![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ken andere manieren om u van uw kat te ontdoen (ik keur ze niet goed, ik heb ze alleen allemaal met eigen ogen zien gebeuren) en ik denk dat uw boterhammekes dan echt terug op tafel zouden liggen. Typisch verhaal; kleine krijgt een kat, kat loopt vrij rond en wordt gedekt, kat krijgt kleintjes, 2 van de 5 kleintjes worden aan vriendjes gegeven ("Oooh kijk mama, wat een lief poesje") en de andere 3 worden in het beste geval tijdens de schooluren door de dierenarts ingeslapen. En dan (meestal pas dan) wordt mama-kat gesteriliseerd. Bovendien moet je er rekening mee houden dat bovenstaand geval enkel geldt voor gezinnen waar de portemonnee het kan trekken. Een tante van mij liet destijds elke kat die ze had onmiddellijk steriliseren en ze heeft ze allemaal enige tijd later van het asfalt mogen krabben. Duur huisdier op die manier hoor. En wat kost het om een paar katten bij de dierenarts te laten inslapen? Niet iedereen zit op zo'n rekening te wachten. Nogmaals; niks tegen katten maar voor hun eigen bestwil zouden er veeel meer gesteriliseerd moeten worden.
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kleine kinderen = kleine problemen
grote kinderen = grote problemen
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mensen met katten, en evenzeer honden, zouden inderdaad beter hun verantwoordelijkheid nemen en de beestjes steriliseren zodat er minder ongewenste zouden zijn, maar dat zijn parels voor de zwijnen. Bij onze twee is het uigevoerd en de derde, die we een paar weken geleden van mijn vriendin haar werk (afgezet dus..) hebben meegebracht zal het zonder twijfel ook gebeuren nu is hij nog te jong. Wie echter op de kost ziet kan beter geen dieren houden. Al bij al kosten de onze, alles inbegrepen (schapen/kippen/vissen/katten), al snel 250€ per maand...
Een tip voor uw tante, ik doe de onze als het donker is een reflecterende halsband met led's aan, zoals de lopers....dan zie je ze van ver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nog een tip van mijn tante back to you; de led-halsbandjes gebruik je beter niet als je duivenmelkers in de buurt hebt, die hebben niet liever. Veel gemakkelijker om op te mikken.
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is dan de jonkman die ons via de Raad van Europa wou verbieden om onze kinderen een tik te geven. Hij heeft absoluut geen idee wat kinderen zijn, en wil dat ook niet want dat kost "handenvol tijd en geld". Tssss.... Maar dat terzijde. Ten gronde. Het zou interessant kunnen zijn om stoere politieke standpunten eens af te wegen aan bepaalde parameters, zoals bv. of degene die ze uit al dan niet kinderen heeft. Ik denk dat daar zeker een lijn in te trekken valt. Laatst gewijzigd door Kortaf : 3 oktober 2007 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() No problem, geen duivenmelkers en de tuin is 83 are dus meestal blijven ze "op eigen terrein", ze gaan ook enkel buiten als we thuis zijn. Hun baasje (v) zou het ook niet mogen weten want ze is in staat haar .22 in zijn oor te steken....en een balletje door zijn hoofd te "jagen".
Maar back on-topic, net als met de katten en honden, zijn er al niet genoeg mensen op deze aardkloot? Of is de nood van uw (in 't algemeen) genetisch materiaal te verspreiden groter dan de bekommernis om de wereld op zich? Laatst gewijzigd door lantjes : 3 oktober 2007 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
Als ik kinderen zou hebben, zou ik ze zeker ook niet slagen, maar daar gaan we niet hier over discussieren eh maat? ![]()
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja
![]() |
#150 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() (graptjen eh)
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geloofwaardig dat ge zijt, "maat"! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() wacht maar tot ge er hebt mateke ... en kom ons eens vertellen als ze een jaar of tien zijn of ge ze nooit nen tik verkocht hebt ... want nu zijn dat nog maar goeie voornemens hé ... en die zijn goedkoop he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() ze willen ook nog allebei gaan tennissen ... iemand daar interessante tips voor ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() yep. tennisles nemen. altijd goe voor de techniek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Ik weet waarom veel jonge meisjes plots willen gaan paardrijden. Daar zijn als psychologische rapporten over geschreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In 't weekend komen er nogal wat voorbij aan mijn deur, er is een manège wat verderop. Dat heeft toch iets een vrouw op een paard... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door lantjes : 3 oktober 2007 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |