![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijnheer Deckers; het is toch niet slim om het filmpje dat overal 'anti-islamisering van Europa' werd genoemd, om dat het echt niet ging over 'anti-islam', dan toch maar ineens 'anti-islam' te noemen?
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, ik had een betere omschrijving verwacht. Als zelfs JIJ niet weet waarover die betoging ging, hoe moeten wij dan reageren tegenover de anderen die maar al te graag islamisering veranderen in islam!
Eerst denken, dan doen! Kzou het maar rap veranderen, als je nog kan!
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Edina : 12 september 2007 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Screenshotje.
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Men zou binnen het VB beter verbieden dat sommigen er een webstek op nahouden, en dingen publiceren, want ze trappen hun eigen ruiten in! EN die van andere Vlaams-Nationalisten!
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() Laatst gewijzigd door Edina : 12 september 2007 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Zal het doorgeven hoor, maar de titel van de film is uiteraard (en dat zie je in de eerste seconden) "Vrije meningsuiting in belgië - 11 september 2007". Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 12 september 2007 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() PS : voorzichtigheid is de moeder van de porcelijnewinkel!
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 12 september 2007 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Doe ik dat dan? ik geef zelfs toe dat hij een foutje maakt. Dit door snel te willen zijn om als eerste dat filmpje op Youtube te plaatsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
En vertel me nu niet dat dit een toevallig foutje is hé. Hans Verreyt heeft in ieder geval bewezen dat hij het als een anti-islambetoging zag. Laatst gewijzigd door Edina : 12 september 2007 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik had dat filmpje ook kunnen plaatsen maar ik heb ook nog andere dingen te doen. Trouwens, dat Hans zijn naam nu naast het filmpje staat komt hem goed uit voor zijn jacht op stemmen bij de komende verkiezingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() "Gij zijt Vlaming .. dus gij gaat achteruit" is regelrechte discriminatie.. van mijn part mag meneer het bob'erke gaan doppen aan 0euro/maand !
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() ge denkt toch niet dat wij gaan blijven ophoesten als de Franstaligen zotte eisen blijven stellen ?! dat ze dan samen hun plan trekken hé ... maar je mag er gerust op zijn, zover zal het niet komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() ge moet daarom niet beginnen roepen ... bovendien was het vnl niet om de Vlamingen een lesje te leren, maar wél om ME-FDF te raken in hun core-bussiness én tegelijk zijn islamitsche kiezers te pamperen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dit is overigens niet de eerste gelijkaardige post van deze persoon, ga zijn postverleden maar eens na. Als moderator zou je dan toch wel je conclusies trekken en een goede moderator zou hem blokkeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |