Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 maart 2007, 00:08   #141
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
toch wel,deze "kiesvereniging" is erg "liberaal" met principes
gelijk heb je.... het bedrog en de het verloochenen van de principes is juist zeeer liberaal;
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 00:35   #142
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
gelijk heb je.... het bedrog en de het verloochenen van de principes is juist zeeer liberaal;
ZAAAAAAAAAAAAAAAAAG

Liberaal zijn heeft niets te maken met wat de VLD heeft gedaan.

Voor eens en voor altijd:
1. VLD is NIET liberaal.
2. liberaal zijn is een strekking die je graag hebt of niet graag hebt... maar de VLD IS NIET LIBERAAL.
3. De VLD moet verhakseld worden tezamen met oud afval.
4. De VLD is niet liberaal.
5. eventjes aanhalen dat de VLD niet liberaal is.
6. De VLD is niet liberaal.
7. Voor de slechte verstaander... De VLD IS NIET LIBERAAL.

En wie het nu nog niet snapt mag zijn adres opgeven en dan kom ik op momenten van ultieme stress eens langs voor wat lichamelijk geweld. grrr.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 maart 2007 om 00:37.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 00:44   #143
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
ZAAAAAAAAAAAAAAAAAG

Liberaal zijn heeft niets te maken met wat de VLD heeft gedaan.

1. VLD is NIET liberaal.
2. liberaal zijn is een strekking die je graag hebt of niet graag hebt... maar de VLD IS NIET LIBERAAL.

En wie het nu nog niet snapt mag zijn adres opgeven en dan kom ik op momenten van ultieme stress eens langs voor wat lichamelijk geweld. grrr.
Stem op Dedecker... Stem op Verstrepen ... stem op mensen die liberaal zijn als je liberaal wil stemmen. Maar stem nooit op de VLD die momenteel de SP.a is voorbijgestoken in het anti-liberaal zijn.

* meer belastingen
* meer overheid
* meer controle over wat je mag denken
* meer wettelijke macht voor bureaus die je mogen aanklagen omwille van wat je denkt
* verbod van sommige rugnummers bij voetbalwedstrijden omdat het 18 of 88 wel eens Adolf Hitler zouden kunnen betekenen.
* meer wegcontroles op het moment dat de smog maatregel inging... zelfs Kris Peeters had dat niet verwacht... die idioot stond erbij en keek ernaar met zijn kaak tot op het asfalt. Federaal paars had geld geroken. En hoewel Peeters en verschillende groeperingen aan de federale overheid vragen om voor die woensdag ochtend de boetes te laten vallen, zal dat geen waar zijn. Verhofstadt kan op federaal niveau nu veel geld binnenhalen voor zijn haperende begroting en de schuld afschuiven op Peeters. Peeters makker... you have been belged.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 20 maart 2007, 00:46   #144
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Stem op Dedecker... Stem op Verstrepen ... stem op mensen die liberaal zijn als je liberaal wil stemmen. Maar stem nooit op de VLD die momenteel de SP.a is voorbijgestoken in het anti-liberaal zijn.

* meer belastingen
* meer overheid
* meer wettelijke macht voor bureaus die je mogen aanklagen omwille van wat je denkt
* verbod van sommige rugnummers bij voetbalwedstrijden omdat het 18 of 88 wel eens Adolf Hitler zouden kunnen betekenen.
* meer wegcontroles op het moment dat de smog maatregel inging... zelfs Kris Peeters had dat niet verwacht... die idioot stond erbij en keek ernaar met zijn kaak tot op het asfalt. Federaal paars had geld geroken. En hoewel Peeters en verschillende groeperingen aan de federale overheid vragen om voor die woensdag ochtend de boetes te laten vallen, zal dat geen waar zijn. Verhofstadt kan op federaal niveau nu veel geld binnenhalen voor zijn haperende begroting en de schuld afschuiven op Peeters. Peeters makker... you have been belged.
Ik weet eigenlijk nog niet hoe de lijstvorming van LDD eruit gaat zien... maar ik nodig elke liberaal uit om op Boudewijn Boeckaert te stemmen als hij op de lijst staat.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 20 maart 2007, 00:47   #145
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ikzelf weet nog niet hoe ik zal stemmen. Ik wil wel stemmen op jurgen verstrepen die een erg gezonde visie in het Vlaams Belang verdedigt.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 20 maart 2007, 08:13   #146
Ralex
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
LDD haalt de kiesdrempel NIET!
Het Vlaams Belang haalt zeker 24% als het er geen 26% worden!! Het Vlaams Belang heeft noch niets kunnen bewijzen, door het Cordon Sanitaire, ingesteld door de partijen waar u tegenaan leunt.
Dus jullie verliezen de geloofwaardigheid en het Vlaams Belang wint steeds aan geloofwaardigheid.
Wat zal LDD doen waar het Vlaams Belang nooit in geslaagd is? Als ge A zegt moet ge ook B zeggen! vooruit komop!!
Read my posting again .. it's all in there. VB is en blijft geïsoleerd. Nooit, NOOIT(!!!) zal het VB erin slagen deel te nemen aan het beleid, omwille van programmapunten en mentaliteit. LDD daarentegen heeft wel dat potentieel. LDD haalt de drempel en verzamelt gelijkgestemden rond zich, gelijkgestemden die nu nog schuilen voor de regen bij VLD, Vivalt, CD&V, NVA en, ja hoor ... VB.
Ralex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 08:14   #147
Ralex
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C.C. Bekijk bericht
Mag ik je er toch op wijzen dat het VB wel degelijk weegt op het beleid. De andere partijen willen dat gewoon niet laten merken. Kijk maar eens naar het programma van de CD&V/N-VA. Dat is in feite een flauw afkooksel van wat het VB hardop zegt (maar ze zullen het niet uitvoeren , wees gerust )
VB heeft in mijn ogen dus WEL invloed !
Ik denk niet dat dat rechts front er zal komen rond LDD. Zeker niet met de arrogantie die JMD nu handhaafd.

Ach ja , we zullen wel zien zeker
Over arrogantie kan het VB anders goed meespreken he.
Oud 20 maart 2007, 08:17   #148
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ralex Bekijk bericht
Read my posting again .. it's all in there. VB is en blijft geïsoleerd. Nooit, NOOIT(!!!) zal het VB erin slagen deel te nemen aan het beleid, omwille van programmapunten en mentaliteit. LDD daarentegen heeft wel dat potentieel. LDD haalt de drempel en verzamelt gelijkgestemden rond zich, gelijkgestemden die nu nog schuilen voor de regen bij VLD, Vivalt, CD&V, NVA en, ja hoor ... VB.
LDD kan misschien wel de kiesdrempel halen, DD is in mijn ogen maar een hypocriet postenpakkertje, Hopelijk haalt hij de kiesdrempel kan hij bewijzen dat ik ongelijk heb. Maar ik hoop dan wel dat hij dat ook doet.

Maar ik heb zo mijn bedenkingen over een paar van die dingen... Roi bebert II gaat hem bv al nie graag zien komen, wegens dotatiekoorts, dat zal een van de eerste dingen zijn die hij zal mogen afzweren...

eens zien hoe sterk zijn karakterke echt is, als het zover komt...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 08:40   #149
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1. VLD is NIET liberaal.
Achter punt 3 kan ik achterstaan.
Oud 20 maart 2007, 09:17   #150
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

* meer belastingen
* meer overheid
het leuke is natuurlijk dat links vindt dat SPa te liberaal is geworden onder invloed van de VLD (vraag maar aan CAP). het bewijs dus dat men in een coalitie moet compromissen sluiten en dat de meeste mensen dit niet meer vatten.
Oud 20 maart 2007, 12:07   #151
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
Open VLD raakt niet uit moeras
... en de VLD is hier over verwonderd. Constant het volk beliegen wordt uiteindelijk afgestraft. Ik vraag mij eigenlijk af hoe het komt dat er nog zoveel mensen op VLD stemmen, ... deze willen duidelijk bedrogen worden.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 12:14   #152
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Ik vraag mij eigenlijk af hoe het komt dat er nog zoveel mensen op VLD stemmen
Er zijn er nog, maar ze zijn moeilijk te vinden:

Oud 20 maart 2007, 12:16   #153
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Er zijn er nog, maar ze zijn moeilijk te vinden:

Oud 20 maart 2007, 14:49   #154
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ralex Bekijk bericht
LDD haalt de kiesdrempel niet. De mensen vinden dat we al teveel politieke partijen hebben in dit kleine Vlaanderen. En dat LDD geen meerwaarde kan bieden is de sterkste reden dat LDD zal sneuvelen in het zicht van de meet
Het Vlaams Belang moet er niet in slagen om deel te nemen aan het beleid, ze mogen eenvoudig niet door het Cordon Sanitaire ingesteld door die partijen waar jullie tegenaan leunen, zo kunnen de rooien en aanhangsels lekker aan de macht blijven en ons beliegen en veel beloven maar niets geven
U hebt nog altijd niet geantwoord op mijn vraag!!
MisterXYZ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 23:11   #155
ilfalco
Minister-President

Standaard

@ jazeker= het zal daarom zijn dat dedecker al die criminele paarse wetten heeft goedgekeurd... Dedecker is pro ongebreidelde arbeidsmigratie en pro- toetreding turkije. mocht dedecker niet uit de VLD gezet zijn dan zat hij er nog altijd te smeken om een ministerpostje.

nu mag hij al kapitein iglo spelen op de vrt. Dedecker is de nar van paars.

http://www.senate.be/www/?MIval=/Vra...D=4118&LANG=nl

En als je wil weten wat dedecker in het parlement doet? In ieder geval geen vlaamse reflex vertonen maar wel zich ledig houden met de bescherming vand de bewoners van het lappersfortbos, de mensenrechten in Moldavië ,de nationale erkenning van de oud-strijders uit de oorlog in Korea tussen 1950 en 1955 ...

geen enkele vraag ivm B-H-V, senl-belgwet , liberticide wetten , asielmisbruik. Allemaal niet inetressant voro dedecker.

tsjonge toch ik denk dat zelfs De Gucht een grotere vlaamse reflex heeft...

En verstrepen nog zo iemand; Die kon even goed bij de VLD zitten. materialist tot in de kist.

Weet je wat het evrschil tussen een nationalist en een neo-liberaal. Een nationalist ziet economische ontwikkeling slechts als middel om welvaart te creeeren voor het volk. Een ultra-liberaal ziet economische ontwikkeling als een doel op zich en stelt het boven het welzijn van het eigen volk.

Zelfs al is er voldoende welvaart dan zal hij toch pleiten voor toetreding turkije en een vreemdelingentsoenami om de winsten te maximaliseren.

De neo-liberalen zijn niet de oplossing voor onze huidige (migratie)problemen ze zijn juist de medeoorzaak. of ga je een pyromaan vragen om een brand te helpen blussen?
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 23:38   #156
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
@ jazeker= het zal daarom zijn dat dedecker al die criminele paarse wetten heeft goedgekeurd... Dedecker is pro ongebreidelde arbeidsmigratie en pro- toetreding turkije. mocht dedecker niet uit de VLD gezet zijn dan zat hij er nog altijd te smeken om een ministerpostje.
Citaat:
Ik weet eigenlijk nog niet hoe de lijstvorming van LDD eruit gaat zien... maar ik nodig elke liberaal uit om op Boudewijn Boeckaert te stemmen als hij op de lijst staat.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 maart 2007 om 23:38.
Oud 22 maart 2007, 08:27   #157
Ralex
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
LDD haalt de kiesdrempel niet. De mensen vinden dat we al teveel politieke partijen hebben in dit kleine Vlaanderen. En dat LDD geen meerwaarde kan bieden is de sterkste reden dat LDD zal sneuvelen in het zicht van de meet
Het Vlaams Belang moet er niet in slagen om deel te nemen aan het beleid, ze mogen eenvoudig niet door het Cordon Sanitaire ingesteld door die partijen waar jullie tegenaan leunen, zo kunnen de rooien en aanhangsels lekker aan de macht blijven en ons beliegen en veel beloven maar niets geven
U hebt nog altijd niet geantwoord op mijn vraag!!
U bent een slecht verstaander ...
Oud 22 maart 2007, 08:33   #158
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Ze hebben het zichzelf aangedaan. Ti's al niet erg genoeg dat ze naar de pijpen dansen van Di Rupo, nu al die CO2 zever.

VLD RAUS!
Oud 22 maart 2007, 10:16   #159
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door El Guapo Bekijk bericht
De progressieven verliezen niet zwaar. De verlies - stemmen van sp.a-spirit gaan naar groen !!! Dus status quo.
Het VB verliest ook niet want de stemmen gingen naar Vlott en LDD, dus status quo. Zoiets?
Oud 22 maart 2007, 10:23   #160
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
... en de VLD is hier over verwonderd. Constant het volk beliegen wordt uiteindelijk afgestraft. Ik vraag mij eigenlijk af hoe het komt dat er nog zoveel mensen op VLD stemmen, ... deze willen duidelijk bedrogen worden.
Volgzame schapen en gewoontestemmers zijn van alle tijden.
Bovendien huist er zeer veel macht binnen VLD.
Om het met de woorden van een man uit het blauwe machtscentrum te zeggen: het is niet de kennis die naar macht leidt maar de KENNISSEN. Met zes 'kennissen' op de juiste plaats krijg je alles klaar wat je maar wil.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be