Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 oktober 2007, 12:45   #141
berre
Minister

berre's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar berre
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diplomatius Bekijk bericht
Eenmaal de 30 voorbij begint dat vies tegen te vallen hoor vriend... Getrouwd, gescheiden, 4 bengels uit twee eerdere huwelijken, problemen met zichzelf... enfin, niet dat ik generaliseren wil, maar het is nu eenmaal geen geheim dat een potentiële partner (M/V) met humor, intelligentie, standvastigheid, een aangenaam voorkomen, etc ... na 30 meestal wel niet meer op de vrije markt beweegt hoor...
hm ik kan je hellaas niet veel vooruit helpen, ben zelf maar een snotneus. maar sowieso dat er nog wel een vrouw zal voorbij komen die je voorkeuren wegdraagt en u hart doet sneller kloppen, ik duim voor u
berre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2007, 12:55   #142
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
OK, Nu, ik heb heel goe contact met het asiel van Oostende en daar, durf ik u te garanderen, laat men weinig of geen poezen inslapen. 'K was al bijna aan 't voorstellen dat ik ze kwam halen om ze zelf ergens te plaatsen, 'k run thuis zelf al een half opvangcentrum.... Toch werd ik er even niet goed van....
als jij daar niet goed van wordt kom je vast niet van de boerenbuiten

ik ken andere manieren om u van uw kat te ontdoen (ik keur ze niet goed, ik heb ze alleen allemaal met eigen ogen zien gebeuren) en ik denk dat uw boterhammekes dan echt terug op tafel zouden liggen.

Typisch verhaal; kleine krijgt een kat, kat loopt vrij rond en wordt gedekt, kat krijgt kleintjes, 2 van de 5 kleintjes worden aan vriendjes gegeven ("Oooh kijk mama, wat een lief poesje") en de andere 3 worden in het beste geval tijdens de schooluren door de dierenarts ingeslapen. En dan (meestal pas dan) wordt mama-kat gesteriliseerd.

Bovendien moet je er rekening mee houden dat bovenstaand geval enkel geldt voor gezinnen waar de portemonnee het kan trekken. Een tante van mij liet destijds elke kat die ze had onmiddellijk steriliseren en ze heeft ze allemaal enige tijd later van het asfalt mogen krabben. Duur huisdier op die manier hoor. En wat kost het om een paar katten bij de dierenarts te laten inslapen? Niet iedereen zit op zo'n rekening te wachten.

Nogmaals; niks tegen katten maar voor hun eigen bestwil zouden er veeel meer gesteriliseerd moeten worden.
Oud 3 oktober 2007, 12:58   #143
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

kleine kinderen = kleine problemen

grote kinderen = grote problemen
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2007, 13:07   #144
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Mensen met katten, en evenzeer honden, zouden inderdaad beter hun verantwoordelijkheid nemen en de beestjes steriliseren zodat er minder ongewenste zouden zijn, maar dat zijn parels voor de zwijnen. Bij onze twee is het uigevoerd en de derde, die we een paar weken geleden van mijn vriendin haar werk (afgezet dus..) hebben meegebracht zal het zonder twijfel ook gebeuren nu is hij nog te jong. Wie echter op de kost ziet kan beter geen dieren houden. Al bij al kosten de onze, alles inbegrepen (schapen/kippen/vissen/katten), al snel 250€ per maand...
Een tip voor uw tante, ik doe de onze als het donker is een reflecterende halsband met led's aan, zoals de lopers....dan zie je ze van ver.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2007, 13:10   #145
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mensen met katten, en evenzeer honden, zouden inderdaad beter hun verantwoordelijkheid nemen en de beestjes steriliseren zodat er minder ongewenste zouden zijn, maar dat zijn parels voor de zwijnen. Bij onze twee is het uigevoerd en de derde, die we een paar weken geleden van mijn vriendin haar werk (afgezet dus..) hebben meegebracht zal het zonder twijfel ook gebeuren nu is hij nog te jong. Wie echter op de kost ziet kan beter geen dieren houden. Al bij al kosten de onze, alles inbegrepen (schapen/kippen/vissen/katten), al snel 250€ per maand...
Een tip voor uw tante, ik doe de onze als het donker is een reflecterende halsband met led's aan, zoals de lopers....dan zie je ze van ver.
idd, 't probleem begint bij de eigenaars, en vaak doordat ze geen rekening houden met de kosten die aan zo'n dier verbonden zijn

nog een tip van mijn tante back to you; de led-halsbandjes gebruik je beter niet als je duivenmelkers in de buurt hebt, die hebben niet liever. Veel gemakkelijker om op te mikken.
Oud 3 oktober 2007, 13:13   #146
Kortaf
Europees Commissaris

Kortaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
Ikzelf wil geen kinderen denk ik. Ze kosten handenvol geld en tijd. Tijd en geld dat je in vele betere dingen kunt steken..
Handenvol tijd en geld....

Dat is dan de jonkman die ons via de Raad van Europa wou verbieden om onze kinderen een tik te geven. Hij heeft absoluut geen idee wat kinderen zijn, en wil dat ook niet want dat kost "handenvol tijd en geld". Tssss....

Maar dat terzijde.

Ten gronde. Het zou interessant kunnen zijn om stoere politieke standpunten eens af te wegen aan bepaalde parameters, zoals bv. of degene die ze uit al dan niet kinderen heeft. Ik denk dat daar zeker een lijn in te trekken valt.

Laatst gewijzigd door Kortaf : 3 oktober 2007 om 13:19.
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2007, 13:17   #147
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

No problem, geen duivenmelkers en de tuin is 83 are dus meestal blijven ze "op eigen terrein", ze gaan ook enkel buiten als we thuis zijn. Hun baasje (v) zou het ook niet mogen weten want ze is in staat haar .22 in zijn oor te steken....en een balletje door zijn hoofd te "jagen".

Maar back on-topic, net als met de katten en honden, zijn er al niet genoeg mensen op deze aardkloot? Of is de nood van uw (in 't algemeen) genetisch materiaal te verspreiden groter dan de bekommernis om de wereld op zich?

Laatst gewijzigd door lantjes : 3 oktober 2007 om 13:25.
Oud 3 oktober 2007, 13:21   #148
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Handenvol tijd en geld....

Dat is dan de jonkman die ons via de Raad van Europa wou verbieden om onze kinderen een tik te geven. Hij heeft absoluut geen idee wat kinderen zijn, en wil dat ook niet want dat kost "handenvol tijd en geld". Tssss....

Maar dat terzijde.

Ten gronde. Het zou interessant kunnen zijn om stoere politieke standpunten eens af te wegen aan bepaalde parameters, zoals bv. of degene die ze uit al dan niet kinderen heeft. Ik denk dat daar zeker een lijn in te trekken valt.
idd, ik wil geen kinderen.
Als ik kinderen zou hebben, zou ik ze zeker ook niet slagen, maar daar gaan we niet hier over discussieren eh maat?
Oud 3 oktober 2007, 13:36   #149
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of is de nood van uw (in 't algemeen) genetisch materiaal te verspreiden groter dan de bekommernis om de wereld op zich?
ja
Oud 3 oktober 2007, 13:39   #150
Monocle
Minister-President

Monocle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...
Maar back on-topic, net als met de katten en honden, zijn er al niet genoeg mensen op deze aardkloot? Of is de nood van uw (in 't algemeen) genetisch materiaal te verspreiden groter dan de bekommernis om de wereld op zich?
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  chair_baby.jpg
Bekeken: 65
Grootte:  295,9 KB
ID: 25995

(graptjen eh)
Oud 3 oktober 2007, 13:39   #151
Kortaf
Europees Commissaris

Kortaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik kinderen zou hebben, zou ik ze zeker ook niet slagen, maar daar gaan we niet hier over discussieren eh maat?
Maar ge wilt wel aan mensen die uit ervaring iets van kinderen weten uw politiek-correcte gedachtjes ivm opvoeding opdringen.

Geloofwaardig dat ge zijt, "maat"!
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2007, 13:45   #152
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monocle Bekijk bericht
Bijlage 25995

(graptjen eh)
Hoe verwonderlijk, hier kan ik om lachen in tegenstelling tot die met de kat...toch eens bij de psychiater moeten langsgaan?
Oud 3 oktober 2007, 13:49   #153
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Anna en BigF geen paardrijders?
Er is niks zo plezant als met uw kroost een wandeling te paard gaan doen...
k zou wel willen, maar mijn vrouw betrouwt me niet met die instructrice (nee, ni die van 17 er loopt daar ook een meer uit de kluiten gewassen exemplaar rond) ... ik vind haar zweepje er dan weer vervaarlijk uitzien
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2007, 13:57   #154
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
idd, ik wil geen kinderen.
wacht maar tot ge er hebt mateke ... en kom ons eens vertellen als ze een jaar of tien zijn of ge ze nooit nen tik verkocht hebt ... want nu zijn dat nog maar goeie voornemens hé ... en die zijn goedkoop he
Oud 3 oktober 2007, 13:59   #155
Monocle
Minister-President

Monocle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
k zou wel willen, maar mijn vrouw betrouwt me niet met die instructrice (nee, ni die van 17 er loopt daar ook een meer uit de kluiten gewassen exemplaar rond) ... ik vind haar zweepje er dan weer vervaarlijk uitzien
Vrouwke ook meenenmen, eh
Oud 3 oktober 2007, 14:58   #156
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Vrouwke ook meenenmen, eh
mijn eigen vrouw met zo'n zweepke, ik moet er niet aan denken, dan wordt t pas echt gevaarlijk voor me !
Oud 3 oktober 2007, 14:59   #157
Anna List
Banneling

Standaard

ze willen ook nog allebei gaan tennissen ... iemand daar interessante tips voor ?
Oud 3 oktober 2007, 15:14   #158
Trajanu$
Banneling

Standaard

yep. tennisles nemen. altijd goe voor de techniek
Trajanu$ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2007, 15:15   #159
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Ik weet waarom veel jonge meisjes plots willen gaan paardrijden. Daar zijn als psychologische rapporten over geschreven.
Oud 3 oktober 2007, 15:22   #160
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik weet waarom veel jonge meisjes plots willen gaan paardrijden. Daar zijn als psychologische rapporten over geschreven.
Verklaar dat eens wat nader als je wil...
In 't weekend komen er nogal wat voorbij aan mijn deur, er is een manège wat verderop. Dat heeft toch iets een vrouw op een paard..., tijd om de auto te wassen of wat aan de motor te prutsen, ons ogen zijn geen gebakken patatten hé

Laatst gewijzigd door lantjes : 3 oktober 2007 om 15:22.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be