![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Mochten er morgen opnieuw verkiezingen zijn, op welke partij stemt u dan? | |||
Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
11 | 7,38% |
CD&V-NVA |
![]() ![]() ![]() |
32 | 21,48% |
SP.a-SPIRIT |
![]() ![]() ![]() |
10 | 6,71% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
11 | 7,38% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
72 | 48,32% |
Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
13 | 8,72% |
Aantal stemmers: 149. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister
|
![]() Heb gestemd op SP.a; zie geen reden om mijn stem te wijzigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn bericht was een antwoord op een stelling van Lomeanor. Er één zinnetje uitpikken en beantwoorden met een smiley is niet mijn stijl van argumentatie. Dat dit ene zinnetje al eens gebruikt werd zal me worst wezen. En wat mijn strijdbijl daar mee te maken heeft is me helemaal een raadsel. Gelieve me eens, en deze keer niet met een nietszeggend one-linertje, te verduidelijken wat je ermee bedoelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Burgemeester
|
![]() Momenteel steun ik nog altijd CD&V/N-VA, omdat ze goed hun best doen in de formatie. Heb LDD overwogen, maar die is van geen betekenis (tenminste nu nog niet). Ik zou pas kiezen voor Vlaams Belang, als het Vlaams Kartel er een puinhoop van maakt (er komt geen regering ofwel Leterme buigt voor de Waalse druk).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en da's geen verwijt,mr eigenlijk een compliment ( da's misschien wat veel gezegd mr toch) join the club !!! ![]()
![]() |
![]() |
#145 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor wie begaan is met de onafhankelijkheid van Vlaanderen is de partij middel, geen doel. Als onafhankelijk Vlaams-nationaal radicale separatist pleit ik voor samenbundeling van alle Vlaams-nationale krachten onder welke vorm dan ook. Slechts op die manier zullen we er komen volgens mijn mening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat een BS. Het feit dat ze beseffen nu aan de tsjeven vast te hangen als ze nog postjes willen krijgen en een electorale afstraffing te krijgen als ze zich te belgisch profileren (ik sluit nieuwe verkiezingen absoluut niet uit) zijn de oorzaken. Verhofstadt kan vooralsnog toch geen premier meer worden. Kon dat wel en had hij er de steun van de franstaligen voor nodig dan lagen ze al terug in de modder voor de franstaligen te rollen. VLD wou zelfs een coalitie aangaan met een minderheid aan vlaamse kant. VLD = PVV = Pest Voor Vlaanderen. Er is nog niks veranderd op dat vlak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#149 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ofwel zeg je dat ze vroeger Belgicisiten waren en dat ze nu _effectief_ veranderd zijn, ofwel erken je - zoals ik - dat ze voor de verkiezingen het simpelweg veel gematigder aangepakt hebben, om de Franstaligen niet af te schrikken (iets wat Leterme toch minder heeft gedaan) en dat ze nu eigenlijk niets meer doen dan het logischer vervolg daarvan. Voor de verkiezingen gematigd spreken om na de verkiezingen harder te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||||||
|
![]() Citaat:
Kijk ik zal het nog eens in het lang uitleggen voor zijne heerlijkheid (omdat ik zo een goed hart heb weetje wel). Het zit zo in den beginne schreef gun eens het volgende: Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Van zie je wel dat ik gelijk had (ale dat denk ik toch) Maar jij in je gewone IK antwoorde direct met (van een one liner van formaat gesproken ![]() Ik antwoord heel vriendelijk het volgende: Citaat:
terug naar het begin: Citaat:
Het mag je een worst wezen maar daar hoeft gerust niet zo op gereageerd te worden... Uw strijdbijl...hmmmm waarom zou ik dit woord toch gebruiken op uw persoonlijkheid? Heel misschien omdat jij een verdomd aggressief en onbeschoft persoon bent? Bij deze heb ik het je uitgelegd en vraag ik u in het vervolg een beetje meer verdraagzaamheid... vriendelijke groet l_w |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Of behoort dit tot jouw zever?
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
PS: I liked your style ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 20 augustus 2007 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me niet inbeelden dat 1 partij een wetsvoorstel kan tegenhouden van stemming. Maar goed.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 20 augustus 2007 om 16:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
Er is geen reden om geëxiteerd te geraken, met mijn (stomme) smileys wou ik gewoon dat ene lijntje in jouw post confirmeren want ik had het al een aantal keer gemeld, Largo Winch reageert daar een beetje ludiek op en jij reageert als een stier op een rode vod. Geen reden tot exitatie dus ![]()
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en?
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Nuja... don't worry... ps: tis largo_w de betekenis zit in de w ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |