Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 augustus 2007, 10:31   #141
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Leterme is van Waalse komaf, die arrogantie is dus duidelijk genetisch bepaald.
het is misschien juist door die komaf dat hij misschien wel eens een zegen voor Vlaanderen zou kunnen zijn..
Het is nu de eerste keer dat de Walen tegenover iemand zitten die (half) Waals is en dus misschien ook wel eens tactischer even sterk speelt als de Walen gewoonlijk doen....

Allez hoop ik toch......
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 16:03   #142
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Ja, ja, het is altijd de fout van de andere. De kleine flamingantjes hebben nooit iets misdaan, nietwaar.
Ha, de afgezette Voorzitter-Leider, Mr Hautain, is er weer met Zijn fantastische argumenten.
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 17:11   #143
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Miguelito, even off-topic: hoe is het daar momenteel op de Canarische Eilanden? We horen hier de laatste dagen immers niets anders dan onheilstijdingen...
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 17:22   #144
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Vorige week nog gestaan ...
Citaat:
Topattractie Masca in de as door bosbranden Tenerife
Masca, voor de ramp.

De felle bosbranden op het Canarische eiland Tenerife hebben ook de toeristische topattractie Masca vernield. Masca is een pittoresk dorpje dat vroeger een piratennest was. Tot voor het midden van de jaren tachtig was het plaatsje enkel via een ezelspad op een heuvel bereikbaar, of vanaf de kust via een smal pad.

Door ontluikende toeristische belangstelling kwam er uiteindelijk een smalle asfaltweg en kreeg het dorp bezoek van duizenden toeristen van overal ter wereld.

Tengevolge van de bosbranden die de voorbije dagen lelijk hebben huisgehouden op het eiland werden de 120 bewoners van Masca ge‘vacueerd. Dit bleek nodig te zijn, want het dorpje is in de as gelegd, aldus Novosti op gezag van het dagblad Canarias24.

"Het incident is een tragedie, niet alleen voor de mensen die in het dorp woonden, maar ook voor alle bewoners van het eiland. Masca was immers nauw verbonden met zijn geschiedenis en cultuur", staat in Canarias24. (afp/hln)
Bijgevoegde afbeelding(e)

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be