![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Ik blijf trouw aan het VB | |||
tenzij ze blijven zakken |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,70% |
tenzij ze onder de vijftien procent halen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,70% |
tenzij ze onder de tien procent halen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,70% |
tenzij ze onderd de vjf procent halen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,70% |
altijd, zelf al hebben ze geen zetel meer |
![]() ![]() ![]() |
31 | 38,27% |
tot er een rechtsere partij komt |
![]() ![]() ![]() |
11 | 13,58% |
tot ze gematigder worden en het vreemdelingstandpunt weglaten |
![]() ![]() ![]() |
8 | 9,88% |
ik ben geen blokker en stem niet mee |
![]() ![]() ![]() |
44 | 54,32% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 81. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Lokaal Raadslid
|
![]() @ Eric Feremans
Gelieve de volgende cijfers aan uw idool Yves Desmet over te maken, VB Stemmen in 2004 (Gewestraadsverkiezingen): 981587 Dit cijfer sluit Brussel in (ongeveer 28000 stemmen) Dus vergelijkbaar cijfer: 953587 VB Stemmen Provincieraadsverkiezingen 2006: 879347 Nadat ik mijn machientje genomen heb is dat een verschil van: - 74240. En we vergelijken appelen met citroenen. Provincieraad vs gewestraad. Vraag nu maar eventjes een woordje uitleg aan uw alwetende Yves DESMET, die algemeen bekend staat als een tendentieuze en oneerlijke joernalist, Ik wacht op uw antwoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar de grond van de zaak blijft: Het VB zakte aanzienlijk. Dit heb je nu goed geïllustreerd. Waarvoor mijn dank. Het is nog maar het begin: door de interne verdeeldheid die nu bovenkomt, de verloochening van Karel Dillen, door het feit dat onze jeugd dolgedraaid geraakt door de racistische praat en moorden begaat, door het afhaken van de vernieuwers, door het verloochenen van de eigen mensens, door het schandalig behandelen van VLott... De mensen weten dat dit een schandalige en nutteloze partij is. Ze verlaten op tien juni met nog meer stemmers deze nutteloze profiteurspartij, die aaneen blijkt te hangen met haken en ogen. Het kan rap gaan hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Schepen
|
![]() Men zal verschieten, nu opeens zullen er een heel pak allochtonen niet kunnen stemmen (gemeentelijk stemrecht), dus VB zal idd z'n veertiende overwinning boeken, ik gok dat ze nu op 20% gaan komen. CD&V zal de grote overwinnaar zijn en de blauwen lopen een blauwtje op
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
het boek van de dagdromen verwezen worden. Ik voorspel nog steeds 24% of meer! Misschien eventjes vragen aan Yves Desmet. Dan kunnen wij misschien nog eens hartelijk lachen!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De zoveelste afgang van Erik Feremans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Aan de inhoud voorbijgaan is stupied, wist jij dat niet ![]() Het VB gaat fors achteruitgaan in juni. Zij weten dat zelf ook wel en zoeken excuses: de pers, de vreemdelingen (die plots blijven aangroeien, ondanks een twintiga jaar volgehouden immigratie stop ![]() Hoe dan ook : vreemdelingen kunnen niet meestemmen in juni, wat ze met een paar honderd tijdens de gemeenteraadsverkiezingen wel deden ![]() Het is prachtig om jullie val te zien, en de wanhoop om dit te willen ontkennen: de gigantische afgang van Dewinter was SCHITTEREND, zijn ontgoocheling PRACHTIG. Nu nog de tranen van Vanhecke, de sheve heksenlach van Morel en de vele excuses: we gaan GENIETEN! Mocht Dillen dat nog meemaken! Dat de mensen die hem in de rug geschoten hebben op hun beurt op hun bakkes gaan! Arme Karel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
Brullen, lachen schateren! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Niet verkeerd? Yves Desmet gebruikte het cijfer - 200000. Toen dat betwist werd bleek dat uw bron te zijn en uw fuehrer kon niet verkeerd zijn!!!! Indien dat niet verkeerd was dan moet ge dringend terug naar school of een psychiater gaan raadplegen. Ik zou zo iets nog aanvaarden van een kind van pakweg 7 jaar maar toch niet van iemand die denkt dat hij de slimste volwassene op aarde is. Binnen de eigen linkse omgeving wel natuurlijk maar in de normale gemeenschap natuurlijk niet!!!!! Laatst gewijzigd door Patrik : 9 mei 2007 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat geeft niet: vermits het VB achteruitgaat. Veel. De cijfers die door jou zijn aangehaald bewijzen dat ze bijna één tiende van hun aanhang kwijt zijn! Pak er nog tien procent bij deze keer. EN laat dat een paar keer doorgaan. En het wordt NOG PLEZANTER ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw vergelijking met nationale verkiezingen kan dus nooit doorgaan !! zo simpel is het !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 10 mei 2007 om 04:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() spieriet gaat natuurlijk de grote overwinnaar zijn (again) nu ze een minister van urinezaken in hun rangen tellen. Goed gezien van adelBert.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 mei 2007 om 04:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Alweer de lokale verkiezingen van 2006 met de federale verkiezingen van 2003 aan het vergelijken? Zelfs een idioot zou ondertussen al gesnapt hebben dat lokale resultaten van een partij die lokaal niet overal opkomt niet kunnen vergeleken worden met federale resultaten. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat het VB alweer een grote sprong voorwaarts zal maken vergeleken met de federale verkiezingen van 2003. Zolang er geen alternatief is voor het VB zal ik altijd VB blijven stemmen. In deze poll heb ik alle opties aangeduid ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Yves Desmet vergeleek de cijfers van de PROVINCIERADEN met die van de vorige regionale verkiezingen... HET VB kwam wel degelijk op in ALLE PROVINCIES, schatje! argument finaal gekelderd... (waarom zou een blokker op een -meestal onbekend! - provincieraadslid stemmen van een andere partij??? Je bent dus uit je nek aan het je eruit lullen. pakt niet HET VB GAAT DUS ACHTERUIT! |
|
![]() |
![]() |