![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() Is dit dan HET forum van de groot-nederlanders?? Raar, ik dacht hier op politics.be te zitten...
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat durf ik sterk te betwijfelen. Je wil de waarheid niet onder ogen zien, dus lees je verkeerd...
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ook het nationalisme heeft zijn goede kanten hoor. Alleen moet men de twee zien samen te bundelen en gaan beseffen dat men voor sommige zaken groot moet denken en voor andere zaken kleinschalig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie spreekt er van MIJN waarheid? DE waarheid is, dat mijn originele post ON TOPIC was. Al de rest is voor jullie rekening...nog maar eens.
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 18 juni 2007 om 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BTW: Ik post al meer op niet-communautaire fora dan op communautair.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wow, bijna K&K vergeten.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]() Weer een of andere hollander... kijk maar na...
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik word een beetje moe van jou. Niet omdat je moeilijk te overtuigen bent, maar omdat je niet te overtuigen bent. Jij zit zo met dat ''wij en zijgevoel'' in je hoofd dat je niet verder kijkt dan voorbij je eigen landsgrenzen. Nederland is en zal voor jou waarschijnlijk altijd het land blijven dat boven je ligt, niet meer. Dat is helemaal niet erg, maar heb alsjeblieft wel een beetje respect, voor ons, en voor de mensen die meer zien in Nederland, dan dat achterlijke land boven jullie dat stikvol arrogante Hollanders zit. De ene persoon is de ander niet, doch probeer jij elke Nederlander over één kant te scheren, bewerend dat wij allemaal zitten te geilen op een annexatie van Vlaanderen. Dat is niet zo, en ik ga dat niet meer malen uitleggen. Ik zal dit bericht voor de toekomst bewaren, zo kan ik elke keer zonder moeite dit verhaal kopiëren.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 18 juni 2007 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk verdraaid de hele lijst berichten, hier maar na. JULLIE zijn duidelijk de zeurkousen die niet kunnen verdragen dat er ook maar iets van jullie of jullie landje gezegd wordt. Getuige: reactie op één bericht : paginas vol totaal zionloze praat, OFF TOPIC en maar BLIJVEN zeuren, tot den treure... WIE is er hier niet te overtuigen? JULLIE : duidelijk dat de regels van dit forum zijn dat je ON TOPIC moet blijven. Maar JULLIE zijn DE topic, nietwaar? Met minder nemen jullie nu eenmaal geen genoegen. Den hollander MOET nu eenmaal in het middelpunt van de belangstelling staan, of ze gaan wenen, tot ze elke topic, hoe ver van hun bed ook, kunnen blijven bevuilen met hun geleuter hoe ze iets toch niet willen tegen de zin etc etc... maar intussen wél hun mening blijven doordrammen. En eerst beledigen, en daarna komen stellen dat je NIET beledigd... ach hollandermanieren he. Noem de mijne maar boerse vlaming manieren, maar ik weet dat je er gewoon niet tegen kan dat je weerwoord krijgt. Al de rest van jullie uitleg is geleuter in de ruimte en ongemeend. Wel, van mij zal je steeds weerwoord krijgen, en staat het je niet aan, dan lees je het maar niet.
![]() |
![]() |
#156 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik heb bewondering voor hetgeen je schreef naar Eddy B en de manier waarop je dat deed. Respectvol, doordacht en recht voor de raap. Ik hoop dat Eddy B misschien nu tot begrijpens komt, wat zijn redenen ook mogen zijn Nederlanders niet graag te hebben. Tbeste --- Mercury |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=84468 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Minister
|
![]() Mij is er geleerd nooit één volk over dezelfde kam te scheren, trouwens wij zijn gewoon Zuid-Nederlanders
![]() Nochtans zo'n 4 jaar geleden had ik ook zwaar last van een Hollandofobie, wat wil je als je altijd "kut belg" wordt genoemd bij online shooters. ![]()
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 18 juni 2007 om 20:46. |
![]() |
![]() |