![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Sommigen vangen meer dan een basketbalnet...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vroeger was de Volksunie de boze wolf. Nu is dat het Vlaams Belang!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat kan enkel als de betalers van de steun de aanwending van de gelden voor het volle pond kunnen controleren. Bijvoorbeeld als de Vlaamse regering het relanceplan voor Wallonië zou kunnen opstellen en tegelijk een soort antifraude-dienst zoals in de EU in Namen zou kunnen vestigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
Ook het VB is realistisch genoeg om in te zien dat die transfers niet plots kunnen ophouden. En ook dat (echte) solidariteit in één of andere vorm noodzakelijk is. Maar men moet voor de onderhandelingen altijd iets meer vragen dan gewenst om zo toch het beoogde doel te bereiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed dat Bonte tenminste nog tegengewicht kan bieden voor die nationalistische gekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() te gek voor een antwoord!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zover ik weet is het VB geen fan van transfers na een scheiding. Dat is toch het gene dat ik kan afleiden uit hun economisch programma. Maar ik wil het gerust binnenkort eens vragen. P.s. Wij delen een kennis, mijnheer Broes. Als een familielid van u toch een winkel heeft in Brugge. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
Alle Broezen in Brugge zijn van dezelfde familie met 13 kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel. Dan hebben we een gemeenschappelijke kennis. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, dus. Vlaanderen zal betalen, rechtstreeks. We hebben sowieso Wallonië nodig om onafhankelijk te worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
stevaert heeft niet meegedaan aan de jongste verkiezingen. het verlies kan hem dus moeilijk aangerekend worden (tenzij omwille van het feit dat hij niét meedeed). hij heeft immers enkele monsteroverwinningen (2000, 2003...)op zijn conto staan, waar de partij toch maar goed bij voer denk ik. nouveau riche? moest stevaert soms in blauwe overall in het parlement zitten? btw, de meeste nouveau riches die ik ken stemmen nog altijd VLD, VB of LDD. niet sp.a. Citaat:
of is limburg geen goeie gouverneur gegund? gaan jullie in de vlaanders misschien bepalen wie onze gouverneur in limburg moet zijn? btw, we zullen het maar niet hebben over de cumuls en de raden van bestuur van de tjeven, vld'ers hebben, of over de zwembaden in schoten van de nouveau riches van het VB. Citaat:
Citaat:
ik hoop dat jij de halfslachtige ongenuanceerde populistische grootsheid van de voorgekauwde VB-clichés die je zonet tentoon stelde ook inziet. Laatst gewijzigd door Mitgard : 13 juli 2007 om 08:42. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Mitgard heeft overschot van gelijk. SPa valt niet te verwijten.
Dat is dan ook meteen de duidelijke reden van hun recente magistrale verkiezingsoverwinning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Als ik SP.a'er was, zou ik zonder twijfel voor Hans Bonte stemmen. Caroline Gennez is een gevaarlijke nationaliste, net zoals Vandelanotte, Vandenbroucke en Janssens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
Het verbaasd me een beetje van u dat u zulke dingen zegt. Met zo een houding gaan we blijven wat we vandaag reeds zijn: Vlaamse slaven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
2) dat is minder duidelijk; 3) Verplichte solidariteit is geen echte solidariteit. Solidariteit met noodlijdenden is plicht voor elk normaal mens. 4) als alle vooroordelen verdwijnen zul je nog meer verbaasd zijn. 5) Slaven zijn niet vrij om solidariteit te betonen. Vrije mensen wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het daarom dat de VVB op de 11-juliviering in Antwerpen ongewenst verklaard werd toen ze een standhoudersvergunning vroeg?
|
![]() |
![]() |