Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2007, 01:01   #141
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
Enfin, de vergelijking is ronduit giftig, giet enkel olie op een al laaiend vuur, en heeft niets met de legitieme Vlaamse vraag naar de splitsing van het ongrondwettelijke kanton BHV te maken. Het is vooral de Franstalige media die het geval zo opgeblazen heeft, en nu bereiken we echt wel ongehoorde diepten.

Leterme zijn stoten zijn daar klein bier mee in mijn ogen.
Wat ik me idd afvroeg als Nederlander, waarom is er wel een Tweetalig Kanton ten koste van de Nederlandstalige gemeenschap, maar niet een ten koste van de Franstalige gemeenschap. Dan waren twee opties eerlijker geweest óf enkel Brussels Gewest tweetalig óf heel Belgisch (Zuid (huidig), ik ben tenslotte Brabander) Brabant tweetalig (waar ik dan ook eigenlijk tegen ben). hmmm misschien Lüttich ehh ik bedoel Luik of was het nu Liege, dan ook maar tweetalig Frans/ Duits maken?

Laatst gewijzigd door Adam Smith : 21 oktober 2007 om 01:18.
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be