![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over "argumenten voor de vuilbak" gesproken... Ik zou je nog niet met een tang willen aanraken, maar als dat idee je helpt om je ego te strelen, ga vooral je gang ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier zondigt een van de deelnemers tegen het heilige PC-principe, dat hij meent hier te moeten verdedigen. Alhoewel hij toegeeft dat ze onbekenden voor elkaar zijn, velt hij wel een veralgemenend oordeel over de opstelling en de onderliggende bedoelingen van zijn opponent op basis van loshangende publicaties. Laat het nu juist die veralgemenende houding zijn, die hij ( en zovele PC-ridders) de andere partij verwijt in dit geval t.o.v. de Marokkanen. Het minste wat men hier kan zeggen is dat de pot de ketel …… |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek het woordje "veralgemenen" eens op in de Van Dale. Je kan er misschien nog eens iets van opsteken...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien komt het inzicht als men de vorige pagina nog eens rustig leest.
Liefst na een goede nachtrust voor een maximaal helder hoofd. Indien het dan nog niet lukt, dan leg ik het graag eens uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.somethingawful.com/jeffk/...orse/index.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Schepen
|
![]() Ja, dat is waar. Veel meer dan het uiten van xenofobische angstkreten doen die mannen niet. Het is eigenlijk best zielig dat ze steeds op dezelfde 'argumenten' moeten terugvallen om hun 'gelijk' te krijgen, maar het is nog zieliger dat er zoveel mensen in hun kletspraatjes trappen. Het enige wat ik me dan bedenkt, is 'arm vlaanderen'..
![]()
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Want Belgen bestelen Belgen niet.
Idd, ik was het vergeten. ![]()
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenaardig ,die uitspraken.
Maar logisch, [size=6]stelen mag niet, de overheid duld geen concurentie.[/size] Legaal stelen, bestaat dat? [size=2]Jawel, maar dan noemen ze het belastingen[/size]
![]() |
#156 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#157 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#158 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik vraag me echt af of je wel eens verder kijkt/denkt dan dat je neus lang is.. But then again; misschien heb je helemaal geen neus.. ![]() BTW; Vlaams Blok is nauwelijks een partij he, ze moet het hebben van verdoken propaganda en naïviteit van haar kiezers die in de ktanten lezen 'Een Noord-Afrikaan'.. Zielig hoor..
![]() |
![]() |
#159 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Mijn beste, ik heb geen gazet nodig om te weten wat Noord-Afrikanen hier allemaal uitvreten. Mensen uit mijn eigen straat durven hier 's avonds de straat niet meer op uit schrik om lastig gevallen te worden. Kinderen zien hun vader tot drie maal toe in elkaar geslagen worden terwijl de politie machteloos moet toekijken omdat ze de opdracht hebben gekregen niet te provoceren ![]() Steek jij je broek maar af voor allochtonen maar verwacht van mij niet hetzelfde. Mss moet jij eerst eens met je neus op de feiten worden gedrukt ![]()
![]() |
![]() |
#160 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaanderen was voor de 20ste eeuw toch niet meer dan een boerengat. Viva Bomma en zuipen in 't café... is het dat nu echt waard om dat aan iedereen op te dringen? Citaat:
En veel van je praat is toch ook wel serieus overdreven Blok-gezwats hoor. Tja als je natuurlijk schrik hebt van alles dat je niet begrijpt en alles dat er anders uitziet, dan heb je natuurlijk altijd schrik om op straat te komen. |
||
![]() |
![]() |