![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Och ja natuurlijk dat is het. Jij hebt niet eens een gezin noch een vrouw. Een zoon kan al zeker niet dus jij bent hier de grote leugenaar, je woont niet eens in Brussel, ik weet trouwens wie jij bent. Dus stop maar met liegen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik sluit niet uit dat het in een andere thread was, maar de naam en de taal was zeer gelijkend, en ik heb er twee posts aan "gewijd" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach, je weet wie ik bén? en ik woon niet in Brussel , ik heb vrouw noch zoon? Vreemd dat er op mijn IK en in mijn trouwboekje dat dan toch staat ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Jij kent al mijn vrienden, en je weet ook dat alles wat zij meegmaakt hebben gewoonweg opgeblazen verzinsels zijn. Zal ik hen ook de groeten doen? misschien kunnen ze jou het verhaal effe zelf komen vertellen. Samen met een paar 100.000 inwoners van belgen die jij leugenaars en opblazers vind. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Samen met een paar 100.000 inwoners van belgen die jij leugenaars en opblazers vind.[/quote] Geen leugenaars en opblazers, gewoon misleidde mensen: de leiding vh zwartblok is véél extremer dan haar kiezers.... Waar schreef ik dat ik al je vrienden ken? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus mensen alle mensen die overvallen zijn of iets dergelijks zijn misleid geworden door het vlaams blok? Wie deed dit dan alvorens het VB bestond? Het zijn de linkse (of rechtse zoals jij) zoals jij die gewoonweg alles ontkennen en niet luisteren naar anderen. Maar je zult ooit wel eens de rekening te zien krijgen wees gerust. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn de personen die in de gevangenis belanden of meerdere malen voor de rechtbank verschijnen samen met de overvallers die soms neergeschoten worden door de eigenaar van de zaak allemaal acteurs ofzo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus mensen alle mensen die overvallen zijn of iets dergelijks zijn misleid geworden door het vlaams blok? Wie deed dit dan alvorens het VB bestond? Het zijn de linkse (of rechtse zoals jij) zoals jij die gewoonweg alles ontkennen en niet luisteren naar anderen. Maar je zult ooit wel eens de rekening te zien krijgen wees gerust. [/quote] Tél ze effectief, en je zal merken dat er véél minder mensen het slachtoffer werden van een misdaad dan jij gelooft, maar de verhalen erover zijn ontelbaar: één verhaal hoor je zeker 4 of 5 maal... dat verhaal van die apotheek kreeg ik ook al op twee andere fora dan politics.be te horen.... Ik zeg niet dat ik nooit wat meemaakte, ik maakte genoeg mee, maar niet in Brussel , wél in Antwerpen(één inbraak, 2 "vlaamse" verkeersaggressies, doorstoken banden), in Spanje, een "mugging" met geweld, in Italië een bagjacking, in Italië, Mexico, Tunesië en Turkije pickpockets of poging tot... In Frankrijk één inbraak in een vakantiewoning en twee inbraken in de wagen. Ooit (lang geleden) werd me alles gestolen in Frankrijk: dergelijke zaken horen bij het leven. Begrijp je dan waarom ik het in Brussel niet zo onveilig vind, en waarom ik "filosoof" ben geworden? PS Ik vind het een grove belediging dat je mij bij rechts wil klasseren: ik vermoed dat je de draagwijdte van de termen "links" en "rechts" niet helemaal onder de knie hebt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad ik zou willen dat men alle criminele feiten in belgie eens elke dag op tv zou tellen. Weet je wat beter zou zijn voor jou, ga eens op het net zoeken hoeveel mensen er momenteel in de cel zitten en waarvoor ze zitten. Zo zul je merken dat bij de meeste van hen meerdere feiten plakken. Ik heb hier op het fora nog geen enkel topic of posting gezien over een apotheek. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens alle winkeleigenaars die al op tv zijn geweest omdat ze meer controles en beveiliging willen omdat ze al meerdere malen zijn overvallen (er zijn er genoeg in brussel of antwerpen), zijn dit allemaal gemaakte filmpjes volgens jou?
Wie ben jij trouwens als veilig wonende mens om dit deze mensen te weigeren en je voordoen alsof deze mensen alles maar moeten relativeren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je wat beter zou zijn voor jou, ga eens op het net zoeken hoeveel mensen er momenteel in de cel zitten en waarvoor ze zitten. Zo zul je merken dat bij de meeste van hen meerdere feiten plakken. Ik heb hier op het fora nog geen enkel topic of posting gezien over een apotheek.[/quote] Die zaak van die apotheek is eerst bovengekomen op RDV, toen ze daar uitgedoofd was kwam ze terug op Politicsinfo en ik las dat ene verhaal ook al in lezersbrieven van HLN... en nu kom jij er mee af.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens alle winkeleigenaars die al op tv zijn geweest omdat ze meer controles en beveiliging willen omdat ze al meerdere malen zijn overvallen (er zijn er genoeg in brussel of antwerpen), zijn dit allemaal gemaakte filmpjes volgens jou? Wie ben jij trouwens als veilig wonende mens om dit deze mensen te weigeren en je voordoen alsof deze mensen alles maar moeten relativeren? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat je brilletje is aangewasemd, lol, ik heb niets gezegt over een apotheek. Waar haal je dat nu weer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat ik nooit wat meemaakte, ik maakte genoeg mee, maar niet in Brussel , wél in Antwerpen(één inbraak, 2 "vlaamse" verkeersaggressies, doorstoken banden), in Spanje, een "mugging" met geweld, in Italië een bagjacking, in Italië, Mexico, Tunesië en Turkije pickpockets of poging tot... In Frankrijk één inbraak in een vakantiewoning en twee inbraken in de wagen. Ooit (lang geleden) werd me alles gestolen in Frankrijk: dergelijke zaken horen bij het leven. Begrijp je dan waarom ik het in Brussel niet zo onveilig vind, en waarom ik "filosoof" ben geworden? PS Ik vind het een grove belediging dat je mij bij rechts wil klasseren: ik vermoed dat je de draagwijdte van de termen "links" en "rechts" niet helemaal onder de knie hebt ![]() Ach ja, was ik al vergeten : een gewapende bankoverval van dichtbij meegemaakt.... |
||
![]() |
![]() |