![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar pleit ik al lang voor. Verder camera's installeren op elke bus en zowel de ouders als de zondaars zwaarder straffen. Desnoods gewoon risico-trajekten afschaffen maar hierdoor straf je dan de brave reizigers. Laatst gewijzigd door longhorn : 18 oktober 2007 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Gewapende bewakers a la De Joeri op elke bus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot uw dienst. ![]() Laatst gewijzigd door forumspook : 18 oktober 2007 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() U bied mischien een oplossing, maar het is een zeer slechte: iedereen wenst niet om een rechteloze slaaf te worden, die men naar willekeur kan molesteren en beroven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() AdrianHealey,
Je hebt nog steeds niet op mijn vragen geantwoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met die onnozel kutmarokkaantjes is dat nu eens net hetzelfde: zo lang die zien dat de mensen schrik hebben, gaan die verder en verder gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de chauffeur mag elke passagier op zijn bus aanklagen wegens schuldig verzuim. Daar ligt het grote probleem.
![]() |
#152 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je kan sirenes kopen die rond de 90 decibels produceren, op batterijen of met busjes gecomprimeerde lucht, die passen in je handpalm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het schandalig dat het illegaal is. Het is het enige manier van veiligheid in een grote stad van veel meisjes die ik ken, en de slimme overheid wilt dit recht afnemen omdat ze niets kunnen doen aan de criminaliteit, en zo schijnbaar het geweld bestrijden door de legale wapens af te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens heb ik gemerkt dat in de internationale politiek niets gebeurt wat niet op een speelplaats gebeurt. Ik relativeer historische en hedendaagse gebeurtenissen altijd met speelplaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Waarom ben ik blij dat ik een rijopleiding buschauffeur volgt in Vlaams-Brabant?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is dat ze hier precies schrik hebben om effectieve maatregelen ertegen te ondernemen. Gewoon een duidelijke no nonsense aanpak zou het probleem onmiddellijk oplossen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang de politiek voorbij de problemen met jongeren in wijken kijkt, zal er niets veranderen. Wat fout loopt is de anonimiteit, er zit bij die groepen jongeren een gevoel van straffeloosheid, dus denken ze dat alles kan. Ook in Borgerhout was het weer raak, maar weldenkend links kijkt de andere kant op!Iedereen hier lijkt te vinden dat burgers moeten tussen komen en dat is wel zo maar mensen zijn bang en niet onterecht. hoeveel op die bus waren jongeren en bejaarden? Vrouwen? Niet iedereen durft zich tussen vier agressieve jongerne te smijten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en dat is het probleem want de denkwijze hoort andersom te zijn: als we allemaal reageren kan niemand ons aan.
![]() |