![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Polen is echter wel een lidstaat van de EU geworden, en dat lidmaatschap brengt nu eenmaal bepaalde verplichtingen met zich mee. Als 'de Polen' het niet zien zitten aan die verplichtingen te voldoen, resten hen volgende mogelijkheden : ofwel een meerderheid van lidstaten van de EU ertoe te brengen die verplichtingen aan te passen, ofwel een meerderheid van lidstaten van de EU te overhalen uitzonderingen op deze verplichtingen toe te staan, ofwel de EU verlaten. Overigens is Polen niet de énige lidstaat van de EU die op het matje kan worden geroepen, al gaat het niet noodzakelijk om dezelfde materie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=117
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat is toch on topic, meisje? Het onderwerp is immers de vermeende "homo-propaganda" die uit de Poolse scholen moet geweerd worden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 19 mei 2007 om 10:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat? Duveltje heft mij zojuist omstandig laten weten dat Duveltje geen "ventje" is. Ik ga er dus van uit dat Duveltje een meisje is. Of zie jij nog een andere mogelijkheid die ik niet zie?
Maar soit, daar gaat het hier natuurlijk niet over...
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zouden wij juist de ziekten waar Homo's mee zitten juist moeten inschatten,en dit alzo in de scholen moeten uit leggen,net zoals wij dat met elke gehandicape moeten doen
En dit zou moeten gebeuren met alle respect naar de homo's toe ,homohaat is hier natuurlijk uit den boze hé
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() ach man toch, je zal het nooit begrijpen: ik voel me helemaal niet "superieur", ik ben die zagemannen enkel beu, die precies willen dat iedereen moet applaudiseren omdat ze graag met hun vrienden in bed kruipen...Laat de mensen gerust met jullie vetzakkerij!En zeker de schoolkinderen!Wat willen jullie dan? Dat iedereen zo als jullie word? Is dat jullie ideaal-beeld van de wereld? Wel, spijtig dat ik u moet ontgoochelen, er zijn nog steeds heel veel mensen die van deze smeerlapperij niet moeten weten....En niet enkel in Polen hoor.Vraag maar eens aan de jonge mensen rond jullie, je zal wel zien wat voor een harde woorden je zult horen.De jeugd is al die kleinburgerlijke , respekt-bedelende ouwe janetten zo beu als kouwe pap!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat je gelijk hebt,enkel met dat verschil dat ik homofilie aanzie als een ziekten,waar de homo's zich niet voor hoeven te schamen,en deze boodschap zou ik gerust durven uit dragen in de scholen Enkel denk ik dan weer dat de homo's er misbruik gaan van maken om hun ziekten te promoten
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() als ik op straat rondstap, en er komen zo een bende viezerds voorbij in een gay-optocht, dan verplichten ze mij wel om ze te horen, te zien en te ruiken.En ik word daarvan mottig.Dat word mij opgedrongen.Dat is een persoonlijke aanval, net als een slag in het gezicht, even onaangenaam.Eigenlijk krijg ik nog liever een mot van een gewoon mens, daartegen weet ik tenminste wat doen: terugkloppen.Dit soort agressie kun je niks tegen doen, en dat is nu net zo oneerlijk eraan...Mijn leefwereld word onder mijn ogen verminkt en afgebroken, verpest en naar de kloten geholpen, en alles wat ik kan doen is deze dekadentie met lede ogen aankijken, en kotsen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Laatst gewijzigd door nubian : 19 mei 2007 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand wordt/is verplicht 'reclame' te maken rond homofilie. Met cijfermateriaal en wetenschappelijke onderzoeken verduidelijken dat zoiets als 'homofilie' en 'homoseksualiteit' best�*�*t, en géén 'ziekte' is, zodat jonge mensen die zich omtrent hun eigen gevoelsleven/identiteit vragen stellen niet langer gebukt hoeven te gaan onder schuldgevoelens of andere negatieve emoties/gedachten is wat mij betreft ruimschoots voldoende. Als daarnaast ook nog eens kan worden gewezen op de wettelijke beschikkingen en de geschiedenis d�*�*rvan (in de hele wereld) is dat mooi meegenomen. Maar misschien zou het zelfs al volstaan jonge mensen te wijzen op de vele voorlichtingscentra/informatiebronnen die ze zouden kunnen contacteren/raadplegen. En waar kan dat béter dan op school? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Ondertussen gaat het sekstoerisme, de kinderprostitutie en de vrouwenhandel in Polen verder rustig zijn gangetje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 'bronnen' zijn zo verschrikkelijk talrijk dat het onbegonnen werk is ze hier allemaal op te geven.
Het gemakkelijkste is wellicht via Wikipedia te beginnen zoeken. U komt vanzelf wel aan materiaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zijn minst een ABnormaal gedrag zou ik zo zeggen,ik kan met de beste wil van de wereld dit niet normaal vinden,dus ja een soort ziekten,zoals alzheimer bv
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 19 mei 2007 om 13:18. |
![]() |
![]() |