![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag mij waar gij het vandaan haalt dat ge u daar mee zou mogen moeien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De kinderen uit grote gezinnen die ik ken (toegegeven, geen 27, het grootste telt 20 kinderen), zijn in elk geval enthousiast over hun grote nest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat moet er in godsnaam van mij geworden??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel euh, als ze leven zoals hun ouders, denk ik niet dat ze veel voor de pensioenen zullen doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Er zou een limiet moeten komen op de grootte van de gezinnen. 3 kinderen is eigenlijk al meer dan het overbevolkingsprobleem toelaat. Kindergeld zou radicaal afgeschaft moeten worden om die kinderkweek te ontmoedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het is totaal absurd om te geloven dat er meer kinderen moeten zijn om uw pensioen te gaan betalen. De vergrijzing zou een zegen zijn ipv een vloek als ons pensioensysteem anders was geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() juist
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vergrijzing is gestopt binnen twintig jaar.
D.i. als men nu ook stopt met het binnenhalen van kinderkwekerijen. Degenen die nu dertig zijn zullen zwemmen in het geld dat ze zelf hebben verdiend en aan geen kat nog moesten betalen, want de gebabyboomden(*) zijn dan allemaal potdood. (*) ook weer zo'n politiek correcte miskleun. De babyboomers zijn niet degenen die nu op pensioen zullen gaan. De babyboomers zijn degenen die geboemst hebben nadat de oorlog voorbij was: onze ouders dus. Degenen die ook volop hebben kunnen genieten van de golden sixties en niet de lasten moeten dragen die de geboomden nu moeten ophoesten. Mensen van mijn generatie en ouder zijn degenen die geboomd WERDEN en zowat voor alles mogen opdraaien bovendien. Waar MIJN kinderen zullen voor moeten opdraaien is de o zo leuke verrijking die ze nu tegen wil en dank blijven organizeren "want ze hebben werkvolk tekort" (zoals dus in de jaren stillekes toen ze GASTarbeiders wilden, nu GREENCARDS genoemd). Ik zal sterven met een clear conscience: ik verwittig de mensen én mijn kinderen en hopelijk kan ik ervoor zorgen dat we partitos zijn tegen dat ze me moeten cremeren. Dat ze me maar uitstrooien in de Malediven! (alhoewel? ook al dar-al-islam! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 oktober 2007 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel ze zouden dan voor de twee niet getrouwde vrouwen hoger moeten liggen of de vrouwen zijn nog geen jaar werkloos als samenwonenden, dan kloppen de bedragen wel. Maar één van de vrouwen is juist bevallen en kan dus geen dop trekken, daar ze 3 maanden zwangerschapsverlof heeft. Ik was dus enkel aan het uitzoeken hoe die werkloosheidsbedragen ergens mee kunnen kloppen met wat wettelijk is. Hij kan nooit dop trekken als gezinshoofd, als hij samenwoond met één van de vrouwen. Dat bedrag klopt dus niet of hij woont niet samen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
De armen zouden beter op straat komen om de invoering van een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem te eisen. Laatst gewijzigd door Cynicus : 20 oktober 2007 om 19:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zou een limiet moeten komen op de debiliteit die op een forum mag uitgekraamd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Europees Commissaris
|
![]() Correctie: hier bedoelde ik natuurlijk een eenkindergezin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynicus : 20 oktober 2007 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet het zo nog niet. Sympathie hebben voor grote gezinnen betekent dus dat je een brede geest hebt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister
|
![]() Citaat:
belegging is liberaal opperbehoefte
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar als je pataten wil eten zal er op het land moet gewerkt worden,je kan niet eeuwig leven op de arbeid van de ander ,he.
![]() |