Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juni 2007, 22:32   #141
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
En dan? Het is alsof je op de RWF-site zou gaan en concluderen dat DE Walen voor de aansluiting van Wallonië met Frankrijk pleiten.
Is dit dan HET forum van de groot-nederlanders?? Raar, ik dacht hier op politics.be te zitten...

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 23:08   #142
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Verkeerde conclusie. Lees mijn posting maar eens goed...
Ik lees vooral de permanente ondertoon in jouw postings erg goed.
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2007, 04:28   #143
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk bericht
Ik lees vooral de permanente ondertoon in jouw postings erg goed.
Dat durf ik sterk te betwijfelen. Je wil de waarheid niet onder ogen zien, dus lees je verkeerd...

.
Oud 18 juni 2007, 06:18   #144
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat durf ik sterk te betwijfelen. Je wil de waarheid niet onder ogen zien, dus lees je verkeerd...
Waarom zal men jouw subjectieve waarheden accepteren?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2007, 07:00   #145
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Het kapitalisme haalt het altijd op het nationalisme : het nationalisme is alleen maar gericht op de eigen navel, de eigen kerktoren verder dan dat zijn ze niet in staat om te kijken, het kapitalisme is het universalisme, het verrijkend globalisme, het lange termijn denken.
Wat is er verkeerd aan het lange termijn denken?

Maar ook het nationalisme heeft zijn goede kanten hoor.
Alleen moet men de twee zien samen te bundelen en gaan beseffen dat men voor sommige zaken groot moet denken en voor andere zaken kleinschalig.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2007, 18:11   #146
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Waarom zal men jouw subjectieve waarheden accepteren?
Wie spreekt er van MIJN waarheid? DE waarheid is, dat mijn originele post ON TOPIC was. Al de rest is voor jullie rekening...nog maar eens.

.

Laatst gewijzigd door Eddy B : 18 juni 2007 om 18:11.
Oud 18 juni 2007, 18:16   #147
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie spreekt er van MIJN waarheid? DE waarheid is, dat mijn originele post ON TOPIC was. Al de rest is voor jullie rekening...nog maar eens.
Welke rekening? Wie begon er ook al weer met zeuren?
Oud 18 juni 2007, 18:17   #148
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

BTW: Ik post al meer op niet-communautaire fora dan op communautair.
Oud 18 juni 2007, 18:18   #149
I amsterdam
Minister-President

I amsterdam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
BTW: Ik post al meer op niet-communautaire fora dan op communautair.
Welke?
I amsterdam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2007, 18:19   #150
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam Bekijk bericht
Welke?
Internationaal
Maatschappelijke discussies
Europa

Dat was 't voornamelijk.
Oud 18 juni 2007, 18:21   #151
I amsterdam
Minister-President

I amsterdam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Internationaal
Maatschappelijke discussies
Europa

Dat was 't voornamelijk.
Dankje
I amsterdam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2007, 18:22   #152
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wow, bijna K&K vergeten.
Oud 18 juni 2007, 19:45   #153
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Welke rekening? Wie begon er ook al weer met zeuren?
Weer een of andere hollander... kijk maar na...

.
Oud 18 juni 2007, 19:51   #154
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Weer een of andere hollander... kijk maar na...
Ik word een beetje moe van jou. Niet omdat je moeilijk te overtuigen bent, maar omdat je niet te overtuigen bent. Jij zit zo met dat ''wij en zijgevoel'' in je hoofd dat je niet verder kijkt dan voorbij je eigen landsgrenzen. Nederland is en zal voor jou waarschijnlijk altijd het land blijven dat boven je ligt, niet meer. Dat is helemaal niet erg, maar heb alsjeblieft wel een beetje respect, voor ons, en voor de mensen die meer zien in Nederland, dan dat achterlijke land boven jullie dat stikvol arrogante Hollanders zit. De ene persoon is de ander niet, doch probeer jij elke Nederlander over één kant te scheren, bewerend dat wij allemaal zitten te geilen op een annexatie van Vlaanderen. Dat is niet zo, en ik ga dat niet meer malen uitleggen. Ik zal dit bericht voor de toekomst bewaren, zo kan ik elke keer zonder moeite dit verhaal kopiëren.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 18 juni 2007 om 19:52.
Oud 18 juni 2007, 20:06   #155
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik word een beetje moe van jou. Niet omdat je moeilijk te overtuigen bent, maar omdat je niet te overtuigen bent. Jij zit zo met dat ''wij en zijgevoel'' in je hoofd dat je niet verder kijkt dan voorbij je eigen landsgrenzen. Nederland is en zal voor jou waarschijnlijk altijd het land blijven dat boven je ligt, niet meer. Dat is helemaal niet erg, maar heb alsjeblieft wel een beetje respect, voor ons, en voor de mensen die meer zien in Nederland, dan dat achterlijke land boven jullie dat stikvol arrogante Hollanders zit. De ene persoon is de ander niet, doch probeer jij elke Nederlander over één kant te scheren, bewerend dat wij allemaal zitten te geilen op een annexatie van Vlaanderen. Dat is niet zo, en ik ga dat niet meer malen uitleggen. Ik zal dit bericht voor de toekomst bewaren, zo kan ik elke keer zonder moeite dit verhaal kopiëren.
Probeer me dan ook niet ten treure te "overtuigen". Wat IK bedoel is dat je DIT FORUM al zo goed als geannexeerd hebt, want een Vlaming mag er van jullie niet eens opkomen voor zijn mening.

Kijk verdraaid de hele lijst berichten, hier maar na. JULLIE zijn duidelijk de zeurkousen die niet kunnen verdragen dat er ook maar iets van jullie of jullie landje gezegd wordt. Getuige: reactie op één bericht : paginas vol totaal zionloze praat, OFF TOPIC en maar BLIJVEN zeuren, tot den treure... WIE is er hier niet te overtuigen? JULLIE : duidelijk dat de regels van dit forum zijn dat je ON TOPIC moet blijven.

Maar JULLIE zijn DE topic, nietwaar? Met minder nemen jullie nu eenmaal geen genoegen. Den hollander MOET nu eenmaal in het middelpunt van de belangstelling staan, of ze gaan wenen, tot ze elke topic, hoe ver van hun bed ook, kunnen blijven bevuilen met hun geleuter hoe ze iets toch niet willen tegen de zin etc etc... maar intussen wél hun mening blijven doordrammen. En eerst beledigen, en daarna komen stellen dat je NIET beledigd... ach hollandermanieren he. Noem de mijne maar boerse vlaming manieren, maar ik weet dat je er gewoon niet tegen kan dat je weerwoord krijgt. Al de rest van jullie uitleg is geleuter in de ruimte en ongemeend.

Wel, van mij zal je steeds weerwoord krijgen, en staat het je niet aan, dan lees je het maar niet.

.
Oud 18 juni 2007, 20:07   #156
Mercury
Vreemdeling

Mercury's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yo liberalist_NL

Ik heb bewondering voor hetgeen je schreef naar Eddy B en de manier waarop je dat deed. Respectvol, doordacht en recht voor de raap. Ik hoop dat Eddy B misschien nu tot begrijpens komt, wat zijn redenen ook mogen zijn Nederlanders niet graag te hebben.

Tbeste

---
Mercury
Mercury is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2007, 20:20   #157
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Probeer me dan ook niet ten treure te "overtuigen". Wat IK bedoel is dat je DIT FORUM al zo goed als geannexeerd hebt, want een Vlaming mag er van jullie niet eens opkomen voor zijn mening.

Kijk verdraaid de hele lijst berichten, hier maar na. JULLIE zijn duidelijk de zeurkousen die niet kunnen verdragen dat er ook maar iets van jullie of jullie landje gezegd wordt. Getuige: reactie op één bericht : paginas vol totaal zionloze praat, OFF TOPIC en maar BLIJVEN zeuren, tot den treure... WIE is er hier niet te overtuigen? JULLIE : duidelijk dat de regels van dit forum zijn dat je ON TOPIC moet blijven.

Maar JULLIE zijn DE topic, nietwaar? Met minder nemen jullie nu eenmaal geen genoegen. Den hollander MOET nu eenmaal in het middelpunt van de belangstelling staan, of ze gaan wenen, tot ze elke topic, hoe ver van hun bed ook, kunnen blijven bevuilen met hun geleuter hoe ze iets toch niet willen tegen de zin etc etc... maar intussen wél hun mening blijven doordrammen. En eerst beledigen, en daarna komen stellen dat je NIET beledigd... ach hollandermanieren he. Noem de mijne maar boerse vlaming manieren, maar ik weet dat je er gewoon niet tegen kan dat je weerwoord krijgt. Al de rest van jullie uitleg is geleuter in de ruimte en ongemeend.

Wel, van mij zal je steeds weerwoord krijgen, en staat het je niet aan, dan lees je het maar niet.
Als je je blijft beperken tot retorica in plaats van argumenten, zal die partij van jou ook wel niks worden.
Oud 18 juni 2007, 20:22   #158
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mercury Bekijk bericht
Yo liberalist_NL

Ik heb bewondering voor hetgeen je schreef naar Eddy B en de manier waarop je dat deed. Respectvol, doordacht en recht voor de raap. Ik hoop dat Eddy B misschien nu tot begrijpens komt, wat zijn redenen ook mogen zijn Nederlanders niet graag te hebben.

Tbeste

---
Mercury
Dank Mercury, ik denk helaas niet dat Eddy B tot inkeer komt. Ik ben er nu wel achter dat niet iedereen met argumenten te overtuigen is. Sommige mensen horen nu eenmaal liever wat ze zichzelf vertellen.
Oud 18 juni 2007, 20:30   #159
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat is de meerderheid van de forummers dus niet met je eens:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=84468
Oud 18 juni 2007, 20:43   #160
DebianFox
Minister

DebianFox's schermafbeelding

Standaard

Mij is er geleerd nooit één volk over dezelfde kam te scheren, trouwens wij zijn gewoon Zuid-Nederlanders

Nochtans zo'n 4 jaar geleden had ik ook zwaar last van een Hollandofobie, wat wil je als je altijd "kut belg" wordt genoemd bij online shooters.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het ernstige van uw schrijven is dat velen in Israel er echt zo over denken

Laatst gewijzigd door DebianFox : 18 juni 2007 om 20:46.
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be