![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Heb je die Amina vandesteen gehoord in dat TV-programma Moslimas? Duidelijk een slag van de molen tegen haar kop gehad. Wat mij opvalt is dat zelfs de ferventste verdedigers van de islamitische verrijking nooit of te nimmer hun kindjes spontaan van die verrijking laten proeven, bij voorbeeld door hen islamitische godsdienstlessen te laten volgen ipv zedenleer of katholieke godsdienstlessen. Dat is duidelijk een brug te ver. Leuteren over die verrijking, tot daar toe, maar als puntje bij paaltje komt, dan toch maar niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je zit mij toch geen bommen leggen tegen het Antwerps stadsbestuur? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bijeen gefantaseerd? Wat minder islamitische sprookjesboekeen lezen meisje : niet goed voor je geestelijke gezondheid en waarnemingsvermogen. Awel Edina, zo in het nauw gedreven door zo'n simpele vraag : waar had ik het over wetten? Jij die zo tilt aan het belang van bewijzen, het zal je toch geen moeite kosten om een quote te copy/pasten als bewijs dat ik een wet op een algemeen hoofddoekverbod eis? Laatst gewijzigd door Online : 17 mei 2007 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Online;2666948]
Citaat:
Het is niet omdat ik wil nuanceren dat alle moslims geschifte zelfmoordwacko's zijn die hun vrouw slaan, dat ik direct wil dat mijn kind later een moslim wordt. Als hij dat wilt, goed. Maar liever zedenleer/moraal. Minder/niet gebonden aan een bepaalde godsdienst, zorgt dat ze later duidelijker kunnen kiezen in wat ze geloven. Mijn broer heeft btw islamitische godsdienst gevolgd, uit interesse. Niet dat dat er veel toedoet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() [quote=AdrianHealey;2666952]
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Online;2666961]Ik hoop dat ik een dochter heb opgevoed die zelf kan inschatten wat goed voor haar is.
Maar goed. Het hele concept van 'raar kijken als dochter/zoonlief thuiskomt met iets/iemand die (mogelijk) een ander gedachtegoed heeft dan jezelf' is iets vrij ouds. Heeft niet zoveel echt met 'islam' te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() [quote=AdrianHealey;2666968]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik begrijp dat je de essentie van Flippend Rund's post liever negeert, maar je gespartel spreekt boekdelen... enfin sinds ik me realiseerde dat je een dubbelnick bent van het gebande Knorretje (die als ik me niet vergis ook al een dubbelnick was van een eerder geband forumlid), laat ik discussies met jou liever achterwege wegens toch compleet zinloos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat U onwetend bent over het feit dat Dolfke een aantal elementjes uit het woestijnboekje heeft overgenomen in zijn nieuwe gebruiksaanwijzing. (In het o zo godsdienstvrije dar-al-islam moesten vb. joden en christenen ook specifieke kleuren en banden dragen zodat men in één oogopslag kon zien welke religie ze beleidden). Wat is voor U trouwens het verschil tussen een woestijnroman waar men een groot onzichtbaar "iets" als grote boeman/redder/verlosser voorstelt, vertegenwoordigd door die éne waarachtige boodschapper en een 20ste eeuwse gebruiksaanwijzing waar diezelfde grote Leider zichzelf als grote waarachtige boodschapper voorstelt. Enig idee trouwens waarom aan zogenaamd religieuze "voorschriften" van een onzichtbaar wezen meer rechten zouden moeten worden toegekend dan aan volgelingen van andere ideologieën wiens Leider uiteindelijk ook al potdood is? Beats me!! Citaat:
Interpreteer ik het goed? Door welke mand zouden die mensen vallen denk je? Door de mand dat ze hun ideologie willen volgen? zoals ondertussen 35% van de moslims hun sharia liefst zou willen ingevoerd zien? Waarom zouden de SS-uniformpjes geen behoefte hebben om met hun ideologie te koop te lopen Edina? Toch niet omdat ze weten dat deze ideologie hier niet aanvaard wordt? Mag ik ervan uitgaan Edina, dat gelijkaardige ideologieën als die nazi-ideologie evenmin zou moeten mogen aanvaard worden in Europa? Of vind je dat er daar een uitzondering moet worden gemaakt omdat het gesteund wordt door een onzichtbaar goddelijk wezen? Ga je er dan ook van uit dat nazi-adepten, die "geloven" dat Dolfke tot het pantheon der goden is toegetreden, vanaf nu het nazisme als religie mogen belijden, en dan uiteraard (volgens de Edina's) de hun opgelegde religieuze kleding ten allen tijde moeten kunnen dragen? GEVRIJWAARD van enige commentaar of kritiek (als kritiek op islam niet mag, dan evenmin kritiek op nazisme). Want welk verschil is er tenslotte tussen de nazi-religie en die andere religie die zegt "zoekt en doodt alle joden tot de bomen en stenen zullen zeggen : hier achter me zit de laatste jood, kom en doodt hem" Wat is het verschil tussen die gekende genocide die miljoenen doden eiste en die andere genocides die uit naam van die andere religie meer dan het tienvoud eisten in India alleen al? Leg het me even uit Edina. Leg me eens duidelijk uit waar het verschil zit mijn beste Edina.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Oh by the way, uiteraard ben ik tevreden met het feit dat het Antwerps stadsbestuur haar walging voor dat gedachtegoed democratisch manifesteerde in een verbod. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil lezen hoe Edina zich hieruit gaat kronkelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, Online? Hoe zit dat met dat befaamde reglement?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dit creatuur is inderdaad elke discussie al bij voorbaat zinloos.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor zover ik weet zijn die karnavalspakken enkel toegestaan voor holebis. Hebben ze je dat nooit verteld dan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat hebben ze me nooit verteld. Wat is de bron van deze wetenschap, als ik zo vrij mag zijn?
![]() |
![]() |