![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Inderdaad, we hadden hem kapotgemaakt in den tijd. Gevechtsduiker mijn kl... De dag van zijn eerste (en enige bij mijn weten) solovlucht op F-16 waren alle militaire eenheiden van crash-permanentie, terwijl dat er normaal maar eentje per provincie is. Zegt dat u iets? En zijn tijd in Marche zullen we maar helemaal vergeten. Ik zal het er maar op houden dat ik hem niet als mijn peletonscommandant had gewild, goed genoeg? Het is een belediging voor al de serieuze mensen die die brevetten echt hebben gehaald. Ontlasten van ballast kan tactisch nodig zijn, vraag dat maar aan gevechtsduiker Fluptje.
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er klopt dus blijkbaar toch iets van het gerucht in Brusselse kringen over de kunstmatige insiminatie van de heilige Ma....thilde. ![]()
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja? Waaruit blijkt dat dan wel?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik die dacht dat je als homofiel geboren werd.....
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's nieuw ... ![]() Heel't koningshuis kan perfekt opzijgegooid worden als het volk het wil ... (en 't volk wil dat al wel hoor )Dus heeft ook jOOst daar medezeggenschap in ... ![]() Dus laat "den boeffer" maar zien dat z'n papieren in orde zijn , of hij kan vanaf soldaat beginnen als hij op niet reglementaire wijze aan z'n sterren is geraakt ... En z'n zetel hoeft hij ook niet te bezetten(bijbehorend geld ook ni) want hij is nergens verkozen ... ![]()
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() Echt elke keer als ik die Filip hier vanuit Nederland op TV zie schiet ik in de lach.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kroonprins van een tweetalig land (60% nederlandstalig), die NEGEN MAANDEN tijd heeft om zich te oefenen om na de bevalling de pers te woord te staan en te zeggen: a) het is een jongetje b) het is een meisje maar erin slaagt om n�* die negen maanden studiemogelijkheid eruit te flappen dat het "een vrouwtje" is... d�*t is in feite niet meer om "te lachen", dat is om te wenen. Gelijk welke vader in spe die geen reet moet uitvoeren kan die twee zinnetjes in 540 verschillende talen vanbuiten leren tegen dat het kind er is! Niet zo met de kroonprince de Belgique!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 oktober 2007 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 6 oktober 2007 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Hallo Mathild,
als gij lees mee op deze forum, gij zult begrijp dat er niet veel sympathie is voor uwe toestand van verwachting. De enige genegenheid (en ik voel dat ze oprecht is, vraiment) komt van een homofiel. T is ik wilde vragen hoe gij daar tegenover staat? Weigert gij de genegenheid (zoals Oxfam de steun van VB) of gij zeg: "foert, ik veeg daar mijn gat aan dat het kom van een verziekte geest". Dat laatste zou mij verbazen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Parlementslid
|
![]() ferm straffe zet van tante Faby sinds de Lorre het Baudewijnpark eens proberen te sluiten heeft met de dolfijnenkwestie is dat mens er dus waarlijk in geslaagd om de slimsten van de bende van Laken om de twee jaar een plaats naar achter te doen opschuiven in de troonsopvolging, en gezien dat Matille haar matrice nog goed marcheert gaat dat nog enige jaren voortgaan want de Fluppe heeft blijkbaar nog niet gehoord van condooms.....
![]() ![]()
![]() |
#157 |
Europees Commissaris
|
![]() Erg strenge katholieken, die de paus dus erg strikt volgen, hebben iets tegen condooms. Daarbij meen ik me te herinneren dat Filip erg beinvloed is door: Koning Boudewijn en Koningin Fabiola, die als goede katholieke monarchen bedroefd zullen zijn geweest, omdat zijn niet gezegend waren met nageslacht. Daarnaast dat hun keuze betkent dat jullie meer kwijt zijn aan de monarchie, betkent nog niet dat het slechte kinderen zijn; jammer van de kosten, maar in principe ben ik blij voor iedere aanstaande (opnieuw) ouder en kind. (PS in Nederland is Maxima ook weer zwanger.) Dat neemt niet weg dat Filip eens beter Nederlands moet gaan spreken....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Boudy en Faby dachten dan ook dat ze een kleine zouden krijgen door de ooievaars eten te geven, bloemkolen te houden in de koninklijke serres en kaarskes te branden in scherpenheuvel... Niet alleen zijn nederlands is triestig, hebt u zijn frans al eens gehoord?
Laatst gewijzigd door Animalman : 7 oktober 2007 om 01:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Eerst horen we van een hof-arts dat de Vorst oververmoeid is, dan horen we dat Tilly voor de vierde keer bezwangerd is. Coincidence? I think not!!
![]() |
![]() |