![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Je bedoelt dat het dichter bij uw subjectieve waarheid komt. Daar heb je gelijk in. Als je niet tegen kritiek kunt, moet je nooit Blokwatch lezen. Of zoals uw Leider Filip Dewinter ooit sprak: "Luister niet naar die vuilspuiterij. Lees alleen onze eigen kranten". Ik kan hem geen ongelijk geven.
![]() Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 9 augustus 2007 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat Kim de objectiviteit van Blokwatch verkiest.
![]()
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kijk jij gewoon de andere kant uit waar iemand staat te genieten van een ijsje in de gietende regen.
![]()
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Maar zodra er in 't Pallieterke een roddel staat over het Vlaams Belang, dan is 't Pallieterke niet waarheidsgetrouw genoeg. Blokwatch heeft het ooit uitgeroepen tot "Het staatsblad" van de rechtse Vlaamse Beweging.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 9 augustus 2007 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En nog eens voor hetzelfde geld; Windt je toch niet zo op jongen. Ik heb al verschillende keren gezegd dat op de ijzerwake iedereen welkom is die Vlaanderen in zijn hart draagt. Ongeacht politieke of huidskleur en moest je er al eens geweest zijn zou je dat weten... Ook stel ik regelmatig dat echte Vlamingen niet 'tegen' wat dan ook maar voor 'Vlaamderen boven'... Met als gevolg dat mensen die tegen eender welke uiting van Vlaams zijn ageren in mijn ogen navelstaarders zijn. Inderdaad, ik zal de Ijzerweide tijdens de Ijzerbedevaart niet betreden, maar dan wel vanwege de manier waarop die momenteel uitgehold wordt. Ik zal er wel altijd zijn, ongeacht wie daar wat organiseert. http://forum.politics.be/showthread.php?t=41937 Maar deelnemen zal ik pas wanneer de organisatoren (niet de deelnemers) zich publiekelijk verontschuldigen voor de begane grafschennis en woordelijk de verdreven groeperingen en partijen terug uitnodigen. Dat wil niet zeggen dat ik de Ijzerbedevaart de rug toekeer. In tegendeel, ik zal altijd blijven ijveren opdat de Ijzerbedevaart ooit weer in handen zal zijn van Vlamingen en niet in de handen van Belgicisten of erger... Maar voor mensen van eender welke strekking wiens politieke inzet zich beperkt tot anti-acties en zelfverheerlijking op de kap van anderen... nee, daarvoor zal ik geen goed woord over hebben. saloncommunisten, salonvlamingen die naar de verkiezingen trekken met raaskallerij over vijf minuten moed en dan tijdens de regeringsonderhandelingen die zij zelf leiden niet eens de Vlaamse kaart durven trekken, Bertjes Bleit die nu het tegenovergestelde doen van wat hun vader indertijd deed, Die vader die nu van zijn zoon gedoogd dat wat door hem vroeger zelf met geweld afgestraft werd (en zijn vrouwtje nevenbij een parlementaire zetel bezorgt)... Nee, geen erkenning, geen begrip, geen goed woord. Liever 1 oprechte tegenstander dan 100 valse vrienden! Zo beter? Dat krijg wanneer je nogal bevlogen op je toetsenbord zit te rammen...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 9 augustus 2007 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom trek je dan het schoentje aan?
![]()
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() BTW, als ik kom, hoe gaan we elkaar daar herkennen? Of moet ik écht een blauwe pijl op mijn hoofd schilderen?
![]()
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister-President
|
![]() Zijn de VJW ook uitgenodigd?
![]()
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oh maar ik haat uw geliefde webpagina niet hoor. Eigenlijk is het bezoeken ervan gewoonlijk een gezamelijk genoegen om samen met de kameraden nog eens goed te kunnen lachen met de aldaar gepubliceerde raaskallerij. Het is trouwens ook een goed medium om op de hoogte te blijven van belangrijke rechtse manifestaties, organisaties, betogingen en noem maar op... Eigenlijk wel nuttig dat politiek plopsalandje...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Parlementslid
|
![]() Ik kom niet en naar de bedevaart ga ik mss maar ik kom dan niet op de weide. Als we geen een groot neutraal vlaams-nationaal evenement houden. de wake noch de ijzerbedevaart noch de wake is dat. De ene voorzitter is openlijk voor spirit de andere voor het VB. Ne voorzitter van zo'n evenement moet politiek neutraal zijn en geen van beide zijn. Persoonlijk heb ik het liefst een jaarlijkse bedevaart terug. En de oostfrontsteen die daar vroeger lag moet daar terug gelegd worden want da waren zeker allemaal geen slechte mensen.
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 12 augustus 2007 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel vind ik persoonlijk dat aan de kant van de Wake meer moeite wordt gedaan om verschillende Vlaamse groepen die elkaar moeilijk liggen te verzoenen. Het overhandigen van eretekens tussen een weerstander en een oostfronter was daar een voorbeeld van. Verder kan ik je alleen maar gelijk geven. Het is van het allergrootste belang dat de Vlaamse groepen zich verenigen. Maar ook hier speelt de politiek een nefaste rol. Het cordon... Ook het NVA is hier niet onschuldig aan, stellen dat je niet voor een cordon bent maar tegelijkertijd zeggen dat je 'een bepaalde partij altijd zal uitsluiten tenzij ze haar eigen grondregels werwerpt'... dat is niet echt eerlijk en rechtlijnig hé. Dus, weg met die boel en samen naar een vrij Vlaanderen! Jammer dat ik je op de Wake niet zal zien. Kom wel eens goeiedag zeggen aan de Bedevaart hé!
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2de deel: dank u 3de deel: Ik ga je geen 100% ongelijk geven, maar als men geen eens gezinde vlaams nationale evenemt kan organiseren dan lijkt mij eingelijk een weerspiegeling van het politiek strijdtoneel. Waar vlamingen elkaar ook bekampen in plaats van samenwerken en daar heeft iedere partij schuld aan, en ja ook de mijne. En dat is het ware verdriet van vlaanderen 4de deel: Als en ik zeg wel degelijk als ik naar de bedevaart kom zal wel is goededag komen zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister-President
|
![]() En dat is volgens mij ook de juiste geest.
Elkaar niet bekampen waar dat niet nodig is maar wel samenwerken waar dat kan. We hoeven echt elkaars overtuiging niet te delen om samen voor Vlaanderen op te komen. Tot ziens misschien dus...
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind u niet zo'n evenementen ouderwets? Pas op, het is de Vlaams-Nationalisme die ik hier bekritiseer. Men kan voor de splitsing van het land zijn en tegelijkertijd noch naar de Ijzerwake noch naar de Ijzerbedevaart gaan. En voor die Vlaams-Nationalisten die ernaartoe niet gaan, geven zo'n evenementen zelfs een slechte imago van Vlaanderen volgens mij. Ik heb al de Ijzertoren in Diksmuide van dichtbij gezien (nee, nee, het was helemaal niet eind augustus) : los van alle politieke overtuigingen, vind ik dit gebouw afschuwelijk. Bovendien, als ik beelden van die bedevaarten op TV zie, heb ik echt de indruk terug naar de Middeleeuwen terug te keren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 12 augustus 2007 om 22:57. |
|
![]() |