![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() de islam is niet van alles schuld , natuurlijk niet.Ik stel wel vast dat de islam veel bijdraagt aan het nog erger maken van reeds bestaande problemen en notabene een soort morele vrijgeleide geeft aan verkrachters, indien hun slachtoffers geen moslima's zijn.Dit in tegenstelling tot Hispanieke (katolieke) misdadigers in de US: die hebben geen enkel religieus excuus, en weten dat ze iets slechts doen...Iets waar ze zich later mischien over zullen schamen, als de jaren van wijsheid gekomen zijn.Dit in tegenstelling met een moslim, die tot op zijn doodsbed er zal van overtuigd zijn dat hij, indien hij ooit een ge-mini-rokt blank meisje met een décoleetje verkracht heeft, niks verkeerds gedaan heeft, dat hij enkel een hoer geneukt heeft, hetwelk hij mocht doen, vermits ze zich niet van kop tot teen aangekleed had, en zich dus aan hem getoond heeft.Hetgeen hij natuurlijk als een uitnodiging beschouwen mocht...Ziet ge het ENORME verschil, "filosoof"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alle sekstoeristen die minderjarigen gaan verkrachten (want bij minderjarigen is't dat juridisch altijd) in 't buitenland, d�*t heeft volgens jou uiteraard niets met hun afkomst te maken, maar owee als 't geen blanke Europeanen of Amerikanen zijn, dan is 't ineens jouw regeltje over de "anderen" dat begint te tellen... BTW, in dat verband: de RKK en de biecht: "doe wat je wil, ga't biechten, doe boete zoals de pastoor 't zegt en je bent gelouterd", hoeveel slachtoffers maakte d�*t niet, als je 't over een criminogene religie wil hebben? ![]() Ziet ge het ENORME verschil? Hoor eens bij een psychiater of die iets aan jouw obsessie kan doen Laatst gewijzigd door filosoof : 25 maart 2007 om 00:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de Islam gaat dat anders: ge moogt alle misdaden begaan die je wilt, op voorwaarde dat het ongelovigen zijn die er van afzien.We zijn momenteel met zes miljard mensen op aarde, waarvan 1,5 miljard moslims.Dat laat hen genoeg mogelijkheden om stelend rijk te worden, zonder overhoop te liggen met hun god, zou ik zeggen.Verkrachting is gewoon meegepakt, uw kloten leegspuiten in een ongelovige hoer is geen misdaad, of ze nu akkoord is of niet. Wat de sekstoeristen betreft, vetzakken vind ge natuurlijk bij elk ras en/of volk, alleen zijn die van ons niet verontschuldigt door hun godsdienst, en betalen ze voor hun seksuele bevrediging, de moslims verkrachten gewoon. Tot slot, Europese/Amerikaanse/Australische sekstoeristen die kinnekkes gaan verkrachten (zelfs al betalen ze, het blijft ook in mijn ogen verkrachten) in arme landen mogen van mij levend in stukken gehakt worden, bij mij moet ge voor dat gespuis geen medelijden verwachten.Ik verlang wel dat onze moslim-verkrachters, hier bij ons, hetzelfde lot te wachten staat.Eerlijk is eerlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-in de islam bestaat geen vergiffenis voor zonden op de eenvoudige manier dat de RKK dat leert. Een moslim die een zonde begaat moet dat tgo Allah verantwoorden, in de RKK is de pastoor al direct een bevoegd tussenpersoon, behalve voor een beperkt aantal "zondes" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maw in de islam bestaat geen 'tussenrem' om de moslim ervan te weerhouden compleet het varken uit te hangen, en kleuters te bespringen in navolging van hun profeet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 25 maart 2007 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Allah zal volgens hen wel oordelen en ze zwijgen stil. Ze gaan de terreur die er uit hun boekje voortkomt, niet veroordelen en tekenen zo in de ogen van de Westerlingen, die wel kritiek op elkaar durven uiten, voor akkoord. Dat is een integratiefout die het beeld van de islam voor het Westen beslecht in het voordeel van de fundamentalisten en die uiteindelijk desastreuze gevolgen gaat hebben voor de islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar BTW. Nadat de linkse kerk tientalen jaren gestreden heeft tegen de rkk (en als ge het mij vraagt met succes), zou zij nu niet veel beter de strijd aanbieden tegen de islam, of toch alleszins de radicale uitwasem daarvan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- kleuters bespringen? ![]() Btw, Abraham en Hagar, zegt je dat iets? En David en Abisha? Lot en Noah, die met hun eigen dochters rommelden? Laatst gewijzigd door filosoof : 25 maart 2007 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Niet dat ik veel van die theologie geloof, maar ik verwerp een religie die met geweld opgelegd werd en die de wet gaat dicteren. Het christendom hoort hier net zo min thuis als de islam. Deze religies gaan fundamenteel in tegen alle Westerse waarden en normen, die pleiten voor vrijheid en respect. Net als het Jodendom. De drie grote monotheïstische religies zijn verantwoordelijk voor zeker 90 % van de conflicten op aarde. Een religie die geen gelijkheid tussen mannen en vrouwen herkent en die er een ongezonde sexuele moraal op nahoudt, is in mijn ogen gevaarlijk. De godsdienstvrijheid dient bewaard te blijven, maar sommige godsdiensten zouden we beter controleren dan te financieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Problemen?
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Van seksualiteit opnieuw een taboe maken kan niet anders dan tot problemen leiden ja. Aangezien er van die meisjes wordt verwacht dat ze zich onthouden tot aan hun huwelijk, zal seksuele voorlichting niet of pas heel laat aan bod komen wat dan weer tot ongewenste zwangerschappen en soa's zal leiden (of geloof jij werkelijk dat die meisjes zich allemaal aan hun beloftes zullen houden?). Waarbovenop dan nog eens de verontwaardiging van de ouders zal komen aangezien dan duidelijk wordt dat ze zich niet aan die belofte hebben gehouden. En voor degenen die zich wel aan de belofte houden, kan het gebrek aan seksuele ervaring wel eens zuur opbreken wanneer blijkt dat hun echtgenoot er niet veel van bakt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Ik vind dat we de opvoeding best in de handen van de ouders laten.
Het is dom om zulke belofte te maken voor ge de drang naar sex kent, maar ik weet uit eigen onderzoek dat de meeste meisjes in de VS dat kuisheidsfeestje nogal rap vergeten ![]()
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() ja, het is één ding om zoiets te laten beloven aan een meisje van een jaar of 8/10, maar of ze haar belofte zal houden als ze 16/17 is, en verliefd tot over haar oren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alleen krijgen ze dan de steun van Edina, maar ze kunnen dan eindelijk ook emanciperen of zoiets. Bovendien zullen ze dan geen ongewenste zwangerschappen of soa's hebben (want dan houden ze zich natuurlijk wel aan hun beloftes). En hoe het er op de huwelijksnacht aan toegaat is dan voor Edina ook geen probleem meer: die gehoofddoekten doen het toch allemaal zo goed hé Edina? Of heb ik ergens iets gemist?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() dubbel
SERVER ONGELOFELIJK TRAAG!! ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 26 maart 2007 om 19:39. |
![]() |
![]() |