![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier op dit forum zelfs 80%, als dat je nog wat kan oppeppen. But this is not the real world ![]()
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de zwaar gehypte red-de-belgische-dictatuur petitie haalt ondanks de hysterische hetze tegen de VlaemSSche separatisten amper 57000 handtekeningen, waarvan een groot deel dan nog vals zijn.
This is the real world.
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Waar haal ik dat vandaan, simpel toch wij zijn +120 dagen verder en het ontbreekt nog steeds een regering en BHV is zover ik weet nog niet gesplitst. Laatst gewijzigd door santos : 9 oktober 2007 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ligt niet aan Dewever maar aan Milket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister
|
![]() Ja maar het is altijd de andere zijn schuld.
Dat ligt aan beiden niet enkel aan 1 partij of persoon. Maar als je de verkiezingen wint ligt de bal in uw kamp en dan is het aan die persoon/partij om te doen wat ze beloven, put your money where your mouth is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien echter de CD&v niet bereid is om België eventueel op te doeken "als het moet", dan zullen zij noodgedwongen onder de lat moeten kruipen terwijl de VLD met een brede smile toekijkt. Alle andere partijen, inclusief de Walen, die kijken naar de CD&V en wachten op het resultaat van het intern debat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Akkoord dat iedereen een staatshervorming wil, maar de staatshervorming op zich is niet het probleem het is de inhoudelijke vorm ervan die zorgen baart. En die inhoudelijke vorm verschilt van partij tot partij. Ook al lijkt het op papier hetzelfde zijn er in werkelijkheid toch wel grote verschillen met de interpretatie ervan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de drang naar etnischculturele homogeniteit is bovendien gevaarlijk, zoals gebleken is bij het duitse experiment in de jaren '30. ik persoonlijk ervaar geen enkele twisten met mijn franstalige landgenoten. dat is denk ik vooral een kunstmatig gecreëerd probleem. gecreëerd door radicale geesten met teveel vrije tijd. bijgevolg kan ik ook de vraag stellen: waarom door fanatiekelingen gecreëerde problemen kunstmatig in leven houden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En in Brussel enz... is er voorlopig weinig concurrentie: indien men een tweetalige nodig heeft, is het vaak een Vlaming; waarom dat voordeel uit handen geven door mordicis te Franstaligen te verwijten dat ze geen NL leren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik wou maar aantonen dat "heulen met de vijand" (een zware overdrijving, maar ik denk dat je me begrijpt) die vijand wel goed stemt. Als je gewoon je eigen taal zou spreken, zouden het dan nog "vrienden" zijn? Bekijk gewoon de ECHTE bereidheid, en NIET de "show" die gevoerd wordt : BHV is zo een voorbeeld : Vlaamse grond die men gewoon wil "veroveren" door hun voeten te vagen aan de wet. De Vlaming heeft genoeg van altijd JA te knikken. Eindelijk worden er wat puntjes op de i gezet, en worden er voorstellen gedaan om een scheve situatie recht te trekken. Eerlijk is eerlijk!
![]() |
![]() |
#159 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 9 oktober 2007 om 21:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
gelukkig wordt het beleid niet gevoerd op basis van enkele straat-interviews maar op basis van democratische verkiezingen. btw, 90% van de vlaamse/belgische geschiedenis werd ongeveer bepaald door grootmachten. we kunnen daar een potje om huilen of gewoon aanvaarden dat we maar een klein landje zijn temidden van grote broers, en dat hun invloed niet echt te vermijden was. |
||
![]() |
![]() |