![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U gaat toch niet ontkennen dat er regelmatig overlast is in recreatieparken,openbare zwembaden en het openbaar vervoer die meestal veroorzaakt word door allochtonen?
Laatst gewijzigd door daiwa : 24 april 2007 om 00:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een ramp dus, een samenraapsel dat enkel tot een ramp zal leiden. Of is zo een situatie normaal, volgens jou?
Heb zelf meer dan dertig jaar onderwijs achter de rug, en ik weet niet hoe het met jou zit, maar het zal normaal wel "koelen zonder blazen", dat soort optimisme van je... Of misschien ben je de spreekwoordelijke uitzondering op de regel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zouden we wat minder moeten uitgeven aan al diegenen die het o zo normaal vinden dat ze door de belastingscenten onderhouden worden en dat verschil bij leggen om wat meer controle, orde en veiligheid te bekomen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de problemen blijven aanhouden gaat de gemeente de tarieven voor niet-inwoners verhogen.
Niet gezien ? ... ben je zelfs zo optimistisch dat je denkt dat de problemen vanzelf zullen verdwijnen? Ik vrees dat het de andere kant zal uitgaan... tenzij serieus georganiseerd ingrijpen van de overheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Tgoh,1 ding is een feit;men moet samen werken wat recreatie parken betreft;als er bij zijn die op de zwarte lijst terecht komen dan moeten alle recreactieparken hun gegevens krijgen en foto enz......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men gevolgen geeft en dus de jongeren straft is dit absoluut niet nodig. Zoals ik al zei, als men ze registreerd en weigerd gaan ze gewoon naar andere plaatsen, dan zit je daar met je foto en dossier...met papierwerk schiet je niets op.
Laatst gewijzigd door illwill : 24 april 2007 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou enkel 'regelmatig' en 'meestal' vervangen door 'vrij vaak', maar misschien vindt u dat dan weer niet voldoende. En zo kunnen we bezig blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ik nu al of niet vind dat dergelijke situatie 'normaal' is, doet er niets toe. De situatie best�*�*t, en ik heb geen zin ervoor op de vlucht te slaan. Ik ben nog niet zo heel erg lang bezig met mijn huidige job, maar ik zou die niet meer voor een andere willen inruilen. Ik geef toe dat het de eerste twee jaren niet gemakkelijk was, maar ondertussen heb ik mij een stevige reputatie weten op te bouwen, en bovendien word ik door de directie en nogal wat collega's volop gesteund. Het zou best kunnen dat ik de spreekwoordelijke uitzondering op de regel ben, maar ik denk niet dat ik de aangewezen persoon ben om dat te beoordelen. Als ik er aan denk, zal ik het eens aan een paar collega's vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Vrij vaak" zijn het schoolverloven en "vrij vaak" is het woensdagmiddag. Tijdens schoolverloven en op woensdagmiddag is het "regelmatig" boel met die kutmarokkanen. Om niet te zeggen ALTIJD.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het is nochthans onder een eerder links bestuur dat dit de afgelopen decennia kon plaatsvinden. De vragende partij is niet dezelfde; tenzij de steenkool & staalindustrie ook vallen onder KMO en klein patronaat. Inderdaad, eerder de rijke (Franstalige) burgerij en l'état Belge die hun zakken destijds hebben gevuld. Hebzucht is één reden, linkse stemmen een mooi meegenomen 2de reden. De massale naturalisaties, talloze gezinsherenigingen en huwelijken met partner uit een vreemd land (zeg maar vooral Islamieten) hebben we wel degelijk te danken aan onze linkse vrienden. De aboriginals betalen nu het gelag. Een discussie over solliciteren, verloning en huurprijzen zijn hier niet aan de orde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De man die ze wel trachtte iets bij te brengen op die bus in Antwerpen heeft het niet overleefd. Ik kreeg vandaag toevallig "Brandpunt" in handen. Het maandblad van de Christelijke Onderwijscentrale. En het is niet erg hoopgevend. Er zijn bijdragen van leraars die er dus niet met een grote bocht omheen lopen, maar er sinds jaar en dag al hun beste krachten aan wijden. Het gaat over een typische nijverheidsschool in een middelgrote Vlaamse stad. Het wordt er niet altijd expliciet bijgevoegd maar het gaat bijna steeds over allochtonen: "De meeste leerlingen in het eerste jaar van de B-stroom zitten op het niveau derde en vierde leerjaar" "Sommige leerlingen (120 in deze stad) zijn onschoolbaar. Alle inspanningen die je voor hen levert, zijn druppels op een hete plaat." "leerkrachten zouden zeer concrete bijscholing moeten krijgen over hoe je omgaat met probleemleerlingen ...Geen theoretische verhalen over hoe mooi diversiteit op school toch is" "Als de overheid niets doet, dreigen scholen als de onze kapot te gaan" "Het water tot aan de lippen" "10% van de leraars ziet het absoluut niet meer zitten, maar dat kan snel veranderen." "Verwacht niet dat ze een fout zullen toegeven, dat doen ze niet". "Waarom zou ik mijn best doen op school, ik kan veel meer geld verdienen op een andere manier" !! Na de sluiting van het eertijdse bloeiende H.Hartcollege in Ganshoren weten we met zekerheid dat bovenstaande geen 'literatuur' is. Ik veronderstel ook dat een officiëel orgaan van het onderwijs de zaken niet nodeloos in een verkeerd daglicht stelt. En intussen blijven ongeschoolden zonder taalkennis en zonder begeleiding oa in het kader van 'gezinshereniging' binnenstromen zodat goedmenende leraars blijvend dweilen met de kraan open. En dan maar in de verf zetten dat 'extreemrechts' geen oplossing heeft voor problemen die links ongestoord en met overtuiging verder in de hand werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar hoeven ze niet fier op te zijn. En waar zitten de oplossingen trouwens van diegenen die altijd hysterisch krijsen dat het VB geen oplossingen aanbrengt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maak daar maar van; over lijken, letterlijk soms ![]() Laatst gewijzigd door gladiator : 3 mei 2007 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
(wat zijn pocos?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En laten we alle Antwerpenaars in de zoo opsluiten.
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() das toch al eens gebeurd? allé, een deel van de Antwerpenaars toch...
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |