![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister
|
![]() Nee, de politie heeft mij namelijk niet opgepakt. Ook bestaat er zoiets als het recht op betogen.
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Gewoon dienen VERZIEKTEN boel voor het europese hof dagen ....is zien of Leuven + ANTWERPEN dan nog nen groten smoel op trekken
![]() IK ken de uitkomst al ....recht op betogen is da ni een onderdeel van zo iet da DEMOCRATIE heet waneer arbeiders + zwakkeren+ armen + rijpere oudjes modern uitgebuit worden omdat ze NIET mogen betogen en hun bakkes open trekken hmmm typisch iets veur politieke communistische groepjes ![]() Kom hop hop niet wachten ...verzamel die 150 man van het vws en AL die andere en hup naar het gerecht wegens - laster en ROOF op het eerbaarheids gevoel van onder andere armen en arbeiders ...ik doen al mee & onderteken als ge het doet . t'Is niet omdat men arm is dat men zich moet laten doen hé tegenover die overdreven mediageil verzuurde politiek en politie staat mé hun hogere boetes . Wedden datge het wint ...klachten bij interne diensten van politie stijgen jaarlijks ...comité P heeft ook zen handen vol hmmm het is er nen perfekten tijd voor - suc6 ![]() * Sommige sociale infecties MOET je uitroeien tot ze niet meer zijn . Laatst gewijzigd door duncan : 3 augustus 2007 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister
|
![]() nog even interessant linkje:
http://www.leuvencentraal.org/Liga-v...chten-reageert