![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Zou je meewerken aan/stemmen op een links-vlaamsnationale partij? | |||
Meewerken niet, stemmen wel |
![]() ![]() ![]() |
8 | 11,27% |
Ik zou zeker meewerken (en dus ook stemmen) |
![]() ![]() ![]() |
12 | 16,90% |
Ik ben geen links-flamingant en heb in deze draad dan ook niks te zoeken |
![]() ![]() ![]() |
51 | 71,83% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Partijlid
|
![]() Ik wil heus wel een handje toesteken om een links-vlaamsnationale partij op te richten, maar zou er niet op stemmen. Heb me bij een andere partij geëngageerd en op ethische thema's ben ik waarschijnlijk te rechts/conservatief (dit waarschijnlijk in tegenstelling tot economische thema's).
Het zou mooi zijn mocht het Vlaams nationalisme een draagvlak (terug)vinden in gans het Vlaamse volk. Ik kan beetje overweg met wat grafische spullementjes. Dus als ik iets kan doen, laat maar iets weten... Laatst gewijzigd door Tömmchen : 17 juni 2007 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Gouverneur
|
![]() Links is nooit te vertrouwen dus zeker geen medewerking
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een onafhankelijk Vlaanderen zal zowieso bestaan uit 'rechts' en 'links' dus respect en samenwerking zal nodig zijn...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb jij je linkerhand afgezet of zo? ![]()
![]() |
![]() |
#147 |
Europees Commissaris
|
![]() Jaani, zeg, wel grappig hoor. Maar eigenlijk: is het geen tijd dat toch inderdaad weg te gooien en een ander te bedenken dat NIET zijn negatieve connotaties meedraagt?
Is maar een idee hoor...
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals de Vlaamse Leeuw spijtig genoeg negatieve connotaties meedraagt?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() Welke, waar /bij wie?
![]() |
#150 |
|
![]() collaboratie etc.
tis de connotatie. Ik vind het ook een beláchelijke connotatie, maar ze is er toch. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 17 juni 2007 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel raar dat je een plaatselijk symbool vergelijkt met eentje dat internationaal gekend is. En ik denk dat veel meer mensen daar een negatieve connotatie bij hebben. Maar ik wil je niet afbreken he. Zoals ik zei : het was maar een suggestie
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waaaw, helemaal zelf gevonden?
![]() |
#154 |
Gouverneur
|
![]() Vlaamse Leeuw en collaboratie?Waren de eersten die naar het oostfront vertrokken geen Walen in legeruniform met de belgische driekleur op de mouw genaaid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Zwart vlaggetje met rood kruis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Dat is dan ook niet links.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou er niet aan meewerken, noch op stemmen, maar ik zou zo'n initiatief wel steunen. Als ze handtekeningen nodig hebben, laat maar weten. Hoe breder de eis voor communautaire rechtvaardigheid wordt gedragen, hoe beter.
(weinigen zullen het geloven maar ik heb ooit nog een handtekening gegeven voor de LSP ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zou een links vlaams-nationale partij zeker financieel steunen. Naar al de bijeenkomsten zal ik helaas niet kunnen gaan omdat ik geen auto heb.
|
![]() |
![]() |