![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
de·mo·cra·tie (de ~ (v.), ~ën) 2 staat waarin het volk regeert En dat is in België NIET het geval. We leven in een particratie, waar de stem van honderdduizenden Vlamingen genegeerd wordt, en waar men de inspraak van de kiezers (lees: hun mogelijkheid om af te straffen) nu nog meer wilt beperken door zoveel mogelijk verkiezingen te laten samenvallen. Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb maar één vraag : waar is de poll van verleden week naar toe ? :
![]() Cijfers die ik meekreeg in die volgorde : 1. Spa 22,6 2. Vlaams Blok 22,1 % 3. CD&V 21.4 % 4. VLD 21,3 % 5. Groen 3,8 % 6. NVA 3,6 % Dat was in Brussel die bron
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het Blok heeft zeer zeker invloed. Verkondigt u als (ongetwijfeld) rabiaat tegenstander van het Blok maar hoe onbelangrijk en invloedloos die partij is. We hebben de afgelopen jaren gezien hoe contraproductief zulke struisvogelpolitiek is.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De thread die ik vorige week startte was wel degelijk op basis van gegevens van een poll die verspreid is geweest. Vraag het aan uw partijvoorzitter: die MOET ook dat dossierke op zijn bureau hebben. Gisterenmiddag kreeg ik echter andere cijfers van de DeStandaard/VRT poll. Aangepast ? Wie zal 't zeggen: k was er nie bij dus ik weet 't nie! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach ze liegen ons toch maar wat voor.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() juist de VRT zal er alles aan doen om toch maar andere cijfers te kunnen voorleggen !!
VLAAMSE RODE Televisie ! Geloof je me niet ? Kijk opteletekst ! Groen! gaat van 2,7% naar 4,2 % en verdubbelt daarmee zijn stemmenaantal ![]() ![]() ![]() ![]() 2,7 x 2 = 5,4 of niet soms volgens VRT is dat = 4,2 ? ![]() ![]() ik denk eerder dat 2,7 x 1,55555556 = 4,2 of niet soms
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||||
|
![]() Citaat:
Omdat iemand eens 1 keer dat vermeld of omdat het eens een paar dagen in de media is is iets voor jou een belangrijk thema? Citaat:
Citaat:
Zo kan je zeggen dat de stemmen van de CD&V, groen, NVA en al de rest ook genegeerd worden want zij zitten ook in de opositie. En de verkiezingen vallen samen omdat we anders elk jaar een verkiezing hebben. Wat je kan niet tegelijk stemmen voor europa en voor de vlaamse regering? te ingewikkeld? Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Waarom zou paars een nieuwe statistiek doen waarin zij zelf slechter uit komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Weet je nog hoe coveliers werd aangepakt toen hij een beetje te driftig tegen het migrantenstemrecht was? Beste bewijs dat ze vroeger en nu hetzelfde zeggen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3 x k3 = k9 wat een niveau zeg
Criminaliteit en vreemdelingen : daar bestaan al genoeg statistieken over en die zijn klaar en duidelijk ![]() De gevangenissen zitten er vol van... bijna 50% terwijl dat er maar 9% vreemdelingen zijn in België ![]() Nooit gehoord van "Rapport Van San" ![]() Gisteren nog een reportage gezien op A2 ![]() Als je dat allemaal ziet, hoort en leest moet je toch wel één ding inzien... tenzij de "drie aapjes" wil uithangen tegelijkertijd... je weet wel die drie "horen, zien en zwijgen"
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |||
|
![]() Citaat:
Een thema is iets waar ze al lang mee bezig zijn en dat belangrijk is voor elke partij. Over dutroux praten ze waarschijnlijk ook is dat dat opeens een thema? Over hun lunch ook, hopla nog een thema ![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk eerder dat sommigen wanhopig willen dat hun stem voor het VB toch nut heeft. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ach je kan gewoon je ongelijk niet toegeven . het is wel grappig te zien dat je eerst beweerde dat je cijfers juist waren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote="k9"]
Toch kan je niks van punten zeggen die dankzij het VB uitgevoerd zijn. ![]() ![]() En dan nog volhouden dat het Blok niet weegt op de regering. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De SP.A wou er nog meer binnenbrengen! Neen het Blok WEEGT niet op de regering! Hoe blind moet ge daarvoor zijn om dat te durven schrijven. Hallo KANIN, leeft U op Mars? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 75 % van de Vlamingen zijn tégen het stemrecht
70 % van de vld leden is tegen het stemrecht MOET ER NOG ZIJN ZIJN ? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |