![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klinkt als ''culinair zout''.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Okee, wie geeft zich op als vrijwilliger? We gaan bij een oudje langs dat allang zijn oude schuur wil afbreken, recupereren de bakstenen, in ruil voor wat reclame op de muren geeft een aannemer ons de nodige truwelen en mortel, en we bouwen zélf die toiletten!
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij vind dus die prijszetting heel normaal? Bekijk het dan zo : voor een koningin zetten ze een toilet van 7000 euro, voor een toevallige toerist, eentje van 150.000 euro... Misschien wil de queen wel komen toeristen... ![]()
![]() |
![]() |
#149 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Soms krijg ik de indruk dat wij een 'ministerie van zichzelf belachelijk maken' hebben... Of nee, wacht, dat is de Federale Regering.
Hightech wc's, kuisen die zelf uw... af of zo? Als er een automatische tamponverwijderaar opstaat kunnen wij mannen maar beter oppassen.
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() als ik ooit de kans heb om in een van de gewraakte brusselse toiletten te urineren zal ik eens aan jullie allemaal denken terwijl ik 'm nog eens afschud, goed?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het blijft abnormaal veel en daarmee uit!
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 17 oktober 2007 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de Brusselse hipper moderne wc's zijn dus helemaal te duur. Gisteren gaan horen om wc's te huren voor een evenement. duurtijd 1 maand, aantal wc's 28 op 10 verschillende plaatsen te zetten. Prijs per pot met onderhoud en omniumwaarbord, 500€. Als we ze voor een heel jaar huren, moeten we slechts 5000€ per wc betalen. En die worden dan 2 maal per week gekuist en indien nodig herstelt of vervangen, zonder verdere kosten. En voor die prijs is dan zelfs het wc-papier mee bij het onderhoud. Als ik dan even reken 5000€ X 28 = 140.000€ voor een heel jaar. Dus Brussel zijn goedkope prijs zullen we maar met een grote korrel zout nemen zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je kleine Mitgard afschud vind ik al te veel info. Maar ik wil niet nog harder uitgeschud worden door de staat. Toch niet voor een WC met de overlevingskansen van een jood in Teheran.
![]() |
![]() |
#157 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zeker in een blauw-met-geel sterrekes gekleurd hokske. En divers papier in de nationale kleur van de landen. Een gebruiksaanwijzing voor de bezoekers in eigen landstaal om per nationaliteit ook het passend papier te gebruiken. Per land dan een factuur sturen voor de aankoop van het papier... ![]() ![]() ![]() Jakkes da wordt mij te duur alsk eens in Brussel ben, vermits met een Ollandse getrouwd heb ik twee soorten papier nodig. Maar da gaat mijn sjoeke er nie aan uitgeven... Laatst gewijzigd door stropkeuh : 18 oktober 2007 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |