![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Enquete Boadicea | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 19,05% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 19,05% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 23,81% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 14,29% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bv Mozes in zijn mandje, doet me inderdaad denken aan de mythologische bard Talisien en Merlijn wordt ook het kind zonder vader genoemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik van deze klasgenoten vond? Tja, dat hing van het individu af. Sommigen vond ik best aangenaam, anderen mochten ze wat mij betrof op een raket zetten en naar de maan schieten. Dat laatste had meer met hun gedrag dan met hun afkomst te maken en ik geloof dat vele medeleerlingen en leerkrachten van weleer me daar perfect in kunnen volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() Heb je een favoriete god/godin/held/mythisch wezen uit de Keltische (of uit een andere) mythologie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() Heb ik gedaan. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt versteld stond van die film. Het maakt me opeens wel duidelijk waarom men tegenwoordig zowel tegen moslims als tegen neo-nazi's is en men deze beide wil vervolgen. Er van uitgaan dat ze ideologisch veel gemeenschappelijk is, beschouw ik als absolute nonsens.
Het grote probleem is dat men in beide groepen gekken heeft, die van de dreiging een self fullfilling prophecy maken. Men heeft inderdaad tegenwoordig gruwelvideo's van mensen die elkaar het hoofd af snijden en zichzelf opblazen omwille van ideologische verschillen. Er zijn dus altijd desperado's �* la van Themsche, die in zulke nonsens trappen en het systeem nog eens extra helpen. Nu waarom wil men neo-nazi's bestrijden? Deze film hoort eigenlijk ook thuis op Stormfront. Daar zitten de grote tegenstanders van de bankiersfamilies. Er zitten inderdaad zuiver rassenhatende wacko's, maar die vindt je hier ook. Deze mensen gebruiken ze dankbaar om extreem rechts in een slecht daglicht te plaatsen, omdat er ook mensen tussenzitten, die inderdaad het systeem door hebben. De Joodse roots van de families Rothschild en Rockefeller passen ook perfect in de Protocollen van Zion. Zij zijn met andere woorden ook slachtoffers van vallen die ooit gezet zijn tegen hen. Of de Protocollen juist zijn of niet, de geschiedenis valt goed samen en de genoemde families voeren ze wel uit. Dit zionisme ligt aan de basis van het anti-semitisme. Eigenlijk waren de nazi's en de bankiers gewoon twee machtsblokken, die inderdaad enkel op papier elkaars vijanden waren, maar ik praktijk elkaar verrijkten. Het communisme was voor beiden de boeman, al zou ik er niet van versteld staan, als dat mee een deel van het opzet is. Persoonlijk ben ik een groot tegenstander van de loges, die mee alles achter de schermen regelen en heel het financieel systeem. Ik weet al langer welke technieken er achter spelen: verdeel en heers. De Romeinen waren de eersten die deze tactiek met succes toepasten. Maar ik blijf positief: ik geloof nooit dat het plan gaat lukken. Enkelingen lopen inderdaad met het systeem mee en zullen er slaven van zijn, maar elk historisch machtsblok valt uiteindelijk door zijn eigen corruptie. Uiteindelijk zal het volk zich op een bepaald punt niet meer laten indoctrineren, eens de boodschap voor genoeg mensen duidelijk is, breekt er rebellie uit. Dan wordt het totalitair systeem omvergeworpen, komt er een gedecentraliseerd geheel van rijkjes, die uiteindelijk terug samen zullen vallen onder machtshebbers en de cyclus herhaalt zich. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() Ik voel me het meest aangesproken tot de godin Morrigan, ook Cerridwen en Epona behoren tot mijn favorieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Morrigan... De Ierse godin van de dood en de oorlog? ![]() *Sluipt uit schrik stilletjes weg van zijn computer* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
http://inanna.virtualave.net/morrigan.html Daarnaast heb ik ook mensen ontmoet die met Indianen bezig waren. Mijn totem zou kraai moeten zijn, die eigenlijk ook heel nauw aansluit bij de godin Morrigan. Kraai verdronk zichzelf, werd dode kraai en zo boodschapper tussen de levenden en de doden. Gek genoeg is volgens de Kelten, water ook de tussenpoort naar de andere wereld. Ik denk niet over alles zwart/wit. Beschouw het als de Hindoe goding Kali, die ook als Durga kan aanbeden worden. Dat is trouwens ook één van de vormen waarin de de godin vereer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() The Morr�*gan's Prophecy Peace to (as high as) the sky sky to the earth earth beneath sky strength in everyone a cup very full a fullness of honey honour enough summer in winter spear supported by shield shields supported by forts forts fierce eager for battle "sod" (fleece) from sheep woods grown with antler-tips (full of stags) forever destructions have departed mast (nuts) on trees a branch drooping-down drooping from growth wealth for a son a son very learned neck of bull (in yoke) a bull from a song knots in woods (i.e. scrap-wood) wood for a fire fire as wanted palisades new and bright salmon their victory the Boyne (i.e. Newgrange) their hostel hostel with an excellence of length (size) blue (new) growth after spring (in) autumn horses increase the land held secure land recounted with excellence of word Be might to the eternal much excellent woods peace to (as high as the) sky be (this) nine times eternal Bedenkt dat je dan ook nog de Morriganen, of de Morgen van Avalon hebt, zijnde de negen priesteressen van Avalon, die ook bekend staan als de wakers van de bron en de poort naar de andere wereld. Daar is ook de legende van de dame van het meer van afkomstig. Laatst gewijzigd door Boadicea : 17 augustus 2007 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister-President
|
![]() Geloof ook echt in deze godin?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Ik herken er veel van mezelf in. Mijn echte naam is trouwens eerder van de Romeinse god van de oorlog afgeleid. Er is volgens mij meer tussen hemel en aarde, dan enkel wat onze zintuigen waarnemen. Enkel is het niet altijd even gemakkelijk, zelfs niet altijd even aan te raden, om je er voor open te stellen. De mensheid is misschien zelfs niet eens klaar om de waarheid onder ogen te zien.
In ieder geval heb ik hier ooit eens iets op het forum georakeld. Toen het uitkwam, werd ik eerder van vanalles beschuldigd. Het wordt me niet altijd in dank afgenomen dat ik mensen soms voor iets waarschuw en het loopt mis, omdat ze mijn raad in de wind slaan. Vroeger kon ik me daar kwaad om maken, verdrietig door voelen en depressief door worden. Nu trek ik het me minder aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister
|
![]() beste boadlicea,
hoe sta je tegenover tarot ? geloof je daarin of niet ? ik alleszins wel, spreek uit ervaring.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 17 augustus 2007 om 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Geloof jij in buitenaards leven op andere planeten? Andere dimensies?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Ik bezit er verschillende. Persoonlijk gebruik ik het minder, omdat ik andere methodes gebruik om in contact te komen met andere werelden, maar ik heb er inderdaad ervaring mee. Bij het volgen van mijn intuïtie heb ik ooit verschillende concrete dingen uit de kaarten gehaald, voor mensen die ik niet echt goed kende, maar veel is er wel van uitgekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
Andere dimensies? Ja, parallellwerelden zijn er volgens mij wel. Dat is ook één van de vaste waarden in het Keltische geloof. Ik geef toe dat ik de schepen in de lucht en dergelijke nog nooit waargenomen heb. En er is hier bij mij nog nooit iemand op die manier uit de lucht komen vallen ook. Of toch niet dat ik weet. Maar ik geloof wel dat er meer is dan hetgene we enkel met onze zintuigen waarnemen. Laatst gewijzigd door Boadicea : 17 augustus 2007 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Welke andere forummer zou je wel eens willen zijn? (heb ik die vraag al gesteld of niet?)
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister
|
![]() Citaat:
het is nt omdat je de persoon nt goed kent, dat hij nt vr je neus kan zitten e vraag et mij gewoon af, moet ergens wel ambetant zijn zo in de toekomst zien, zeker als ze niet leuk is
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 17 augustus 2007 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |