![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En over de hard dope alcohool zullen we dan maar zwijgen hé o ja....is just das voor de niets vermoedende tieners en hun families jaja just de zwakkeren moeten misbruikt worden op eens sociale getolereerde wijze . Alcohool vernietigt MEER hersencellen & MEER kans op psychotische reacties dan SOFTE tas koffie thee van cannabis dat overal legaal verkrijgbaar is ondertussen. Hard spul heeft dat niet en ik kan het weten als ik aan mijn alcolisch verslaafde oom kijk ( r.i.p) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo had ik het ook begrepen + overdaad schaadt bij alles zelfs koffie ![]() Amai ik zen men 100ste tas bezig hmmm da scherm flikkert hier lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zeer snel en gemakkelijk. Hoe rijmt u dat met de 10-15 jaar lag die nodig is opdat het zich zou manifesteren in onze maatschappij, zoals u wel eens beweert? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar moet toch minstens een lange-termijns-onderzoek voor ondernomen worden.
Laatst gewijzigd door netslet : 16 mei 2007 om 01:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() Evengoed voel ik mij volkomen vrij om dat spul NIET te gebruiken.
![]()
![]() |
#147 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Iedere dag zitten duizenden mensen een pre-prepared meal naar binnen te werken... vol kleurstoffen, smaakstoffen, en andere ECHT chemische rommel.... geen probleem... Een dioxine crisiske, oh, geen probleem... snoepgoed vol suiker, en een hele resem E-toevoegingen, geen probleem... Auto's die iedere dag DODELIJKE gassen de lucht inspuiten, geen probleem... drank en sigaretten tot je erbij neer valt, og, geen probleem... etc etc maar nen joint? Das vergif... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Zyp : 16 mei 2007 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||||
|
![]() Genetisch gemanipuleerde chemische rommel zou ik hieraan toevoegen. Het THC gehalte van de moderne cannabis plant is veel hoger dan die van amper 10 jaar terug.
Citaat:
Citaat:
Als je dan toch een voorbeeld wilt, haal dan de tenminste de cokes torens van marly aan die dagen hebben zitten smeulen. Al wie de pluim gezien heeft, heeft nu een toegevoegde kans op kanker het equivalent van een leven lang te hebben gerookt. Jaja, ook de kinderen ![]() ![]() Citaat:
Dus in de veronderstelling dat je uzelf daarmee voldrinkt, is't oke dat je jezelf verder vergiftigd met een joint? Is dat uw punt ![]() Citaat:
Citaat:
Je loopt nog met een visie van 10 jaar terug als ik dit allemaal zo lees
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 16 mei 2007 om 09:04. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga daar serieus mee moeten oppassen. Voor de rest is uw post zuiver ongenuanceerd. En mocht je het niet door hebben, ik ben pro het gedoogbeleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Welk gedoogbeleid? Er hebben nog nooit zoveel wietgebruikers in den bak gezeten als nu.
Laatst gewijzigd door HAMC : 16 mei 2007 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grappige is dat er nog weed-gebruikers rondlopen die denken dat joints goed zijn voor hun longen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Burger
|
![]() ze zouden da wietrokend gespuis mogen opsluiten want dan voelen ze eindelijk eens hoe slecht dat is voor de longen en geestelijke gezondheid (of wat ervan overschiet)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Leterme heeft een tijd geleden op TV gezegd: er is geen gedoogbeleid, de drugswetgeving is verstrengd. Tot 15 jaar gevangenisstraf voor een joint te roken met een minderjarige in uw huis. Als je die minderjarige verkracht krijg je 8 maand. Als dat het gedoogbeleid is mag je het houden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er vrij zeker van dat als ik een steekproef zou nemen van het aantal mensen dat vervolgd is geweest owv het roken van een joint, en het aantal mensen dat niet vervolgd is geweest voor het roken van een joint mijn vermoeden enkel wordt bevestigd. Cannabisgebruik wordt gedoogd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijs?
Citaat:
Citaat:
Elke drugszaak wordt vervolgd => Lol. :') Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
![]() Is dat nu echt zo'n uitdaging?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() de jeugd is dringend aan een nieuw referentiekader toe wat betreft levensstijl: vroeger was er het café en het leger en het werk en er was altijd sociale controle nu zitten ze op internet in alle vrijheid, maar met alle gevolgen van dien, vanalles te doen wat het daglicht niet mag zien: drugs bestellen, "daten" , pedofielen verlijden... Laatst gewijzigd door Trapper : 16 mei 2007 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |