![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 |
Burger
|
![]() Ja patriot,
Vivant had ook een optie kunnen geweest zijn, maar uwe partijgoeroe heeft hier anders over beslist en een judas-akkoord gesloten met Karel de stoute ditmaal uit Berlare. Lijkt mij ook geen echte liberaal.
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan er ook niet aan doen dat blijkbaar qua internet het Liberaal Appel niet echt mee is. Ik heb mij voorgenomen om het Liberaal Appel standpunt via dit forum toch bekend te maken. Omdat we zowiezo al heel weinig in de pers komen. Ik blijf erbij dat ik ervoor zal zorgen dat er een verzoeningsgesprek zal komen tussen U en Ward Beysen. Als U echt niet weet wat doen met uw stem, stem dan op de kleinste lijst op de persoon met de minst verkiesbare plaats. Die persoon blijft zich z'n leven lang afvragen van wie die vierde stem was. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Sato, Staks staat er op het document "Europeaan" , wel het zij zo. Voor mij geen probleem, dat doet geen afbreuk aan mijn "Vlaming" zijn. Het komt hier op neer, wat op die pas staat is louter officiële info, NIETS meer en NIETS minder. Daarom, dat stemrecht enkel kan afhangen of u al dan NIET ingeburgerd bent als "Vlaming" onafgezien van wat op dat officiële pasje staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of ik ingeburgerd ben als Vlaming, heb ik nog stemrecht?
![]() |
![]() |
#149 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vind het grappig wanneer de Blokkers ,
de nieuwe-Vlamingen steeds vreemdelingen noemen. Volgens die Blokkers is mijn gebuur, van Turkse afkomst, maar niet de Belgische nationaliteit heeft, een "VREEMDELING" Wel Blokkers, die betreffende persoon, is evenzeer Vlaming als u en ik, woont hier vele jaren, zal hier steeds blijven wonen, spreekt perfect Nederlands, kent onze Vlaamse cultuur, en respecteert onze wetten. Voor mij is die TURK een dorpsgenoot en Vlaming als al mijn andere dorpsgenoten, ook al heeft hij geen Belgische nationaliteit. Maar ja, de Blokkers noemen hem "Vreemdeling". Daarom is het BLOK ook een "Anti-vreemdelingen partij". |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met een Turk die zich hier integreert heeft het VB helemaal geen probleem. Zoek toch geen onbestaande verschillen. En als hier of daar een idioot toch zo denkt tracht hem dan op te voeden. Dat doe ik ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sleutel is natuurlijk wat men verstaat onder integratie. Als je het mij vraagt is 'integratie' al even vaag als 'de multiculturele samenleving'.
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meeeuuuh ![]()
![]() |
![]() |
#153 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Luc
Inderdaad onze gemeenschappelijke tegenstaander is het Belgisch regime. Het migrantenstemrecht is ons opgedrongen door de Walen, en door het BLOK politiek uitgebuit. Voor mij is het migrantenstemrecht een "VALS" probleem. Het echte probleem is de "Snel Belg wet". Het heeft van de Belgische nationaliteit een vodje papier gemaakt. Die moet vervangen worden door een wet van verplichte inburgering, vooraleer men stemrecht krijgt. Trouwens ik begrijp totaal NIET waarom het BLOK steeds eist van de nieuwe-Vlamingen, dat ze de nationaliteit moeten verwerven vooraleer ze stemrecht krijgen. Voor mij als Vlaams-nationalist is de Belgische nationaliteit een louter noodzakelijk administratief document. Mijn echte nationaliteit is "Vlaming", met of zonder officiëel Vlaams document. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#156 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Knuppel
N-VA haar grootste zorg is de snel Belg wet. Indien de nieuwe-Vlamingen, na een verplichte inburgering, en voldoende jaren hier legaal wonen, stemrecht krijgen , wordt de Belgische nationaliteit noch een louter administratieve formaliteit. Trouwens, ik spreek hier niet namens een partij, maar namens mijzelf. Voor het concreet standpunt van N-VA moet u op hun website zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De snelbelgwet IS er en zal niet veranderen.
Voor zover ik weet hebben ALLE 'Vlaamse' partijen, behalve de SP-A, tegen het vreemdelingenstemrecht gestemd. Om stemrecht te krijgen worden de vreemdelingen nog altijd niet de voorwaarden opgelegd die jou aan het hart liggen. Er wordt hen enkel beleefd gevraagd een vodje papier te ondertekenen dat ze 'braaf' zullen zijn. Maar met zoveel goodwill van onzentwege twijfel er niet aan dat ze het zullen doen, hoor!
![]() |
#158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bij verplicht kan ik me nog iets voorstellen, met 'inburgering' daarentegen kan ik elk debat verzieken, want zoveel hoofden, zoveel zinnen.
![]() |
![]() |
#160 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |