![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Je moet gewoon voor het beste gaan en kijken wat het oplevert.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 19 september 2007 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet ver genoeg zeg ik!
![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 20 september 2007 om 00:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je snapt de essentie van mijn stelling echt niet he?
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het zelf niet meer dan gerechtvaardigd, lijkt me logisch.
Er zijn echter genoeg Vlaams-nationalisten op dit forum (en daarbuiten) die dergelijke lijn niet kunnen doortrekken. Citaat:
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Maar in dit geval lijkt me dat nog niet zo evident.
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer dat jullie dat niet inzien. Citaat:
Raar dat een discussie met libertariërs daarover geen probleem vormt maar als je er als Belgicist mee komt aandraven (zonder provocatief te willen zijn) krijg je direct het verwijt dat je provoceert.
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik denk dat ik al door heb wat het uiteindelijke probleem vormt...
Niet de stelling an sich, wel het gegeven dat de discussie gebeurt in een topic die Hans1 ironisch heeft opgesteld. Jammer.
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel, ik zou het begrip "ironie" graag overeind willen houden, en het niet laten besmeuren door de kinderachtigheden van de Hans1-en van deze wereld. Er zitten op dit forum een aantal onverbeterlijke baby's, en ik ga nooit op hun gedoe in. Nooit, van welke strekking ze ook zijn. Dat is namelijk educatief niet goed: een vervelend joch of een peuter die zich aanstelt krijgt best geen aandacht, dat kan elke pedagoog je vertellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() - "Vlaemsch Parlement", "VlaamSSch Republiekje", "wat zijn Vlamingen?", "Wallonie?" - "51 % voor een unitair Belgie!" - "Leuven aan de poorten van Frankrijk" - "Brussel en de rand naar Frankrijk"
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 20 september 2007 om 07:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
provincies moeten dringend weg.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel HanSSch, in dat geval had jij je 'ironische draad', die tussen de koeien en kalveren werd gezet, beter daar in leven gehouden inplaats van hem elders opnieuw op te starten. Ironische en grappige draadjes horen daar immers beter thuis. Sorry dat ik er maar niet in slaag je naam foutloos te schrijven maar als zelfs een advokaat identieke fouten blijft maken zul je wel begrijpen dat een knuppel niet slimmer is, hé?
![]() |
![]() |
#155 |
Europees Commissaris
|
![]() De BUB blijft maar lachen. En ondertussen gaan Belgicisten die intellectueel iets voorstellen naar de LDD...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Parlementslid
|
![]() Dit doet me weer denken aan die mooie zomeravond in de Cevennen, waar ik onder het genot van een glaasje pastis de politiek besprak. Conclusie was toen: Politiek is 10% argumenteren en 90% greiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, daar u onmiddellijk aanneemt dat deze stelling door "de" Vlaams-nationalisten verworpen wordt. Welnu, dat is niet zo. Ik ben Vlaamsgezind en wat mij betreft, mogen ook andere gebieden afscheiding overwegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister
|
![]() Happart zal dat graag horen, dan kan hij Limburg annexeren en misschien het prinsbisdom Luik terug herstellen.
Laatst gewijzigd door santos : 20 september 2007 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Happart zit trouwens helemaal niet te azen op een herstel van het prinsbisdom Luik... |
|
![]() |
![]() |