moeten doen voor die zelfdoding.

We moeten allemaal eindelijk eens stoppen met dat PC-denken en iedereen bewust laten worden van zijn gebreken i.p.v. van voor iederren een mooie luchtballon op te blazen.
Oud 27 januari 2004, 22:32   #142
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mij lijkt het toch logisch dat men bij de aanwerving van postbodes toch een zekere lichaamsgewicht-quota hanteert. Ik kan men moeilijk voorstellen dat men met zwaarlijvigheid tot een goed rendement komt.....
We moeten allemaal eindelijk eens stoppen met dat PC-denken en iedereen bewust laten worden van zijn gebreken i.p.v. van voor iederren een mooie luchtballon op te blazen.
Maar dat IS het ! Postbodes in een luchtballon ! Weg gewichts-quota ! Hang uw brievenbus op aan een warme-lucht ballon ! Of een Frits-neon-gasballon .. iets duurder maar u onderscheidt zich van het vulgaire plebs (en u hebt het voordeel dat het beter opvalt dan uw dure privé-badkamer-faillence uit de Jura !)

Stop dus met dat PC-denken en volg onze Nonkel "Frits" Prostaat in zijn "Gouden Raad" : beter een brievenbus in de lucht dan tijdige post bedeeld door een dikke facteur !
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2004, 00:45   #143
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
We moeten allemaal eindelijk eens stoppen met dat PC-denken en iedereen bewust laten worden van zijn gebreken i.p.v. van voor iederren een mooie luchtballon op te blazen
dus u vindt dat het moet kunnen dat iemand zelfmoord pleegt omdat hij volledig weggepest wordt?
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2004, 01:03   #144
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
We moeten allemaal eindelijk eens stoppen met dat PC-denken en iedereen bewust laten worden van zijn gebreken i.p.v. van voor iederren een mooie luchtballon op te blazen
dus u vindt dat het moet kunnen dat iemand zelfmoord pleegt omdat hij volledig weggepest wordt?
Er moet zeer streng opgetreden worden tegen echt pesten maar dan voor het kwaad geschied is.
Het hoeft daarom geen heksenjacht te worden om onschuldige plagerijen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2004, 17:24   #145
herr fritz
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Als de vakbonden en alle andere sociaaldenkende partijen en niet in slagen de simpele werknemers te behoeden van uitgeperst te worden dan is het de reinste onzin dat deze zelfde organisaties op hun achterste poten gaan staan als iemand er uitgerangeerd wordt op een manier die minder sneu is.
Oud 28 januari 2004, 17:30   #146
herr fritz
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Mij lijkt het toch logisch dat men bij de aanwerving van postbodes toch een zekere lichaamsgewicht-quota hanteert. Ik kan men moeilijk voorstellen dat men met zwaarlijvigheid tot een goed rendement komt.....
Maar dat IS het ! Postbodes in een luchtballon ! Weg gewichts-quota ! Hang uw brievenbus op aan een warme-lucht ballon ! Of een Frits-neon-gasballon .. iets duurder maar u onderscheidt zich van het vulgaire plebs (en u hebt het voordeel dat het beter opvalt dan uw dure privé-badkamer-faillence uit de Jura !)

Stop dus met dat PC-denken en volg onze Nonkel "Frits" Prostaat in zijn "Gouden Raad" : beter een brievenbus in de lucht dan tijdige post bedeeld door een dikke facteur !
The right man on the right place. Massa´s geld worden geïnvesteerd in de human-resourcing. Het is een niche waarin veelal omhooggevallen en afgeborstelde linkiewinkies hun roeping vinden. De verantwoording moet men zoeken in de aanwerving.
Voor mij is het duidelijk: diene gast was the wrong person on the wrong place.
Oud 28 januari 2004, 18:54   #147
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Die man moest geen zelfmoord plegen, maar ander werk zoeken!
En zeker eens bij de psychiater langs gaan!
Ik vind dat zijn ouders wanneer ze op de hoogte waren van hun zoon zijn problemen, zij moesten ingrijpen.
En met hun zoon bij een psy. moesten gaan.
Ik kan mij niet inbeelden dat die gepeste jongen, alleen maar is gepest op zijn werk.
Denkelijk zal deze mens reeds problemen hebben ondervonden in zijn jeugd, en daar ook zijn gepest.
Zelfdoding gebeurt veel bij jongeren, is dit steeds omdat ze gepest worden?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2004, 19:18   #148
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Citaat:
Je vergeet het belangrijkste : between the wrong colleagues.
Oud 28 januari 2004, 19:19   #149
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Denkelijk zal deze mens reeds problemen hebben ondervonden in zijn jeugd, en daar ook zijn gepest.
Zelfdoding gebeurt veel bij jongeren, is dit steeds omdat ze gepest worden?
Ik heb het al eerder gezegd : ik betreur de afschaffing van de legerdienst.

Niet dat ik ze terug wil invoeren. Wel een soort verplichte gemeenschapsdienst voor jongens én meisjes ZONDER UITZONDERING.
Oud 28 januari 2004, 19:45   #150
herr fritz
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Je vergeet het belangrijkste : between the wrong colleagues.
Tja, maar als die gasten kunnen bewijzen dat zij gedurende heel hun loopbaan nog nooit een probleem hebben gehad met een collega.

Uiteindelijk vind ik dat zij veel te snel veroordeeld zijn geweest. Het leek me eerder een soort Nüremburgproces waarbij weeral eens de simpele autochtone ziel een geweten van hier tot ginder krijgt opgezadeld.

Tja, als me zo iedere zelfdoding gaat uitspitten dan gaat algauw iedereen misschien veroordeeld worden.

Een beetje doordacht handelen is de boodschap.
Oud 28 januari 2004, 21:05   #151
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Citaat:
Uiteindelijk vind ik dat zij veel te snel veroordeeld zijn geweest. Het leek me eerder een soort Nüremburgproces waarbij weeral eens de simpele autochtone ziel een geweten van hier tot ginder krijgt opgezadeld.
Hoe kon ik het weten ?

De Nürembergers waren natuurlijk compleet onschuldig.

Meer nog : de tweede WO heeft eigenlijk nooit plaatsgevonden !!!

Is die jongen uit Leefdaal feitelijk wel dood ?
Oud 28 januari 2004, 21:23   #152
herr fritz
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Hoe kon ik het weten ?

Ah, het gerecht dient om op basis van getuigenissen en feiten al of niet te veroordelen.
Wie kon effectief bewijzen dat die gepest werd?
Waren er bewijzen gevonden?
Nee dus.
Oud 28 januari 2004, 21:24   #153
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Hoe kon ik het weten ?

Ah, het gerecht dient om op basis van getuigenissen en feiten al of niet te veroordelen.
Nee dus.
hazo, ik mag dus aannemen dat u heel het proces hebt bijgewoond, of zit u hier nu weer losse insinuaties rond te strooien?
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2004, 21:40   #154
herr fritz
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Nee dus.
hazo, ik mag dus aannemen dat u heel het proces hebt bijgewoond, of zit u hier nu weer losse insinuaties rond te strooien?
Nee, er is effectief niks bewezen.
Een afscheidsbrief van een zelfdoder, maar het gebeurd wel meer dat zo iemand nog een peer wil stoven.
De moeder die dingen beweerde die zij uiteindelijk niet zelf heeft meegemaakt.
Ik bedoel maar: dit proces is eerder een propagandastunt van de PC-kaste.
Oud 28 januari 2004, 22:06   #155
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Een afscheidsbrief van een zelfdoder, maar het gebeurd wel meer dat zo iemand nog een peer wil stoven.
Inderdaad. als er niks "op papier" staat is er niks "bewezen". Want ons gerecht houdt inderdaad enkel rekening met contracten, polissen en advokaten-schrijfsels, waartegen de eerlijke inborst van eerlijke mensen de duimen moet leggen.

Het gerecht is dus geen loterij. De beste boekhouder wint. En er is geen gerechtsdeurwaarder om een rechtvaardige lijn te trekken tussen de invloed van uw advokaat en deze van de tegenpartij. Die gerechtsdeurwaarder is immers overbelast met schuldvorderingen voor de fiscus en heeft geen tijd voor uw verklaring.

Ik zou hier niet willen voorstellen om een pestcampagne tegen Herr Fritz te starten (die sukkel zou warempel nog zijn eigen dood op zijn geweten krijgen ! ). Ik stel voor om hem te nomineren tot de Clown van dit Forum.

PS : Fritz, uzelf het eigen leven ontnemen om iemand 'een peer te stoven' grenst wel aan het absurde. Maar ik begin begrip te hebben voor uw psychotische toestand. Laat u verzorgen, Fritz !
Oud 28 januari 2004, 22:27   #156
herr fritz
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Inderdaad. als er niks "op papier" staat is er niks "bewezen". Want ons gerecht houdt inderdaad enkel rekening met contracten, polissen en advokaten-schrijfsels, waartegen de eerlijke inborst van eerlijke mensen de duimen moet leggen.

Het gerecht is dus geen loterij. De beste boekhouder wint. En er is geen gerechtsdeurwaarder om een rechtvaardige lijn te trekken tussen de invloed van uw advokaat en deze van de tegenpartij. Die gerechtsdeurwaarder is immers overbelast met schuldvorderingen voor de fiscus en heeft geen tijd voor uw verklaring.

Ik zou hier niet willen voorstellen om een pestcampagne tegen Herr Fritz te starten (die sukkel zou warempel nog zijn eigen dood op zijn geweten krijgen ! ). Ik stel voor om hem te nomineren tot de Clown van dit Forum.

PS : Fritz, uzelf het eigen leven ontnemen om iemand 'een peer te stoven' grenst wel aan het absurde. Maar ik begin begrip te hebben voor uw psychotische toestand. Laat u verzorgen, Fritz !
Wel, het is me gewoon verdacht dat die 4 postbodes identiek dezelfde straf hebben opgelopen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat elk van de vier evenredig betrokken was bij het pesten. Wie wat gedaan heeft is nog altijd niet duidelijk. Dit getuigt van weinig doortastend onderzoek.

Natuurlijk wordt hier juridische incompetentie, zoals iedere incompetentie, weer bangelijk verdedigt door de linkiewinkies.

Ziezo, nu ga ik sporten.
Oud 28 januari 2004, 22:52   #157
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het al eerder gezegd : ik betreur de afschaffing van de legerdienst.

Niet dat ik ze terug wil invoeren. Wel een soort verplichte gemeenschapsdienst voor jongens én meisjes ZONDER UITZONDERING.
Een beetje val ik u bij....

Legerdienst.... (echt dan wel , geen veeg en dweildienst zoals de meeste miliciens het kennen) , dat geeft de mensen karakter...dan leren ze zichzelf te verdedigen...
Zowel fysiek als psychisch... Zodat zelfMOORD niet zo snel in hun gedachten zit...

EN de werkloosheid vermindert , EN het leger krijgt terug volk over de vloer, EN de kazernes hoeven niet meer gebruikt te worden voor nutteloze zaken...

U geeft me ideeen...................................
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be