![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Als de Vlamingen wit zeggen, zeggen de Franstaligen automatisch zwart. Zeker als er een communautair addertje onder zit. En in la belgique zit zowat overal een communautair addertje onder, zéker in Brussel. Samenwerken is hier onmogelijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs al zit er geen onder, dan zeggen de Franstaligen nóg altijd dat het deel uitmaakt van onze "geheime agenda".
Het kan toch gemakkelijk zijn, om altijd zo paranoia door het leven te moeten gaan. Arme Waaltjes. ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals ik al zei, hier zit er altijd een communautair addertje onder het gras.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wablieft? Wil je hier in de zomer eens komen rondlopen en kijken hoeveel toeristen nu al hopeloos verloren lopen? Ik zou ze niet de kost willen geven.
![]() |
![]() |
#147 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wie addertjes wil zien zal er desnoods zelf kweken.
![]() |
![]() |
#148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nochtans vind ik dat Brussel weldegelijk haar best doet. Overal in het centrum zie je wegwijzers voor toeristen naar allerhande toeristische trekpleisters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik heb geen enkele uitspraak gedaan over welke stad IK als hoofdstad van Europa beschouw; ik heb gezegd dat Brussel wereldwijd als de hoofdstad van Europa wordt beschouwd. Over politiek, Europese of andere, heb ik met geen woord gerept.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nu wel ja, maar die zijn vrij recent en eerlijk gezegd vind ik ze niet erg precies. Maar goed, het is in elk geval beter dan niets. Ja natuurlijk lopen toeristen ook in andere steden verloren, reden temeer om ze zo degelijk mogelijk te informeren met één centraal infopunt.
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kan je ècht niets beters verzinnen dan dit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een indicatie zal je niet veel bewijzen, schattebolleken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met ongefundeerde beweringen nog veel minder, poepeke.
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Parlementslid
|
![]() Ik ziet het probleem totaal niet.
-Schotland heeft ook een tourismekantoor in London. -Parijs heeft vele tourisme kantoren ("maison de ...") waar een specifieke regio of stad touristisch wordt gepromoot. -Zoals in meerdere grote Europese steden zijn bijna alle Europese landen en/of regio's vertegenwoordigd in Brussel met hun eigen tourisme kantoor. -Vlaanderen heeft tourisme kantoren in het buitenland maar zou dit niet doen in zijn eigen hoofdstad, waar er het grootst aantal potentiële bezoekers bereikt kan worden? PS: Limburg (Stevaert) zal zeker een toerisme kantoor openen in het TGV station van Liège-Guillemin nadat het herdoopt wordt tot Liège-Limburg. Wel nog afwachten of de verwachte tweetaligheid van de dienstverlening en dergelijke even positief onthaald zullen worden in Luikse kringen als het feit dat ze nu een groter percentage van de NMBS fondsen menen mogen te claimen als zijnde een Waals Vlaams Nederlands TGVstation. Laatst gewijzigd door Ferre : 8 juli 2007 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=53 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() Ze kunnen nog altijd de weg vragen. Er zijn veel ergere dingen in het leven dan een toerist die even de weg kwijt is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |