![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de US moeten minderjaren die onder invloed rijden naar het ziekenhuis of mortuarium en tonen ze dergelijke gevallen en naar het schijnt blijft dit beter bij dan een namiddag lullen over intoxicatie. *knip* nogmaals, links volstaan. Laatst gewijzigd door colargo : 17 augustus 2007 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een video komt echter over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ooit een slachtoffer gezien met slachtader in z'n been die geraakt was door een ongeval. En daar zit veel druk op, ook stijft een bloed redelijk rap en er is een serieuze plas. Allez ik hoop het voor die mens dat het een ziekelijke grap was. Maar er zijn experten die gekeken hebben en zeggen dat het echt zou kunnen zijn. Laatst gewijzigd door colargo : 17 augustus 2007 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kunnen we het aantal fotos van onthoofde mensen toch tot een minimum beperken, alstublieft? Of bent u nu helemaal psychotisch?
Get a grip, dammit.
Laatst gewijzigd door C2C : 17 augustus 2007 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hem dus gezien, maar je hebt gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje stalinist moet toch kunnen kijken naar wat slecht werkende verwarmingstoestelletjes kunnen teweegbrengen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er iemand psychotisch is. Dan is deze het normale contact met onze werkelijkheid kwijtgeraakt. Wil je dan zeggen dat Profeet Mohammed een psychopaat was!? Ik ben het daarmee volledig eens. Maar de maghreb gemeenschap zal dat niet lusten. Decapitatie creëert de schijn van verbinding met de glorieuze eeuw toen de islam werd geboren. Het is een retro-misdaad ten dienste van een nep-renaissance Laatst gewijzigd door colargo : 17 augustus 2007 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tsunami 2004 Laatst gewijzigd door colargo : 17 augustus 2007 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zeg, kick jij op zulke dingen ofzo? Serieus hé.
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On-topic:
Ik heb wat mijn twijfels bij de video en/of het verhaal. Vooreerst zie je de slachtoffers en aangezien de video zoveel teweeg brengt in Rusland, aldus het artikel dan, is het raar dat er niemand opstaat om te zeggen dat ie een of beiden van die twee kent of denkt te kennen. Als er op een of andere IslamiStische site zoiets verschijnt, dan krijg je meteen brede media aandacht en wordt er ook meteen een naam of toch op zijn minst herkomst gekleefd op de slachtoffers. Hier blijft dat allemaal wazig. Ik mis hier ook de media een beetje. Zeker in ons landje hebben de kranten al rap de tien eerste pagina's veil als een neo-nazi een scheet laat en dit laat men blijkbaar liggen? Voelt men daar ook aan dat er wat schort aan de bronnen en of motieven? Ik kan en zal en wil nooit vergoeilijken wat ik gezien heb op dat filmpje, maar laat me toe toch nogal sceptisch te zijn in deze, gezien de voorlopige waas hieromheen. En nu eventjes over die nazi vlag. In mijn ogen zijn mensen die zoiets kunnen doen gewoon psychopaten. Ik ben geen psycholoog maar typeer ze wel liefst als mentaal/emotioneel beesten met een dun soms doorprikbaar schilletje mens er omheen. Welke vlag ze dan ophangen voor hun dorst naar wreedheid kan mij en waarschijnlijk henzelf niet schelen. Pas als een half dorp of tienduizenden in de wereld meedoen aan een steniging/massamoord/... onder vlag X dan pas denk ik dat vlag X een probleem vormt. En ja, vlag "nazi" heeft een probleem uit het verleden, maar ik denk dat ze vandaag de dag nog enkel wordt gebruikt als logo en excuus voor geweld, eerder dan dat ze uit overtuiging gruweldaden uitlokt. Ik meen andere vlaggetjes te kennen die vandaag de dag hele bevolkingsgroepen kunnen omtoveren tot koude en sadistische moordenaars. Je kan dit filmpje niet zo zo laten. Als het echt blijkt dan moeten de daders hoogdringend worden gevonden, maar ik vraag me af hoeveel threads hier al zijn gestart over de vlaggen waaronder in Afrika kindsoldaten getraind en ingezet worden om te moorden, te martelen en te verkrachten. We zijn hier in Europa misschien ietsje te erg gefocused op ons eigen korte-termijn-verleden. We briesen als we een nazi vlag zien, maar vergeten de honderden duizenden doden in Darfur of overal in Afrika waar elke dag onder een linkse of rechtse of wat dan ook vlag mensen op gruwelijke wijze worden misbruikt of gemarteld. En dan spreek ik nog maar enkel over Afrika.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 augustus 2007 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Is misschien een ander onderwerp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En for fucks sake, waarom moet je zo'n walgelijke foto's direct plaatsen?
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De held van vele Russische neo-Nazi's, zijn afbeelding wordt vaak op hun borstkast getatoeëerd.
Het bewijs dat extreem-links en extreem-rechts elkaar niet ontlopen. ![]() Stalin en zijn eigen Hitler-Jugend.
![]() |
#156 | |
|
![]() Los van de komische Stalin-prenten en de zwakke repliek, zou ik toch willen vragen om die grafische, expliciete en mensonterende fotos van onthoofde mensen te verwijderen.
Danku.
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
De boodschap is: Wat jullie ons aandoen, doen wij jullie aan. En zij zetten daarom het filmpje ook op het net als boodschap aan de islamofascos. Het was slechts een kwestie van tijd voor er ergens fascos opstonden om de islamofascos te counteren. Al kon ik het in het begin nog steeds niet geloven en betwijfelde ik of het filmpje wel echt was. Spijtig genoeg is het echt. Zoals je in de Engelse tekst kon lezen walgt ook extreem rechts van dat filmpje, het is dus enkel een paar man die tot zulk een daden in staat is dit in tegenstelli,g tot de islamofascos die wereldwijd mensen onthoofden, van Thailand, Irak, Indonesie, Bosnie, tsjetchenie enz enz.. Het artikel van elsevier dat colargo hier had gepost opver onthoofdingen en islam zegt trouwens alles.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 17 augustus 2007 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister
|
![]() Ik denk dat je het dan hebt over nationaal-bolsjewieken, een mengeling tussen stalin verering en extreem-rechts nationalisme.
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook nooit begrepen waarom Nazi-Duitsland de Sovjet-Unie aanviel. Het zouden perfecte bondgenoten zijn geweest.
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
![]() |