![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mij boeit het weinig of niets...de mens is tot alles in staat. Het enige dat je kan doen is je verontwaardiging uiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik wist niks van deze voorbereidingen. Dacht dat de Spaanse held opnam tegen een fitte beest. Bedankt voor deze info Andromeda1968. En dan de paarden, stembanden doorsnijden.... Is dit een beschaafd EU-land, die tbv plezier voor de menigte deze misdaden uitvoert? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de Spaanse koning schiet op dronken gevoerde makke beren...de lafaard.
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Weet de dat elke arena een kapel heeft, waar de stierenvechters gaan bidden voor de slachting? Dus: religie zet aan tot dierenhaat en niet enkel in moslimlanden. De katholieke kerk is al even gruwelijk als de islam, als het op dierenrechten aankomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |||||||||
Banneling
|
![]() En wat als je je actief inzet om de wetgeving te veranderen, zodat je niet meer de wet breekt? Ben je dan ook een terrorist?
Noch Boadicea noch ikzelf promoten hier dat de wet gebroken wordt. We promoten enkel een wijziging van de wetgeving. Citaat:
Wel kunt u mij beschouwen als een mistantroop, al beschouw ik mistantropie als iets positiefs. Misantropen zijn gewoon mensen die snappen hoe de mens en de wereld in elkaar steken en die het weigeren om als een zombie mee te lopen in de "rat race" van onze kapitalistische uitbuitingsmaatschappij. Sommigen uiten dat in een bitter cynisme, anderen trekken zich terug uit te samenleving en nog anderen proberen gewoon te genieten van het leven ondanks de rotheid van het systeem. Ik bevind mij eerder in de laatste groep, wat echter niet betekent dat ik nooit een cynische opmerking maak, dat ik niet regelmatig overweeg om mij op een afgelegen boerderijtje "in the middle of nowhere" te vestigen met mijn vriendin of dat ik niet graag aan de voorlinie zou staan van een traditionalistische revolutie. Citaat:
Dat soort mensen is voor mij de top. Dat soort mensen beschouw ik als voorbeeld. Ik heb er geen probleem mee om toe te geven dat ik daar nog lang niet ben, maar het is wel een doel dat ik door middel van zelfverbetering zou willen bereiken. Citaat:
Citaat:
![]() Ik ben net voorstander van een rechtstaat, maar dan wel één die op de natuurlijke morele wetten van een volk is gebaseerd en niet één die wordt gedreven door individualistische, materialistische en hedonistische non-waarden zoals dat het geval is in onze maatschappij vandaag. Ik vrees dat het net uw onbegrip is die overduidelijk is. Citaat:
Daarenboven is het zeker niet het beste dat we momenteel hebben. De Vedische teksten kennen bijvoorbeeld ook wetten, plichten en rechten. Deze zijn echter veel steviger onderbouwd op natuurlijke wetten en principes en daardoor superieur tav de Belgische wetgeving. De idee dat onze wetgeving "het beste is dat we momenteel hebben" is slechts een flauw excuus om revolutionaire veranderingen tegen te werken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom heb jij zo'n probleem met het uiten van dat idee? Waarom zou u pijn of dood wensen voor mensen die onrecht willen bestraffen en zelfs voor hun naasten, zoals Boadicea terecht aanhaalt? Uw antropocentrisme is gewoon ronduit walgelijk en u illustreert perfect hoe laag de "humanistische" mens (die term draagt trouwens het antropocentrisme al in haar naam) gezakt is op moreel vlak.... Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 27 juni 2007 om 13:04. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Omdat ze heden van mensen moeten afblijven, de martelpraktijken op dieren afreageren? "Op zijn advies werd de Heilige Officie opgericht, die duizenden Joden tot de brandstapel veroordeelde. "De ketterverbrandingen vormen voor onze godvruchtige vorstin de aangenaamste verpozing.", schreef pastoor Abarca. De vrome Isabella zag tijdens feestelijke autodafe's toe hoe slachtoffers levend verbrandden."(http://www.bertsgeschiedenissite.nl/...w15spanje2.htm) |
||
![]() |
![]() |