![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stond er toevallig niet bij.... ![]()
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar in het eerste citaat wel. En je weet natuurlijk maar al te goed dat het ook zo bedoeld was. Maar elk truukje is goed genoeg voor Knuppeltje om die gehate Raf negatief af te schilderen, nietwaar?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je wil zet ik erbij wat een keertje tussen haakjes stond. Maar ik vrees dat de gelijkenis daardoor niet minder frapant wordt....
![]() |
![]() |
#148 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De stok achter de deur tegen Dutroux, en van Horion als ik mij niet vergis, is dat die jongens ontsnapt zijn. Wie ontsnapt geniet meer van de één derde maatregel, waarschijnlijk valt er dan einde straf. Als dat dan levenslang gestraften zijn kan dat wel zo uitdraaien dat ze sterven in de gevangenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van rechtlijnigheid kun je Raf alvast niet beschuldigen. Hier vind hij het oordeel van een volksjury rationeel en wijs. http://forum.politics.be/showthread.php?t=96207 En in een ander topic vind hij een volksjury een stelletje onbekwamen die er niets van kennen en dat men best afschaft. Oorspronkelijk geplaatst door Raf Er is maar één oplossing: assisenjury afschaffen en rechtspraak overlaten aan mensen die weten waar ze het over hebben. Er is niets zo idioot als het beoordelen van mensen overlaten aan mensen die daar niet bekwaam voor zijn. Laatst gewijzigd door daiwa : 12 oktober 2007 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Gaan wij voor elk proces, zoveel aandacht krijgen. Ik herinner mij niet zoooooo veel gehoord te hebben toen de moordenaars van Guido Demoor werden veroordeeld...(veroordeeld,.... ![]() http://www.politics.be/nieuws/4509/ http://www.politics.be/nieuws/4041/ Trouwens waarom kregen die maar 2 jaar? http://www.vrijvanzegel.net/blog2/in...het-leven.html Citaat:
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moor is niét vermoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() man gij weegt licht. ondraaglijk gewoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het steeds maar weerkerende en een objectief media-onwaardig circus tussen het 'goedkeuren' van het ene geweld en het ongelooflijk ophemelen van racisme aan de andere kant. Zie De Moor en deze gast die nu veroordeeld is. Ik heb brouwens constant de TV afgezet als het erover te pas kwam, vandaar dat ik zijn naam ben vergeten. Zie Libanon, waar moslims ongestraft konden moorden en één krankzinnige vader, die een paar wraakmoorden pleegt over de hele mediawereld wordt uitgesmeerd. Tussen het verzwijgen van islam gefundeerd geweld (op alle gebied, van verkrachting over terreur tot moord) en het buiten alle proporties in het nieuws brengen als er al eens eentje klop (terug) krijgt. Zie ook Israel en Libanon, waar Israel duidelijk tegenwind krijgt omdat het de 'burgerbevolking uitmoordt'. Lees: waar burgers het slachtoffer worden van de laffe moslim terreur brigades, die er zich verschuilen. Waar diezelfde moslim terreur brigades niet het minst in de weg wordt gelegd als ze rechttoe, rechtaan burgerdoelwitten kiezen, zoals bvb. Haifa.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt degene waarvan de overeenkomsten tussen zijn eigen uitspraken en die van Hiltler zo frapant zijn dat het op begint te vallen...
Ik heb niet meer gedaan dan die overeenkomsten haarfijn aangetoond. En nu mag jij mijn 'haat' aantonen zoals ik die van jou heb aangetoond...
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 oktober 2007 om 07:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu, dat sterven in de gevangenis zou ik betwijfelen, want levenslang is toch 30 jaar, dus over een paar jaar moeten ze hem toch sowieso vrijlaten, denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- het circus rond racisme is de afgelopen jaren zodanig gepolariseerd - het VB is zodanig hard aangevallen - en de koppen rond die hele vreemdelingenproblematiek zijn zodanig ver het zand ingestoken dat daar nu alleen nog maar "all the way" in kan gegaan worden. Stel je voor dat een van die "het VB is de schuld van alles"-profeten plots de zin voor realiteit zou terugvinden en constateren dat het VB slechts een stukje van de grote puzzel is (en in sommige aspecten zelfs slechts een symptoom van het dieper liggend probleem). Dat zou willen zeggen dat zij al die jaren compleet verkeerd bezig geweest zijn. Het zou een gigantische blunder aantonen, een compleet foute inschatting van het probleem en een repressie die helemaal niets opbrengt. Het zou willen zeggen dat onze "democraten" helemaal geen voeling hebben met de maatschappij en dus eigenlijk niet in staat zijn om te regeren. En, uiteraard, het zou ook willen zeggen dat er eigenlijk geen enkele reden meer is om de eigen macht te betonneren door de grote concurrent in een hoekje te duwen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |