![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp het natuurlijk wel. Wat moet je anders, als je niet begrijpt wat Leonard werkelijk gezegd heeft. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op één puntje heb je gelijk, Paulus. Dit onderwerp verdient een eigen topic, zodat Joos verder in vrede kan rotten rusten...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat minder begrijpelijk is, is dat jij blijft zweren bij die krantenkop, nadat je op de inhoudelijke verduidelijking onder de kop gewezen werd. Maar het wordt dan weer wel duidelijk, als blijkt dat jij onbekend bent met de theologische betekenis van de uitdrukking. Allemaal niet zo erg, mocht je niet telkens weer opnieuw naar af afzakken. Want een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
On topic: in dat krantenartikel wordt überhaupt niets "rechtgezet". De essentie is en blijft dat Léonard aids een "soort van gerechtigheid" heeft genoemd. Of hij dat nu in één of andere religieuze context deed, is op geen enkele manier relevant.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=77 Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=126 Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al geprobeerd om dat uit te leggen hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=126 Maar jij kan/wil dat blijkbaar niet snappen. Dat geef je ook toe in een reactie op die posting waar je zegt dat "Buiten enkele katholieke apologeten, zoals jij (ik dus), is er ook niemand die het niet als dusdanig begrepen heeft." hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=127 Enfin, niet mijn probleem natuurlijk. Op het welles-nietes niveau discuteren is typerend voor mensen die niet wat dieper willen/kunnen zien in een geschil. Dat weet vast zelf ook wel. En als het woordje "immanent" er niks toe doet voor jou, zoals je zegt. Laat het dan misschien staan ipv het iedere keer weg te laten. Dan citeer je tenminste nog correct en ben je intellectueel eerlijker bezig. Uiteraard ligt de ware reden van het opzettelijk weglaten van dat woordje, elders. Daar waar het schoentje knelt natuurlijk. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 oktober 2010 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp wel dat je het moeilijk hebt om dit soort debiele uitspraken (ook een soort uitspraak ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie laat hier steeds bewust een essentieel woordje weg? Citaat:
Citaat:
"hoogstens een vorm van een plant" is niet hetzelfde als een plant, nog minder hetzelfde als een cactus. Snappie? Citaat:
Meer nog: Leonard heeft, vanuit zijn visie, gelijk met zijn uitspraak. Citaat:
Maar ja, je blijft maar zeveren op een niveau, dat je verdere uitleg eigenlijk niet waard bent vind ik. Een foutje of een onwetendheid toegeven Raf, dat is er bij jou nog altijd ver te zoeken hé?! Liever woorden verdraaien... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 oktober 2010 om 21:11. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() Immanente gerechtigheid kan je vergelijken met Karma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig heb je een trouwe fan gevonden in Xenophon, die je op gezette tijden met lof komt overstelpen... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 30 oktober 2010 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een soort gerechtigheid, als het ware...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand verkeerd citeren om hem te kunnen beschuldigen.. ... vervolgens het juiste citaat volkomen negeren... ...en die het juiste citaat aangaf van woordspelletjes beschuldigen... Tjah?!... Van "zwak en doorzichtig" gesproken, kan dit wel tellen vrees ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tut tut... Léonard heeft aids een soort van gerechtigheid genoemd. D�*t is de essentie.
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vorm, een soort,... Same difference.
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook een soort van gerechtigheid, Paulus.
![]() |
![]() |