Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Mochten er morgen opnieuw verkiezingen zijn, op welke partij stemt u dan?
Open VLD 11 7,38%
CD&V-NVA 32 21,48%
SP.a-SPIRIT 10 6,71%
Groen! 11 7,38%
Vlaams Belang 72 48,32%
Lijst Dedecker 13 8,72%
Aantal stemmers: 149. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 20 augustus 2007, 14:37   #141
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Heb gestemd op SP.a; zie geen reden om mijn stem te wijzigen.
Wiley E Coyote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 14:57   #142
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
dat hij dat daarvoor ook had gezegd ...(steek je strijdbijl maar weer in de kast )
Mijn bericht was een antwoord op een stelling van Lomeanor. Er één zinnetje uitpikken en beantwoorden met een smiley is niet mijn stijl van argumentatie. Dat dit ene zinnetje al eens gebruikt werd zal me worst wezen. En wat mijn strijdbijl daar mee te maken heeft is me helemaal een raadsel. Gelieve me eens, en deze keer niet met een nietszeggend one-linertje, te verduidelijken wat je ermee bedoelt.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 15:03   #143
Nederlandse Leeuw
Burgemeester

Nederlandse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Momenteel steun ik nog altijd CD&V/N-VA, omdat ze goed hun best doen in de formatie. Heb LDD overwogen, maar die is van geen betekenis (tenminste nu nog niet). Ik zou pas kiezen voor Vlaams Belang, als het Vlaams Kartel er een puinhoop van maakt (er komt geen regering ofwel Leterme buigt voor de Waalse druk).
Nederlandse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 15:06   #144
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandse Leeuw Bekijk bericht
Momenteel steun ik nog altijd CD&V/N-VA, omdat ze goed hun best doen in de formatie. Heb LDD overwogen, maar die is van geen betekenis (tenminste nu nog niet). Ik zou pas kiezen voor Vlaams Belang, als het Vlaams Kartel er een puinhoop van maakt (er komt geen regering ofwel Leterme buigt voor de Waalse druk).
de volgende verkiezing zal je dus VB stemmen,zoals het er naar uitzien.

en da's geen verwijt,mr eigenlijk een compliment ( da's misschien wat veel gezegd mr toch)

join the club !!!

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 15:22   #145
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
de volgende verkiezing zal je dus VB stemmen,zoals het er naar uitzien.

en da's geen verwijt,mr eigenlijk een compliment ( da's misschien wat veel gezegd mr toch)

join the club !!!
Voor wie begaan is met de onafhankelijkheid van Vlaanderen is de partij middel, geen doel. Als onafhankelijk Vlaams-nationaal radicale separatist pleit ik voor samenbundeling van alle Vlaams-nationale krachten onder welke vorm dan ook. Slechts op die manier zullen we er komen volgens mijn mening.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 15:33   #146
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Voor wie begaan is met de onafhankelijkheid van Vlaanderen is de partij middel, geen doel. Als onafhankelijk Vlaams-nationaal radicale separatist pleit ik voor samenbundeling van alle Vlaams-nationale krachten onder welke vorm dan ook. Slechts op die manier zullen we er komen volgens mijn mening.
Daar ben ik het compleet mee eens!
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 16:11   #147
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Het is zever dat de VLD alleen BHV gesplitst zou moeten hebben. Het is zever dat de VLD de Vlaamse standpunten 'nooit' verdedigd zou hebben. Ze hebben het genuanceerd willen brengen om de Walen geen schrik aan te jagen. Het feit dat ze nu 'samen' strijden met Leterme bewijst dit.

Wat een BS. Het feit dat ze beseffen nu aan de tsjeven vast te hangen als ze nog postjes willen krijgen en een electorale afstraffing te krijgen als ze zich te belgisch profileren (ik sluit nieuwe verkiezingen absoluut niet uit) zijn de oorzaken. Verhofstadt kan vooralsnog toch geen premier meer worden. Kon dat wel en had hij er de steun van de franstaligen voor nodig dan lagen ze al terug in de modder voor de franstaligen te rollen.

VLD wou zelfs een coalitie aangaan met een minderheid aan vlaamse kant. VLD = PVV = Pest Voor Vlaanderen. Er is nog niks veranderd op dat vlak.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 16:27   #148
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is zever dat de VLD alleen BHV gesplitst zou moeten hebben. Het is zever dat de VLD de Vlaamse standpunten 'nooit' verdedigd zou hebben. Ze hebben het genuanceerd willen brengen om de Walen geen schrik aan te jagen. Het feit dat ze nu 'samen' strijden met Leterme bewijst dit.

Leterme was een idioot. De idioten die Vlaamse vlaggen zaten te waaien bij de federale verkiezingen ook. Wie gelooft in Vlaamse autonomie had het genuanceerd moeten doen.

Enfin ja, tenzij als nu ineens België zou barsten. Maar dat betwijfel ik ten zeerste.
Ieder zijn zever hé Adrian, wanneer je de laatste 8 jaar het politieke spectrum een beetje gevolgd hebt dan weet je dat jouw post juist zever is.
Oud 20 augustus 2007, 16:31   #149
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Wat een BS. Het feit dat ze beseffen nu aan de tsjeven vast te hangen als ze nog postjes willen krijgen en een electorale afstraffing te krijgen als ze zich te belgisch profileren (ik sluit nieuwe verkiezingen absoluut niet uit) zijn de oorzaken.
Dat is natuurlijk speculatie.

Citaat:
Verhofstadt kan vooralsnog toch geen premier meer worden. Kon dat wel en had hij er de steun van de franstaligen voor nodig dan lagen ze al terug in de modder voor de franstaligen te rollen.
Alweer: speculatie. Je kan dat simpelweg niet bewijzen.

Citaat:
VLD wou zelfs een coalitie aangaan met een minderheid aan vlaamse kant. VLD = PVV = Pest Voor Vlaanderen.
Dat is een flagrante leugen.

Citaat:
Er is nog niks veranderd op dat vlak.
Dat is niet 100% waar. Somers - de kwal die hij is, maar goed - zit nu mee aan de onderhandelingstafel samen met de tjeven en de nva om de Vlaamse standpunten - zoals bepaald in de formatienota - mee te verdedigen.

Ofwel zeg je dat ze vroeger Belgicisiten waren en dat ze nu _effectief_ veranderd zijn, ofwel erken je - zoals ik - dat ze voor de verkiezingen het simpelweg veel gematigder aangepakt hebben, om de Franstaligen niet af te schrikken (iets wat Leterme toch minder heeft gedaan) en dat ze nu eigenlijk niets meer doen dan het logischer vervolg daarvan. Voor de verkiezingen gematigd spreken om na de verkiezingen harder te zijn.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 16:31   #150
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Ieder zijn zever hé Adrian, wanneer je de laatste 8 jaar het politieke spectrum een beetje gevolgd hebt dan weet je dat jouw post juist zever is.
Dan heb je vast en zeker een hele resum argumenten omdat te ontkrachten. Ik wacht.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
Oud 20 augustus 2007, 16:33   #151
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn bericht was een antwoord op een stelling van Lomeanor. Er één zinnetje uitpikken en beantwoorden met een smiley is niet mijn stijl van argumentatie. Dat dit ene zinnetje al eens gebruikt werd zal me worst wezen. En wat mijn strijdbijl daar mee te maken heeft is me helemaal een raadsel. Gelieve me eens, en deze keer niet met een nietszeggend one-linertje, te verduidelijken wat je ermee bedoelt.
Manmanman...wat een lozer ben jij?
Kijk ik zal het nog eens in het lang uitleggen voor zijne heerlijkheid (omdat ik zo een goed hart heb weetje wel).

Het zit zo in den beginne schreef gun eens het volgende:

Citaat:
Kim, je kan inderdaad op basis van 1514 stemmen geen veralgemeende conclusies trekken, maar de manier waarop je hier al een aantal keer tracht te minimaliseren en ridiculiseren zegt meer over jou dan over die 1514 mensen die hebben gestemd en die een bepaalde richting hebben aangegeven, is deze tot in de kleinste details juist? neen, maar de richting is er wel
Citaat:
NIET alle keizers op CD&V zijn separatisten, NIET alle kiezers op LDD zijn separatisten, ...

Maar het maakt wel een stroming duidelijk!
Jij poste onlangs het volgende:

Citaat:
Ik vertrouw geen internet-polls. Ze geven hoogstens een tendens aan.
Waarop gun antwoorde met: " "
Van zie je wel dat ik gelijk had (ale dat denk ik toch)

Maar jij in je gewone IK antwoorde direct met (van een one liner van formaat gesproken ):

Citaat:
Je punt, zijnde??
Ik antwoord heel vriendelijk het volgende:

Citaat:
dat hij dat daarvoor ook had gezegd ...(steek je strijdbijl maar weer in de kast )
Is hij al wat gevallen?

terug naar het begin:

Citaat:
Er is nooit sprake geweest van argumentatie dus enkel constatatie...
Het mag je een worst wezen maar daar hoeft gerust niet zo op gereageerd te worden...
Uw strijdbijl...hmmmm waarom zou ik dit woord toch gebruiken op uw persoonlijkheid? Heel misschien omdat jij een verdomd aggressief en onbeschoft persoon bent?

Bij deze heb ik het je uitgelegd en vraag ik u in het vervolg een beetje meer verdraagzaamheid...

vriendelijke groet

l_w
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 16:35   #152
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan heb je vast en zeker een hele resum argumenten omdat te ontkrachten. Ik wacht.
Geef me gewoon eens antwoord op één vraagje: Waarom heeft de VLD stokken in de wielen gestoken wanneer in de commissie SPa, VLD, NVA & CD&V samen een wetsvoorstel indienen om de BH van V te splitsen?

Of behoort dit tot jouw zever?
Oud 20 augustus 2007, 16:36   #153
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarop gun antwoorde met: " "
Van zie je wel dat ik gelijk had (ale dat denk ik toch)

l_w
Onderschrijf ik volledig.

PS: I liked your style

Laatst gewijzigd door Gun : 20 augustus 2007 om 16:37.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 16:38   #154
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

ccalbergg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik ben nog steeds tegen het cordon sanitaire, dus heb ik geen keuze.
misschien even terug menselijk worden en het VB verwerpen ,
ccalbergg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 16:40   #155
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geef me gewoon eens antwoord op één vraagje: Waarom heeft de VLD stokken in de wielen gestoken wanneer in de commissie SPa, VLD, NVA & CD&V samen een wetsvoorstel indienen om de BH van V te splitsen?

Of behoort dit tot jouw zever?
Ik heb al eens gevraagd of iemand mij daar meer informatie kon over geven.

Ik kan me niet inbeelden dat 1 partij een wetsvoorstel kan tegenhouden van stemming. Maar goed.

Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 20 augustus 2007 om 16:40.
Oud 20 augustus 2007, 16:40   #156
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

ccalbergg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het probleem is dat VB het streven naar onafhankelijk in de weg zit , wie wil in godsnaam zo'n vlaanderen met zulke leiders aan de macht, wanneer staan er nuchtere vlaams partijen op , die geen verzuurd en onverdraagzaam programma hebben. pas dan ben ik terug fier vlaming te zijn
ccalbergg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 16:41   #157
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Calm down, hold your horses, ...

Er is geen reden om geëxiteerd te geraken, met mijn (stomme) smileys wou ik gewoon dat ene lijntje in jouw post confirmeren want ik had het al een aantal keer gemeld, Largo Winch reageert daar een beetje ludiek op en jij reageert als een stier op een rode vod.

Geen reden tot exitatie dus
Oud 20 augustus 2007, 16:42   #158
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb al eens gevraagd of iemand mij daar meer informatie kon over geven.

Ik kan me niet inbeelden dat 1 partij een wetsvoorstel kan tegenhouden van stemming. Maar goed.
Als VLD zich terug trekt is er geen meerderheid, kan je je het nu al inbeelden?
Oud 20 augustus 2007, 16:44   #159
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als VLD zich terug trekt is er geen meerderheid, kan je je het nu al inbeelden?
Ja, en?
Oud 20 augustus 2007, 16:47   #160
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Onderschrijf ik volledig.

PS: I liked your style
Calm down, hold your horses, ...

Er is geen reden om geëxiteerd te geraken, met mijn (stomme) smileys wou ik gewoon dat ene lijntje in jouw post confirmeren want ik had het al een aantal keer gemeld, Largo Winch reageert daar een beetje ludiek op en jij reageert als een stier op een rode vod.

Geen reden tot exitatie dus
ik heb ook twee smileys gebruikt ...

Nuja... don't worry...

ps: tis largo_w de betekenis zit in de w niet winch dus
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be