![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie heeft die explosieven geplant in de WTC? Niemand heeft dat opgemerkt of niemand heeft dat met spijt bekend? De ambassade in Nairobi was ook inside? De trein in Madrid was inside? De kooi van Zarquawi was inside? De onthoofdingen waren inside? Alles is inside? Er is geen vijand, enkel de elite? Dat is toch de boodschap? Wat een zever... Dat er mensen zijn die bereid zijn over lijken te lopen op weg naar de macht, is niets nieuws. Om dat allemaal in een complot-theorie te gieten gaat veel te ver. De realiteit is uiteraard complexer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Burgemeester
|
![]() Ik moet het eens eens zijn met Parcifal: niks nieuws gezien in deze documentaire.
Deel 2 en 3 al beter gezien in andere docu's. Deel 1 is van "Dan Brown - kwaliteit" : Het is aanlokkelijk om bepaalde conclusies te trekken vanuit een bepaalde interpretatie van feiten en waargenomen paralellen. Ik denk dat velen zelfs moeilijk anders kunnen vanuit een bepaalde new-age denk-constitutie. Maar daarom komt het nog niet overeen met de werkelijkheid. Vreemd genoeg zit men er erg dicht bij, men kan het alleen niet zien, zoals een vis het water van de oceaan niet kan zien. Minder cryptisch: Christus is/was de zonnegod. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Gouverneur
|
![]() Stukje film, beste omschrijving wat je kan geven.
Heb er naar gekeken, en is niet meer of minder dan een zoveelste propaganda middel om de makers en de reeds bestaande believers te overtuigen van hun eigen waarheid. Believers zullen deze film als een documentaire beschouwen, zoals creatonisten films maken waarin ze bewijzen dat mensen en dinosaurissen samen geleefd hebben, om de scheppingsdatum uit de bijbel te kunnen behouden. Voor een neutrale kijker, heeft deze film veel te veel veronderstellingen en halve waarheden en heeft hij bij mij een averechts effect. Het doel van deze film is niet om een weergave te geven van de feiten, maar de doelstelling was om de veronderstellingen van de makers in een propaganda middel te gieten. De makers creëren dadelijk ook een leuk kip & ei strategie. Om believers, zoals jij, enkele argumenten aan te leveren, verwijs jij naar deze film. Maar deze film is door de "believers" gemaakt, waardoor al de bewijsttukken met een flinke korrel zout dienen genomen te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bij deze film gaat het weldegelijk om de weergave van de feiten, het doel van de makers is het genereren van een kritische massa, van mensen die niet blind eten wat hen wordt geserveerd, zoals jij, maar die kritisch nadenken over de gebeurtenissen die zich in de recente wereldgeschiedenis voor doen, duidelijk iets waar jij nog lang niet klaar voor bent. "It is not until you awaken that you will realize that you have been asleep, dreaming that you are awake."
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() Gevoelens bedriegen beste Savatage, gevoelens zijn u voorgeschreven door wat je geleerd hebt op school, via de media, stap daar eens af en ga kritisch op zoek naarde realiteit!
![]() |
#147 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Clueless zou een beter woord zijn. En er is niks mis met dat toe te geven hoor, het is alleszins veel beter dan je zo krampachtig proberen te verdedigen door uit de hoogte te doen alsof jij degene bent met de waarheid! Citaat:
Het lijkt wel een veronderstelling en halve waarheid waar je nu mee afkomt, dat heeft bij ons een averechts effect. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Staatssecretaris
|
![]() een voorbeeld:
volgens de mensen die denken dat het een complot is: de wtc-torens zouden zo ingestort zijn dat het lijkt op een demolition control, maw dat er bommen gebruikt zouden zijn bij het instorten , ze kunnen dit bevestigen omdat een aantal experts dit bevestigen dat de instorting niet normaal is... volgens de officiêle versie: instorting door vliegtuigen, geen bommen (waarom zou niemand die dan gezien hebben op voorhand, er werkt toch 30000 man!), experts bevestigen dat instorting volkomen normaal is (en dat er dus geen controlled demolition zou zijn) |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
|
![]() deryz, je maakt jezelf eigenlijk een beetje ridicuul , maar ieder zijn keuze natuurlijk ...
Citaat:
![]() Deze foto van één van de kolommen juist na de instorting lijkt jou blijkbaar normaal? Maar geen bommen voor noodzakelijk Citaat:
Zoniet maak je je eindeloos belachelijk ![]()
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gunneke, mensen heel de tijd afkappen is ook belachelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
![]() Mensen die hoog van de toren komen kraaien en denken de waarheid in pacht te hebben zonder ook maar enige vorm van onderbouw ... tja, daar heb ik het moeilijk om niet hard van leer te trekken. Met mensen die een ander standpunt dan ik hebben maar die een onderbouwde reden hebben heb ik geen probleem, tenzij ze er achterdochtige manieren van discussiëren op na houden. Maar ik zal rekening houden met uw feedback. ![]() PS: Geef toe, soms loopt het toch de spuigaten uit
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 19 augustus 2007 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's waar. Maar 't is de aard van het onderwerp. Als iemand iets zegt moet je telkens blijven herhalen waarom het zever is. Welke argumenten je daarvoor haalt.
(En neen 'lees dit hier maar eens helemaal door *insert gigasite* is dan niet goed.)
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je kan eender welk argument aanhalen, ergens ter wereld zullen er 'experts' te vinden zijn die, voor welke reden dan ook, kiezen om dat argument te verdedigen. Het is niet omdat er experts zijn die het officiële verhaal verdedigen dat het ook het juiste is. Dat lijkt me logisch. Maar spijtig genoeg is het inderdaad zoals deze film het zegt. Mensen kijken naar authoriteit voor waarheid ipv andersom. En jij geeft hier weer een mooi voorbeeld van. Er is zoveel informatie op de wereld dat het merendeel van de mensen is terechtgekomen in een denkwijze "als het waar en belangrijk is dan zullen ze het wel vertellen". Om een klein voorbeeld te geven, niemand van die bouwexperts heeft het over het gesmolten metaal. Of over de ontploffingen. De verwoesting in de lobby en de kelder. De brand in WTC7 VOOR de instortende torens. Enzovoort. Om die bouwexperts te geloven moet je met andere woorden een heel deel feiten achterwege laten om de verklaring enigzins aannemelijk te maken. Als je trouwens eens naar die antwoorden kijkt die er komen op die 'papers' van die experts door andere experts dan is het duidelijk dat ze er zelf weinig kaas van gegeten hebben of gewoon krampachtig 'hun' versie proberen verdedigen. Het is allemaal schone schijn tot je net onder het oppervlak kijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik kijk kritisch naar de film, ik denk na over de gebeurtenissen wat in deze film worden weergegeven, ik geef mijn gevoelens weer dewelke deze film oproepen, en wat blijkt nu, ben ik toch te dom om deze film correct te begrijpen. Jouw reactie laat duidelijk zien dat je geen kritiek aanvaard op de film, dat je direct de persoon aanvalt. Ik heb zelfs nog geen uitspraak gedaan over wie verantwoordelijk is voor 9/11. Zelfs in je reactie "duidelijk iets waar jij nog lang niet klaar voor bent" geef je al aan dat jij je verheven voelt boven mij, enkel en alleen omdat ik de film niet goed vind. Tjonge, de makers van de film zullen heel tevreden zijn door de techniek van ledenwerving dewelke jij toepast. |
|
![]() |
![]() |