![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Eddy, Zoals ik vandaag in het nieus het Weverke heb horen zeggen, zonder te verpinken," Als het nu niet zou lukken zouden we dit akkoord verliezen" of iets in die aard, dan voel ik precies toch nattigheid hoor. Ik weet niet wat gij er van vindt maar ik denk dat ze ons dik in de lure aan het leggen zijn.
|
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit blijft dat je geilt op een blauwe hypocriet.
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
And by the way, hypocriet is echt het laatste dat je Karel DG mag verwijten. Met de rest doe je wat je wil, maar hypocriet is hij als nagenoeg enige niet.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 9 oktober 2007 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() het is mij een raadsel waar degucht dat epitheton "intelligent" aan verdiend heeft.
(wrschnlk naar eigen zeggen) ik vind hem ronduit achterlijk. En dan ben ik objectief. Misschien nog in grotere mate dan vrhfstd, maar dat houd ik even in beraad. Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 oktober 2007 om 04:19. |
![]() |
![]() |
#148 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo zie je maar hoe jij KDG wil interpreteren. KDG heeft als enige gezegd dat de franstaligen moesten opschieten want dat er een stok achter de deur stond. Hij heeft niet gedreigd. Hij heeft dat opgemerkt. Net zoals hij nu opmerkt dat de andere partijen niet gaan halen wat ze beloofd hebben.
#149 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voorwaar, een politiek genie... Laatst gewijzigd door Kortaf : 10 oktober 2007 om 06:39. |
|
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel meende logeKareltje zijn eigen gelul niet (zoals die keer over die Nederlanderse politicus) ofwel meende hij het wel maar trok hij ook deze stinkende keutel in. In Belgique ligt zijn power, ook al is zijn partij in Belgique een van de loozers. Heel de wereld weet dat dit koningdom uit elkaar dreigt te vallen. D�*�*rom schoffeert Kareltje vandaag liever degenen die er wél alles aan doen om Kareltjes broodwinning te redden en een regering te vormen. Kareltje wéét vanuit de Franstalige loge die hij dient dat de Franstaligen alles op alles zullen zetten om 'Noord-Belgique' te kunnen blijven uitzuigen. Belgique zelf kan hen immers geen fluit schelen. Kareltje had dus beter tegen madam NON herhaald waar hij al eerder mee dreigde. Dat haar partij ook niet kan halen wat zij haar kiezers beloofde, maar loze Kareltje verkoos de franstalige dwarsliggers een steuntje in de rug te geven en de Vlaamse onderhandelaars, die wél al een flink deel van hun verkiezingsbeloften braken, te schofferen. Dat jij, als niet-belgicist, een dergelijke hypocriet bewierookt blijft echter jouw goed recht. Jouw bewondering maakt die man echter geen haar minder 'pervers maar efficiënt' dan hij altijd al was. Die kerel is bij de gratie van de Franstalige dwarsliggers nog altijd minister van buitenlandse zaken. D�*�*r wordt hij voor betaald. Voor de rest moet hij zijn vulgaire bek houden, zoals de Vlaamse onderhandelaars dat vragen, én zelf doen.
![]() |
#151 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Hoe is het daar in dromenland eigenlijk? Ooooh en ik vroeg me laatst dit af: "vanwaar komt al die frustratie van knuppel die alleen maar schijnt te verergeren?" Kan jij mij helpen in mijn zoektocht naar dit antwoord? ![]() Nee maar ik meen het... jouw zinloze kritiek van vroeger begint nu zelf al vulgaire proporties aan te nemen. Neem wat water bij je wijn... Maar vooral ga eens rondhuppelen bij u daar in de limburg en laat ons dan eens verder geargumenteerd discussiëren |
|
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je bent niet voor een splitsing. Dat is jouw goed recht. Dat verklaart ook direct waarom je die uitspraak van KDG zo goed vond. Geef dat dan gewoon toe ipv van objectieve redenen te zoeken die niet bestaan. Ofwel is KDG een cynicus die dingen zegt enkel en alleen omwille van de tactische waarde ervan, ofwel is hij een idioot die niet kan begrijpen dat spreken over financiele drooglegging als een dreigement zou worden gepercipieerd en dat de "plat op de buik" uitspraak als een vernederende kaakslag zou overkomen die het de kartel minder gemakkelijk maakt om toegevingen te doen. Weet je wat ik denk? Ik denk dat KDG in een eerste faze niet goed wist of het de CD&V menens was deze keer en dat hij dus een tijdje het spelletje van de onbuigbare Vlaming heeft meegespeeld. Hij heeft er zelfs een schepje bovenop gedaan om goed te laten zien dat de VLD zich ook Vlaams kon opstellen als het moet ... of liever als het LOONT. Nu ziet KDG echter in dat het kartel (of tenminste de CD&V) een bocht aan het nemen is en dus begint hij zich van die partij te distancieren. Zijn laatste uitspraak dient om de kiezer duidelijk te maken dat die communautaire eisen geen VLD eisen zijn (dit in tegenstelling tot wat KDG en Somers al drie maand lang verkondigen). Voor de VLD is BHV en de staatshervorming niet zo belangrijk. En dus kan je dat ook niet uitleggen als een knieval indien die twee dossiers afgevoerd worden. Het kartel, die gaat vernederd en verslagen van de onderhandelingskamer komen maar wij niet, neen Meneer. Wij hebben tijdig onze kar gedraaid. Ik zie een meester cynicus. Een machiavelli. En inderdaad, een Vandeurzen of een Leterme lijken in vergelijking met hem wel naïeve boerkes. Maar KDG is geen staatsman, dat zie ik helemaal niet in zijn gedrag de laatste tijd. Laatst gewijzigd door Kaal : 10 oktober 2007 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat tussen haakjes staat is bullocks! Citaat:
Neen ze hebben nooit moeten draaien omdat ze van in den beginne een nuchter programma hadden! |
|||
![]() |
![]() |
#157 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#158 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Leg u er nu eens bij neer dat geen enkele oranje-blauwe partij bereid is om belgie op te blazen. Degenen die laten uitschijnen dat ze tot het uiterste (splitsing desnoods) zullen gaan om hun been stijf te houden, die uiten pas loze dreigementen. Al die separatisten leven in een droomwereld. Ze denken echt dat "als niemand zijn standpunt verlaat, dan kunnen ze uiteindelijk niks anders meer dan splitsen". Wel, dat klopt, en dat is meteen de reden waarom ze hun been NIET zullen stijfhouden. En dan heb ik meer respect voor iemand die dat voor de verkiezingen al zei, dan iemand die na de verkiezingen niet anders kan dan toegeven dat ze de kiezers idiote dromen hebben voorgespiegeld. En ondertussen uw en mijn geld uitgeven om dat vooral niet te laten opvallen. Wel, buiten KDG gerekend dan.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 10 oktober 2007 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
By the way... Kaal is geen Vlaams-nationalist.