![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Daarom hamer ik er steeds op dat het nu echt wel te laat is voor multiculturele studiegroepen, discussie met "gematigde" moslims, taallessen, quota en al die andere pamper-maatregelen, gewoon Moslims BUITEN uit Europa, halal-voer, koranscholen, besnijdenissen, bommengordels, hoofddoeken etc.etc. terug naar zandland! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Je weet echt niet waarover je het hebt, die hoofddoek is vnl bedoeld als boodschap voor de dames die hem NIET dragen, dat zijn hoeren en zwijnen voor de moslimmannetjes, die mogen naar hartelust verkracht worden. Eigenlijk is elke moslimvrouw die zoiets draagt medeschuldig aan de verkrachtingen die de mannetjes plegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister
|
![]() Nee.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk waren die er. Maar doet dat iets af aan mijn posting? En waarom wordt er zo dikwijls (meestal dan nog onterecht) met de term 'neo-nazi's' geschermd als het over atheïsten en christenen gaat, en nooit als het over moslimradicalen gaat? Leg me dat eens ne keer uit, o wijze bolsjewiek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#150 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Probleem is, wat is "een rationele moderne staat" volgens slobodan,. Als je nog de moed hebt om dat hem te vragen ???(want voor mij staat hij allang op mijn negeerlijstje )