![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, je veroordeelt de moslims wel als groep. Je terughoudendheid om een groep te veroordelen is dus wel degelijk behoorlijk hypocriet. Laatst gewijzigd door Edina : 18 september 2007 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik kan je dan ook aanraden dit (zeer uitgebreide) werkstuk (inclusief foto's) van Stephen Knapp eens op je gemak door te nemen. Het is al een aantal jaren geleden dat ik me hierover eens een paar maanden verdiept heb, voordien slikte ik ook gewoon het "grafmonument". Maar de ene kijkt al eens naar de "bronnen" terwijl de andere zich liever baseert op propagandistische peptalk natuurlijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 18 september 2007 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat je het ook een "gevoel" vond toen die kinderen in het joodse kwartier werden omgebracht door een palestijnse terreuractie? Of was je dan nog niet geboren? Of misschien verwijs je met "gevoel" eerder naar die joodse kinderen die verleden jaar in Limburg zorgden voor een gratis schoolreisje voor een aantal Turkse brave kindertjes, door hen uit te nodigen om met bakstenen door de ramen van hun Jeugdherberg te gooien? Om ter verst wel te verstaan: een paar kwamen op hun bedden terecht. Is dat het "gevoel" waar je op doelt? misschien eens een "gevoelig" kijkje gaan nemen op www.antisemitisme.be of als voorbeeld http://www.antisemitisme.be/site/dow...29&eventId=424
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister
|
![]() Ik zie echt het probleem niet.
Het is ramadan, er wonen veel moslims in Antwerpen, en die mensen mogen ook hun religieuze feesten vieren, net als wij. Het is een gigantische stap voorwaarts dat de regering de gelijkwaardigheid van allen promoveert door andersgelovigen te helpen met hun activiteiten.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik deel je mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Yep, met Pasen komt er een re-enactement van de Kruisweg met een replica van Golgotha en het Heilig Graf, zo kunnen de christenen, ook hun religie beleven op openbare pleinen.
Mag ik je er trouwens aan herrineren Bolsjewiek, dat jij tegen godsdienst hoort te zijn, maar voor die minderheidsgroep maak je waarschijnlijk graag een uitzondering. Laatst gewijzigd door Infidel : 18 september 2007 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister
|
![]() Als je christenen kan vinden die dat zouden wensen moet dat idd kunnen. Begin maar al te zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kan U me vertellen waarom de Stad Antwerpen belastingsgeld van IEDEREEN moet gebruiken om een religieus islamitisch feest te promoten? Waar zie je dezelfde inspanningen om het Yom Kippoerfeest (zelfde begindatum : 22/9) op dezelfde wijze met belastingsgeld van iedereen te promoten? Waarom moet een religie trouwens gepromoot worden? Enig idee hoeveel honderdduizenden euro's er in zulke RELIGIEUZE projecten gestopt worden door de Stad Antwerpen? Ik ga er alvast voor pleiten om een gratis kerstmaaltijd te voorzien voor �*lle behoeftige ouderlingen in de Stad. Me dunkt kunnen die zulke religieuze kerstmaaltijd héél goed gebruiken. Liefst in een warme omgeving: ze kunnen er voor mijn part verwarmde moslimtenten voor gebruiken, maar ik verkies na de kaaba uiteraard een replica van de Sint Pietersbasiliek op het Sint Jansplein. Te bezoeken door scholen en zo (moeten ze blijkbaar nu ook). En dan mag de bisschop ook nog eens op bezoek komen. Kan ie ineens een paar imams meebrengen om te integreren. En misschien kunnen ze dan als toppunt van de combinatie van verschillende religieS ook eens een rabbi en een hindoe bijnemen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou vooral willen weten welk budget er wordt uitgetrokken voor zulke religieuze festiviteiten. En aan welke religies gelijkaardige budgetten worden toegekend per religieuze bedoening.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Je kan er misschien een kraam zetten met je sexspeeltjes, opblaaspoppen en dildo's... en dan gaat weer blijken dat het merendeel van de moslims niet zo verdraagzaam en werelds zijn als ze zelf altijd beweren.
![]() |
![]() |
#154 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Weet je wel hoe weinig proletariërs geholpen worden met een racistisch, radicaal antireligieus regime?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is al voorbij... in grote stilte. Zelfs de nationale voorlichtingspravda heeft er zijn mond (bakkes) niet over opengedaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister
|
![]() Het antwoord op die vraag staat in de post die je gequotet hebt.
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongens toch, elk weekend is er wel ergens een Vlaamse pensenkermis. Er wordt eens iets georganiseerd voor een andere bevolkingsgroep en het boeltje staat hier op zijn kop. Aan de ene kant heb je dan uiteraad onze islamofobe groep dat zijn hartje weer kan luchten en aan de andere kant heb je dan onze uber politiek correcte groep die doet alsof er geen problemen zijn in dit land.
Hylarisch gewoon als je erover nadenkt, maar dat kan men hier uiteraard van de meerderheid niet verwachten. Alé, ga nu maar weer verder met de welles-nietes spelletjes. |
![]() |
![]() |